בית הספר אשלים

ההורים איימו וקיימו: הבוקר שביתה בבית הספר אשלים

כפי שפורסם השבוע ב"השקמה-חולון", ההורים המודאגים מחריפים את המאבק: "ההזנחה בבית הספר מסכנת את ילדינו"

פורסם בתאריך: 8.2.18 09:54

הבוקר (חמישי) הושבתו הלימודים בכיתות ד'-ה'-ו', למשך כל יום הלימודים. כזכור, ועד ההורים של בית ספר אשלים הודיע באמצע חודש ינואר להנהלת עיריית חולון כי אם לא יתוקנו הליקויים הבטיחותיים בשטח בית הספר, ישביתו את הלימודים החל מ-1 בפברואר.

בשבוע שעבר פנתה הנהגת ההורים פנתה במכתב אל הורים לתלמידי ב"אשלים" ובו הודיעה על הכוונה להשבית את הלימודים בבית הספר כצעד מחאה על אי תיקון המפגעים הבטיחותיים בבית הספר ועל מה שהגדירו כ"סחבת" מצד העירייה. "עדיף לנו לצאת לשביתה ושאף ילד לא ייפגע חלילה ממפגע בטיחותי", ציינו עו"ד צחית אלישר, סגנית יו"ר ועד ההורים וניסים נחום, יו"ר ועד ההורים. אנו תקווה כי השבתה זו תוביל לזירוז הליכי השיפוץ ומודיעים בזאת כי ההשבתה הינה רק צעד ראשון בסדרת צעדים שבה בכוונת ההנהגה ההורית לנקוט".

הבוקר, כאמור וכפי שהודיעה הנהגת ההורים, הושבתו הלימודים בכיתות ד'-ה'-ו', למשך כל יום הלימודים. מחר מתכוונים ההורים להשבית את הלימודים בבית הספר אשלים בכיתות א'-ב'-ג'.

לדברי הורים לתלמידים בבית הספר, מנהלת בית הספר פנתה אליהם במכתב ובו הציגה את עמדתה לגבי השביתה, לפיה אין טעם בשביתה וכי הצעד יפגע בתלמידים". אחד ההורים שילדו לומד ב"אשלים" אמר הבוקר: "לא ייתכן שהחצר האחורית של בית הספר סגורה כבר כמה חודשים וכולם שותקים". אם אחרת ביקשה לתמוך בצעדיו של ועד ההורים הבית ספרי:  "אני והורים רבים אחרים שמים את מבטחנו בצחית וניסים שמנהלים את המאבק ללא פשרות. הרי מה רוצים? שילד ייפצע ואז יתעוררו? ואיפה הוועד העירוני, למה לא נשמע קולו?". בצעדי המחאה של ההורים ועד תומכת גם אחת ממורות בית הספר, שאומרת הבוקר: "כל הכבוד להורים. אני כל יום חווה כאן כמעט פציעות של תלמידים. בנס לא נגרם אסון".

עם ההודעה על הכוונה לשבות מסרו בעיריית חולון: "צר לנו על האיום בשביתה, שבסופו של דבר רק תפגע בתלמידים ובמידה שתתקיים, הרי שמדובר בצעד מיותר ולא מועיל. בחצר נדרש חיזוק הקיר המפריד בין הגנים לבית הספר ולכן בימים אלה שוקדים במינהל התשתיות על תכנון וקידום הביצוע ועד אז הגדר לא תפורק. שאר העבודות יבוצעו במקביל או אחרי החיזוק ואולם יש להביא בחשבון שמדובר בעבודות שאורכות זמן וכי יש להתאזר בסבלנות. מינהל החינוך נמצא בקשר שוטף מול מנהלת בית הספר ואנו קוראים להורים לחזור בהם מכוונתם לשבות ולא לפגוע בילדיהם".|

מחר כאמור, יושבתו הלימודים בבית הספר אשלים בשכבת הכיתות א'-ב'-ג'.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר