דודו אהרון. יאללה חפלה
דודו אהרון. יאללה חפלה

אירועי הקיץ בחולון: מפסטיבל הבירה ועד החפלות והסלסולים

לא רק עומר אדם. גם יובל דיין, עברי לידר, דודו אהרון, אפרת גוש, עילי בוטנר, אדיר מילר ורבים אחרים יופיעו באירועי הקיץ בחולון. כל הפרטים הלוהטים:

פורסם בתאריך: 3.6.18 16:11

אחרי שתושבי חולון התבשרו על הופעתו של הזמר עומר אדם כמי שיפתח את אירועי הקיץ בחולון (27.6.18, בחניון היכל טוטו חולון), מוסים בעיייה כי החגיגות יחלו יומיים קודם לכן, ב-25.6.18, תתקיים באותו המיקום מסיבת רחוב לנוער (פתיחת שערים: 19:00), בהשתתפות: סקאזי, לוטרה, האולטראס, מוטי טקה, JUVI ועוד – הכניסה חופשית לתושבי חולון בלבד.

שבוע לאחר מכן יתקיים פסטיבל הבירה של חולון ויארח בפילבוקס את המוזיקאי והזמר עברי לידר (7.8.18) ואת הזמרת הצעירה יובל דיין (8.8.18). לאוויר הפסטיבל יתווספו דוכני מזון והרבה בירות –  הכניסה חופשית (פתיחת שערים: 19:00). למחרת (9.8.18) תתקיים בפילבוקס הופעתו של הזמר דודו אהרון, במסגרת פרויקט "בימות פיס" ובשיתוף עם מפעל הפיס., הכניסה חופשית גם במופע זה (פתיחת שערים: 20:00).

אדיר מילר. צילום: אריאל בלאק ודנה קרן

אדיר מילר. צילום: אריאל בלאק ודנה קרן

מה עוד יקרה הקיץ בחוצות חולון? סדרת המופעים האינטימיים "אליעזר על הגג" תימשך גם בימי הקיץ ובמסגרתה יתארחו במרכז הצעירים אמנים בולטים: אבטיפוס (5.6.18), אפרת גוש (19.6.18), ערן צור (3.7.18), יהלי סובול (17.7.18) ודני בסן (30.7.18). תחילת המופעים בשעה 21:00, עלות: 30 שקל.

יובל דיין. צילום: אוהד רומנו

יובל דיין. צילום: אוהד רומנו

הסטנדאפיסט אדיר מילר חוזר לעיר שבה גדל ויופיע בשני מופעים מיוחדים לתושבי חולון בלבד בתיאטרון חולון (5.7.18, 2.8.18, בשעה 20:30, עלות: 80 שקל).

להקות השירה הייצוגיות של חולון שפועלות במועדון השברולט יסכמו שנה ויקיימו מופע מחווה ליוצר עילי בוטנר. אמנים אורחים: עילי בוטנר וילדי החוץ (16.7.18, בשעה 20:00, במרכז שטיינברג, עלות: 20 שקל).

עברי לידר. צילום: שלומי פינטו

עברי לידר. צילום: שלומי פינטו

הפנינג והצגות לילדים בגינות בשכונות העיר יתקיימו (16.8.18-2.7.18, בשעה 17:30) במגוון רחב של מיקומים – גן יום הכיפורים (קריית שרת), מתחם גני הסיפור – רח' מוטה גור (קריית אילון), גן סיפור טריקים בצלחת (ג'סי כהן), גן הבנים (קריית בן גוריון), גן קדושי קהיר (נאות רחל), גן חצב (תל גיבורים), גן העצמאות (נווה ארזים), גן השומר (אגרובנק-הכניסה מרח' השומר). פרטים מלאים על שמות ההצגות, מועדים ומיקומים מדויקים יפורסמו באתר העירוני – הכניסה חופשית. הצגות לילדים ולנוער יתקיימו גם בתיאטרון המדיטק ובתיאטרון חולון (בתשלום).

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

חובבי הזמר העברי יוכלו, כמדי שנה, לשיר בציבור יחד עם מיטב המנחים: מוטי ברגיל, איזאקיס, יהודה אליאס, שרה'לה שרון, אנדלה ניר, גבי ברלין ושרה גור. המופעים יתקיימו, לא תשלום, במהלך יולי ואוגוסט, במיקומים שונים ברחבי העיר, שיפורסמו בנפרד.

כמו כן, יתקיימו גם פעילויות קיץ רבות במוסדות התרבות השונים, ובראשן – הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון ולסרטי בובות (4.8.18-26.7.18) במרכז תיאטרון בובות, במדיטק ובלה פארק.

הקיץ והחופש הגדול יסתיימו בהפנינג משפחות עם סדנאות, הופעות של כוכבי הילדים מיקי ומני ממטרה והרבה כיף בבריכה (26.8.18, בשעות 16:00-09:30), בנפשונית, עלות: 20 שקל.

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתי ניתו להזמין כרטיסים לאדיר מילר?

  2. ...

    איך רוכשים כרטיסים לאדיר מילר??
    ההופעה לא מופיעה באתר של תאטרון חולון.

  3. שרון

    מתי תתחיל המכירה להופעה של אדיר מילר ואיך ניתן להשיג כרטיסים?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר