בית הספר אשלים. דוגמה למעורבות הורים
תלמידים מחולון בדרך לבית הספר

שביתה ב"אשלים": ההורים מוחים על ההזנחה

"סחבת השיפוצים של העירייה לא הותירה בידינו ברירה אלא להשבית הלימודים", אומרים בוועד ההורים. העירייה: "השביתה תפגע בתלמידים"

פורסם בתאריך: 6.2.18 20:06

ועד ההורים של בית הספר אשלים בחולון מתכוון להשבית את הלימודים מחרתיים (חמישי) וביום שישי הקרוב (8-9.2). במכתב ששלח הוועד אל ההורים ציינו עו"ד צחית אלישר, סגנית יו"ר ועד ההורים וניסים נחום, יו"ר ועד ההורים, כי "העירייה לא הותירה בידיהם כל ברירה וניכר כי אינה עושה את המאמצים המצופים ממנה על מנת להביא השיפוץ בבית הספר לידי סיום".

צפו בחצר בית הספר אשלים תחת שיפוצים:

כזכור, ועד ההורים של בית ספר אשלים הודיע באמצע חודש ינואר להנהלת עיריית חולון כי אם לא יתוקנו הליקויים הבטיחותיים בשטח בית הספר, ישביתו את הלימודים החל מ-1 בפברואר. עתה, כאמור מתכוונת הנהגת ההורים לממש את איום השביתה, ובמכתב אל הורים לתלמידי ב"אשלים" ציינו כי "ביום חמישי, 8.2, יושבתו הלימודים בכיתות ד'-ה'-ו', למשך כל יום הלימודים, וביום שישי יושבו הלימודים בכיתות א'-ב'-ג' למשך כל יום הלימודים". עוד מציין הוועד בפנייתו להורים: "אנו תקווה כי השבתה זו תוביל לזירוז הליכי השיפוץ ומודיעים בזאת כי ההשבתה הינה רק צעד ראשון בסדרת צעדים שבה בכוונת ההנהגה ההורית לנקוט".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

עו"ד אלישר מסרה ל"השקמה-חולון" כי "השיחות עם מינהל החינוך בנוגע לתיקון הליקויים הבטיחותיים מתקיימות מתחילת השנה וכל הזמן יש סחבת מצד המינהל ומצד העירייה, כאילו אינם רוצים לסיים את השיפוצים. כך לפחות אנו מרגישים ואם כעת לא נצא לשביתה, אז לא יקרה כלום. עדיף לנו לצאת לשביתה ושאף ילד לא ייפגע חלילה ממפגע בטיחותי. העבודות בבית הספר מבוצעות בצורה איטית ורחוקות מלהסתיים. הנהגת ההורים ביקשה, בין השאר, לטפל בחומת בית הספר, לכרות עץ שקרס ומעקם את שער בית הספר, ליישר את הסלעים הבולטים על החומות ועוד. כל רצוננו הוא שהילדים יגיעו לבית הספר ויהיו מוגנים ובטוחים – האם זה מוגזם לדרוש זאת מהעירייה?".

העירייה: "השביתה תפגע בתלמידים"

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "צר לנו על האיום בשביתה, שבסופו של דבר רק תפגע בתלמידים ובמידה שתתקיים, הרי שמדובר בצעד מיותר ולא מועיל. בחצר נדרש חיזוק הקיר המפריד בין הגנים לבית הספר ולכן בימים אלה שוקדים במינהל התשתיות על תכנון וקידום הביצוע ועד אז הגדר לא תפורק. שאר העבודות יבוצעו במקביל או אחרי החיזוק ואולם יש להביא בחשבון שמדובר בעבודות שאורכות זמן וכי יש להתאזר בסבלנות. מינהל החינוך נמצא בקשר שוטף מול מנהלת בית הספר ואנו קוראים להורים לחזור בהם מכוונתם לשבות ולא לפגוע בילדיהם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוסדי

    לא יכול להיות.. עיריית חולון זכתה בפרס החינוך לפני שבוע 🙂
    עיריה היחיד בארץ שהתלמידים והתושבים לא מעניינים אותה, רק תערוכות מתחלפות במדיהטק
    מקווה לראש עיר חדש בקרוב שיזרים דם חדש בתחום החינוך הלא מתפקד כיום

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר