גוני יזרעאלי. צילום: שי גלבוע

זה היה צפוי: גוני יזרעאלי עוזב את הפועל חולון

יו"ר המועדון איתן לנציאנו: "לי באופן אישי זה יום לא פשוט ולא קל, אבל זה החלק הקשה במקצוע הזה"

פורסם בתאריך: 18.7.17 17:39

זה היה באוויר: אחרי ההחתמות האחרונות של שחקני הרכש זה קרה ממש לא במפתיע: גוני יזרעאלי עזב את הפועל חולון. אמנם באחרונה התקיימו שיחות בין הצדדים בנוגע לאפשרות שהשחקן בכל זאת ימשיך לעונה חמישית ברציפות במועדון, אך כאמור הוחלט להיפרד מהשחקן .

מהקבוצה נמסר כי "הנהלת מועדון כדורסל הפועל יונט חולון מודה לגוני יזרעאלי על תרומתו הגדולה ויוצאת הדופן בארבעת השנים האחרונות. אנו מאחלים לגוני הצלחה רבה בהמשך דרכו, המועדון ימצא את המקום והזמן הראוי על מנת להביע תודה והערכה לה ראוי השחקן".

יו"ר המועדון איתן לנציאנו, מסר כי "לאור הנסיבות שנוצרו נאלצנו להיפרד מגוני לאחר ארבע שנים רצופות ובסך הכל חמש שנים במועדון. לי באופן אישי זה יום לא פשוט ולא קל, אבל זה החלק הקשה במקצוע הזה. בשמי ובשם ההנהלה, הצוות ובשם אוהדי הקבוצה אני רוצה לאחל לגוני הצלחה בהמשך הדרך, שמו של גוני יהיה חקוק לנצח באותיות קידוש לבנה בתולדות המועדון ואין לי ספק שדרכינו עוד יצטלבו בהמשך".

ההודעה על עזיבת יזרעאלי יצאה כיממה לאחר מסיבת העיתונאים לקראת פתיחת העונה, שבה בלטו בעיקר הברכות לשלושת שחקני הרכש החדשים והחיזוק המשמעותי עם גיא פניני, תמיר בלאט וחנן קולמן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר