ניידת משטרה
צילום: ChiccoDodiFC / shutterstock.com

החשוד ברצח באזור התעשיה: בנו של זמר פופולרי בקהילה הגיאורגית

עורך דינו של החשוד: "הוא לרגע לא חשב שדבר כזה יכול לקרות לו"

פורסם בתאריך: 3.3.19 18:13

המשטרה התירה היום לפרסום את הרקע ואת שמות החשודים ברצח יורי פודובני ברחוב הבנאי בחולון. החשוד ברצח הוא אוראל זוית, בן 23 מחולון, בנו של זמר מאוד מוכר ופופולרי בעדה הגיאורגית. מהמשטרה נמסר כי אביו של אוראל, מירבי זוית, בן 46, היה בין יוזמי ומשתתפי הקטטה שבמהלכה אירע הירי. עוד נמסר כי חקירתו של האב נמשכת.

ביום חמישי לפני כשבועיים (14.2.19) אירע מקרה ירי בחולון ברחוב הבנאי באזור התעשיה, שהסתיים במותו של פודובני, תושב לוד בן 43, נשוי ואב לשלושה ילדים. מהמשטרה נמסר היום כי ביום האירוע, סמוך לשעה 13:20 התפתחה קטטה בין מספר גברים בחניה של רחוב הבנאי 22 בחולון. במהלך הקטטה נכנס אחד המעורבים לעסק של בני המשפחה וחזר לזירת הקטטה לאחר שהטמין אקדח בבגדיו. כעבור דקות ספורות שלף החשוד המרכזי את האקדח, ירה לעבר המנוח ונמלט מהמקום. מותו של פודובני נקבע במקום בתוך זמן קצר.

מיד עם קבלת הדיווח על אודות האירוע הגיעו למקום כוחות משטרה ובפעילות מבצעית מהירה עצרו השוטרים את החשוד ברצח, אוראל זוית, בן 23 תושב חולון, בתוך שמונה דקות בלבד מעת האירוע. בהמשך איתרה המשטרה את מירבי זוית, בן 46, אביו של אוראל, אשר היה בין יוזמי ומשתתפי הקטטה וחקירתו נמשכת. כן איתרו השוטרים את האקדח ששימש לירי ואשר הוסלק בנתיב בריחתו של החשוד אוראל.

מקורב למשפחתו של החשוד ברצח אוראל זוית, חשף צד אחר של האירוע, ולדבריו, מדובר בהגנה עצמית. "זו משפחה נורמטיבית, הם אנשי תרבות", סיפר המקורב. "האבא זמר בקהילה הגיאורגית, ללא עבר פלילי".



עוד הוסיף קרוב המשפחה של החשוד כי "כל מי שמכיר אותם בעיר יודע שהם אנשי חוק, שפשוט הגיעו לעבודתם כמו בכל בוקר, כדי להתפרנס. הטענות שנאמרו בתקשורת שמדובר ברצח ושהחשודים ברחו לשיחים הן מגוחכות. אב המשפחה הזמין בעצמו את האמבולנס למנוח, וכשהגיעה המשטרה לעצור את הנוכחים. היא עצרה אותו בדיוק במקום שבו קרה האירוע. אין לו מה להסתיר".

סנגורו של הבן, עו"ד אלון דוידוף, מסר בתגובה: "מדובר בבחור צעיר ונורמטיבי, בחור משפחתי שעובד במפעל עם אחיו ואביו. הוא לרגע לא חשב שדבר כזה יכול לקרות לו". בנוסף חשף עו"ד דוידוף פרטים על אודות אביו של החשוד, מירבי זוית, אשר עדיין נחקר על ידי המשטרה: "האבא כוכב זמיר עולה בקהילה הגיאורגית. הוא משמש כזמר ולפרנסתו הוא עובד במפעל עם בניו ברחוב הבנאי".

עוד באותו הנושא:

המשטרה: פוענח הרצח ברחוב הבנאי בחולון

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר