התוספת שתופסת

פאפא ג'ונס תצרף לכל המשלוחים גלויה להעלאת מודעות לסוכרת בשיתוף DMC המרכז לטיפול בסוכרת

פורסם בתאריך: 8.11.22 09:22

לכבוד יום הסוכרת הבינלאומי, רשת פאפא ג'ונס משיקה פיצה ייחודית המתאימה לציבור הסוכרתיים אשר פותחה על ידי חברת הפוד-טק הישראלית eatsane ומכילה בצק איכותי עם 70% פחות פחמימה ו-30% יותר חלבון בשילוב חומרי הגלם הטריים והאיכותיים של פאפא ג'ונס, זמינה במשלוחים ובסניפים. הבצק לפיצה עשוי מקמח שקדים, קמח שומשום וזרעי פשתן.



כיום, חיים בישראל כחצי מיליון סוכרתיים ועוד כחצי מיליון טרום סוכרתיים כאשר אחוז גבוה מתוכם לא מודע להיותם בסיכון לסוכרת.

פאפא ג'ונס ישראל היא רשת הפיצה הראשונה בעולם להציע אופציה מופחתת-פחמימה בתפריט הרשת, עבור אנשים שנמנעו עד היום מפיצה. משולש פיצה eatsane מכיל כ-7 גרם פחמימה, כ-10.6 גרם חלבון וכ-2.5 גרם סיבים תזונתיים. לרגל יום המודעות הבינלאומי למחלת הסוכרת, יוצאת פאפא ג'ונס בהשקה מיוחדת במטרה להעלות את המודעות לגורמים העשויים לגרום לסוכרת ולאפשרויות לשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן.

מוטי ריכטר, בעלי פאפא ג'ונס בישראל: "הכנסת פיצת eatsane לתפריט היא צעד פורץ דרך להנגשת הפיצה שלנו לקהלים נוספים. שיתוף הפעולה עם eatsane הוליד מוצר איכותי שיושב בקו אחד עם תו האיכות של חומרי הגלם בהם פאפא ג'ונס משתמשים בכל העולם"

עדינה בכר, דיאטנית סוכרת ותזונה קטוגנית במרכז DMC לטיפול בסוכרת: "חלק מרכזי בניהול הסוכרת הוא שמירה על תזונה מאוזנת. סוכרתיים יכולים לשלוט ברמות הסוכר שלהם באמצעות אכילה בריאה, ביצוע פעילות גופנית והפחתת סטרס, אחרים עשויים להזדקק לתרופות או לאינסולין כדי לעזור להגיע לאיזון הרצוי. הפיצה מאפשרת ארוחה מתאימה מבצק דל סוכר שעשויה ממצרכים מזינים ויכולה להיכלל בתפריט לסוכרתיים והן למי שמקפיד על תזונה דלת פחמימה".

כמו כן, הוסיפה בכר:  "חשוב לעקוב אחר רמות הסוכר שלכם- באמצעות מד סוכר רציף ללא דקירות יאפשר לכם לראות  את רמות הסוכר בכל זמן נתון וללמוד את התגובה האישית של רמות הסוכר שלכם למאכלים שונים ופעילויות שונות במהלך היום. בצורה זו תוכלו לדעת אילו מאכלים להעדיף וממה להפחית או להימנע על מנת להגיע לאיזון סוכר טוב יותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר