מלמעלה: דור מיכה ועומר אצילי. צילום: ניר קידר

השחקן המעורב ב"פרשת הקטינות": עומר אצילי שנולד וגדל בחולון

לאחר נישואיו, התגורר השחקן בן ה-27 בראשון לציון, עם אשתו ושני ילדיו

פורסם בתאריך: 6.7.20 17:16

הותר לפרסום שמם של שני שחקני מכבי תל אביב החשודים בקיום יחסי מין אסורים עם הקטינות: דור מיכה ועומר אצילי, שנולד וגדל בחולון ועבר לאחר נישואיו לראשון לציון. שמם של השחקנים הותר לפרסום בעקבות ערעור "הארץ".



פרשת הכדורגלנים והקטינות נחשפה בחדשות 13, לפיה שני שחקני מכבי תל אביב קיימו יחסי מין עם שתי נערות בנות מתחת לגיל 16. על פי החשד השניים נפגשו עם שתי הנערות במסגרת אירוע, ולאחריו הזמינו אותן לדירה, שבה על פי החשד שכבו עמן. לאחר חקירת המשטרה התיק הועבר לפרקליטות שתכריע האם להגיש כתב אישום.

אצילי, בן 27, החל את קריירת הכדורגל שלו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. כשהיה בן 16 עבר למחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון.

בתחילת עונת 2010/2011 החל להשתלב במשחקי הקבוצה הבוגרת של המועדון. לפני תשע שנים ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת העל, במשחק מול בית"ר ירושלים.

בשנת 2016 חתם אצילי חוזה לארבע עונות בקבוצת גרנדה בספרד. אצילי לקח חלק בתשעה משחקי ליגה עד תום העונה. בשנת 2017 חזר לישראל וחתם חוזה לארבע עונות במכבי תל אביב.

את אשתו הכיר אצילי בחולון. לפני שנתיים הם נישאו. לאחר הנישואים נולדו שני ילדיהם והם התגוררו בראשון לציון. לאחר התפוצצות הפרשה החליפה אשתו את שמה בפייסבוק לשם נעוריה.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר