עומר אדם
צילום: שרון רביבו

האם ועדת הבחירות של הכנסת תבטל את הופעתו של עומר אדם?

(עדכון) בעקבות העתירה שהוגשה היום נגד הופעתו של עומר אדם בטענה שמדובר ב"שוחד בחירות", הורתה הערב (ראשון) ועדת הבחירות לעיריית חולון לתת הסברים עד מחר. בינתיים הודיעה העירייה על הקפאת חלוקת הכרטיסים

פורסם בתאריך: 3.6.18 17:07

(עדכון, 20:00) בעקבות העתירה שהוגשה היום נגד הופעתו של עומר אדם בטענה שמדובר ב"שוחד בחירות", הורתה הערב (ראשון) ועדת הבחירות לעיריית חולון לתת הסברים עד מחר. בינתיים הודיעה העירייה על הקפאת חלוקת הכרטיסים. האם ההופעה תבוטל?

האם ועדת הבחירות של הכנסת תורה לעיריית חולון ולעומד בראשה לבטל את הופעתו של עומר אדם? היום (ראשון) הוגשה בקשה לצו מניעה מיידי להופעתו של עומר אדם.

יו"ר המשמר האזרחי בחולון, עו"ד ניסן זכריה, פנה לבית המשפט המחוזי בעתירה דחופה להוציא צו מניעה להופעתו של עומר אדם בחולון. בעתירה נגד עיריית חולון וראש העיר מוטי ששון, טוען עו"ד זכריה כי מדובר בשימוש אסור בכספי ציבור הבא במסגרת תעמולת בחירות.

בעתירתו מציין עו"ד זכריה כי יש לבטל את הופעתו המתוכננת של הזמר בטענה כי ההופעה ממומנת כולה על ידי העירייה (למעשה כספי ציבור) כולל אבטחה ועלותה נאמדת בכמיליון שקל. כיוון שההופעה מתקיימת כחצי שנה לפני הבחירות ומיועדת רק לתושבי חולון, הדבר מהווה שימוש אסור במשאבי העירייה ומהווה "טובת הנאה הניתנת לציבור הבוחרים על מנת להשפיע להצביע בעד רשימתו של המשיב (מוטי ששון)".

עוד טוען עו"ד זכריה כי הופעתו של עומר אדם נחשבת לתופעה היסטרית המבקש לבטל הופעתו של עומר אדם וכי "מדובר בהופעה בפני קהל של 30 אלף איש". עוד מציין זכריה כי גם הופעתו של עומר אדם וגם הופעתו המתוכננת של דודו אהרון – גם היא לתושבי חולון בלבד –  לא הופיעו בלוח תכנית המופעים השנתית של העירייה וכי ההחלטה עליהן נעשתה "עמוק בתוך חצי שנה לפני הבחירות למועצה ולראשות העיר".

בשיחה עם עו"ד זכריה, הוא מודע לכך שעתירתו תגרום לכעס רב בקרב רבים מתושבי חולון, אך לדבריו, "יכול להיות שאנשים יכעסו עלי בשל העתירה אך המשמר החברתי חרט עליו את דגל השקיפות וטוהר המידות ומכוון שלדעתנו נמצא פסול בהופעה שהיא, כפי שנכתב בעתירה, שוחד בחירות וכיוון שההופעה נעשית סמוך לבחירות ובאה מתוך תקציב העירייה, מצאנו לנכון למנוע אותה".

מעיריית חולון טרם נמסר: "העתירה התקבלה בעירייה, היא נלמדת ותיענה ישירות ליו"ר ועדת הבחירות, ככל שיידרש".

תגובות

2 תגובות
  1. חולוני ותיק

    אתם נורמאלים כל שנה יש הופעה גדולה בחולון של זמר כזה או אחר השנה זה עומר אדם לפני שנתיים משה פרץ טלפני כמה שנים היו הפרוייקט של רביבו כל שנה העירייה דואגת לתושבים להופעה של זמר מוביל שהוא בפריים שלו. נכון שזו שנת בחירות אבל כל שנה ישנן הופעות כאלה זה לא חדש

  2. דוד

    איזה באסה עד שזכיתי בכרטיסים עכשיו גם לא אראה את המופע של עומר אדם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר