מאמן הפועל חולון סטפאנוס דדאס
סטפאנוס דדאס. צילום: באדיבות הפועל חולון

מאמן הפועל חולון הסביר מדוע נטש בזעם את מסיבת העיתונאים: "שיתרכזו בכדורסל"

בחולון טוענים כי הסיבה לכעסו של דדאס קדמה התגרות מכוונת של דובר הקבוצה היריבה מנרסה הספרדית

פורסם בתאריך: 22.1.20 17:08

בהפועל חולון מעניקים גיבוי מלא למאמן סטפאנוס דדאס שנטש בזעם את מסיבת העיתונאים לאחר המשחק מול מנרסה הספרדית ספרד, במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, שהסתיים בניצחונה של חולון (65:67).

דדאס כעס על שאלה שהופנתה אליו בנוגע לתקרית מול אוהדי הקבוצה הספרדית, וענה בזעם: "זה מה שיש לכם לשאול אותי? אולי תשאלו על כדורסל", ואז קם ונטש את המקום.



קצת לפני שריקת הפתיחה של המשחק, כאשר נכנס לאולם, ספג דדאס קללות מאוהדי הקבוצה הספרדית שידעו כי הוא מבין את השפה. דדאס סיפר כי התעלם מהקללות ולעלבונות והתרכז במשחק ובקבוצתו.

חולון הובילה ברוב שלבי המשחק עם הפרש בטוח, עד לרבע הרביעי, שאז לפתע הספרדים התעוררו וביצעו "ריצת 0:12" להשגת שוויון ומהפך לקראת ניצחון. אחריות של חולון בשניות הסיום, יחד עם שתי החטאות מתחת לסל של הספרדים, העניקו לבסוף ניצחון לחולון, אך לאחר שריקת הסיום האווירה הייתה מתוחה ועצבנית מאוד, בעיקר ביציעים.

תוצאת הסיום הייתה חשובה לשתי הקבוצות לקראת האפשרות להעפיל הלאה משלב הבתים. ניצחון ספרדי היה מסיים את סיכויי חולון במפעל ומעניק למנרסה כרטיס כניסה לרבע הגמר. אלא שחולון ניצחה ושמרה על סיכוייה, ובכך סיבכה את מנרסה.

במסיבת העיתונאים שנערכה בסיום המשחק המתוח, הבהיר המאמן דדאס כי הוא מעוניין להתייחס לצד המקצועי ולכדורסל נטו, וסירב לענות על שאלות אחרות והגיב על כך בזעם.

מאמן הפועל חולון מסביר מדוע כעס במסיבת העיתונאים:

מנהל הפועל חולון ניר אורון תיאר את השתלשלות העניינים: "בסיום המשחק ניגש לחדר ההלבשה שלנו דובר מנרסה וביקש ממני שהמאמן שלנו יחד עם אחד השחקנים יגיעו למסיבת העיתונאים. לאורך כל ההליכה לעבר חדר מסיבת העיתונאים, דובר מנסרה התגרה במאמן ואמר לו שהוא לא בסדר ושהוא לא צריך להגיב לקהל. זאת, למרות שהמאמן התנצל ואמר שזה קרה תוך כדי האמוציות של המשחק. הדובר שלהם המשיך להתגרות ולדבר על זה, וגם לאחר שעלינו לחדר מסיבת העיתונאים עמדו אנשים מטעם המועדון הספרדי והמשיכו להקניט ולצעוק לעברנו דברים".

אורון הוסיף כי "במהלך מסיבת העיתונאים כאשר המאמן שלנו דיבר, קטע אותו דובר הקבוצה. כשעברו לשלב השאלות, השאלה הראשונה הייתה לגבי התקרית ולא לגבי המשחק. לאחר שהמאמן ענה והציע שבפעם הבאה ישאלו על המשחק, יצאנו מחדר מסיבת העיתונאים ודובר מנרסה הלך אחרינו והמשיך להתגרות ולהגיד דברים על המאמן. כמו כן, הוא החל לצעוק לעברי אמירות כמו 'איזה מאמן יש לך'. בשלב הזה סטף צעק לעברו 'מספיק זה מספיק, אמרתי לך להפסיק עם זה, מה אתה עוד רוצה?'", תיאר אורון.

"מיד אחר כך הגיעו גורמים נוספים מטעם מנרסה ויצרו המולה, כאשר אני חוצץ ביניהם לבין המאמן, תוך כדי שאני מבקש מהדובר שלהם שינהג במקצועיות ושלא ימשיך להתגרות. בשלב הזה אחד מאנשי המועדון נתן לי דחיפה קלה בזמן שהוא צועק 'תלכו מכאן' ואני נעמדתי מולם פנים מול פנים והשבתי לו 'אל תיגע בי, אני לא נגעתי בך, ותיזהר להניח עליי שוב יד'. מיד לאחר מכן דיווחתי למשקיף פיב"א על המקרה".

בחולון ממתינים לראות כיצד ינהגו אנשי מנרסה לגבי האירועים שהתרחשו בהיותם הקבוצה המארחת. אך בשלב זה בקבוצה החולונית מעדיפים להתרכז רק בכדורסל ובמאמצים לעלות השלב הבא, כי כעת חולון תלויה בתוצאות של משחקי שתי קבוצות: אוסטנד הבלגית ומנרסה הספרדית.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר