עומר אדם. צילום: שרון רביבו

ההיסטריה בעיצומה: עומר אדם מגיע להופעה בחולון

עומר אדם יקיים את המופע הגדול בתולדות העיר בחניית היכל טוטו חולון. כרטיסים חינם יחולקו לתושבי חולון. כל הפרטים, הזמנים והסלסולים

פורסם בתאריך: 8.5.18 12:15

הזמר עומר אדם יפתח את אירועי הקיץ בחולון בהופעה חגיגית, ללא תשלום ורק לתושבי העיר חולון.

עומר אדם נחשב כיום לאחד הזמרים המבוקשים בישראל. לפני כחודשיים הוא שבר שיא כאשר מכר את כל הכרטיסים להופעה באיצטדיון סמי עופר בתוך שעות ספורות ובערב יום העצמאות כיכב על הבמות בצפון הארץ ושבר שיא של צופים שהמתינו לו עד השעות הקטנות של הלילה. באחרונה הוא שבר שיא לאחר שקיבל 900 אלף שקל עבור הקמפיין של "בזק" שבו התארח לצידו של הפריזנטור הקבוע של החברה, גידי גוב. במקביל הוא משמש כפרזנטור של חברת האופנה העולמית מנגו, שבחרה לראשונה לעבוד עם פרזנטור מקומי בישראל ולא עם הדוגמנים שמובילים את הקמפיינים של החברה בכל העולם.

צפו בסינגל החדש "אוהבת אותי אמיתי" של עומר אדם:

 

עומר אדם יקיים את המופע הגדול בתולדות העיר בחניית היכל טוטו חולון. הכניסה למופע תהיה עם כרטיסים בלבד, שיחולקו -שימו לב – ללא תשלום במרכזים הקהילתיים, רק לתושבי חולון ובהצגת תעודת זהות עם כתובת לקראת המופע. חלוקת הכרטיסים תתבצע במרכזים הקהילתיים החל מ-5 ביוני. נוהל חלוקה מסודר יפורסם בקרוב.

ההופעה המיוחלת תתקיים ביום רביעי, 27.6, בשעה 21:45, בהיכל טוטו. פרטים על מועדי חלוקת הכרטיסים למופע, עליו מופקד מערך התרבות העירוני, יתפרסמו בשבועיים הקרובים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר