זירת הרצח. צילום: דוברות מד"א
זירת הרצח. צילום: דוברות מד"א

המשטרה: פוענח הרצח ברחוב הבנאי בחולון

השוטרים הצליחו לעצור את החשוד ברצח, אוראל זוית, בן 23 תושב חולון, בתוך שמונה דקות בלבד מעת האירוע

פורסם בתאריך: 3.3.19 15:53

המשטרה פענחה את רצח יורי פודובני ברחוב הבנאי בחולון. הצהרת תובע הוגשה היום (ראשון) בתום חקירה אינטנסיבית שהתנהלה בשבועיים האחרונים על ידי משטרת ישראל בגין אירוע הרצח שאירע לפני כשבועיים (14.2.19) ברחוב הבנאי בחולון.

ביום האירוע, סמוך לשעה 13:20 התפתחה קטטה בין מספר גברים בחניה של רחוב הבנאי 22 בחולון. במהלך הקטטה נכנס אחד המעורבים לעסק של בני המשפחה וחזר לזירת הקטטה לאחר שהטמין אקדח בבגדיו. כעבור דקות ספורות שלף החשוד המרכזי את האקדח, ירה לעבר המנוח ונמלט מהמקום. מותו של המנוח יורי פודובני נקבע במקום בתוך זמן קצר על ידי גורמי רפואה.

מיד עם קבלת הדיווח אודות הרצח הגיעו למקום כוחות משטרה ובפעילות מבצעית מהירה הצליחו השוטרים לעצור את החשוד ברצח, אוראל זוית, בן 23 תושב חולון, בתוך שמונה דקות בלבד מעת האירוע.



כוחות משטרה רבים המשיכו בסריקות בזירה ומחוצה לה, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים, עד לאיתורו של מירבי זוית, בן 46, אביו של אוראל, אשר היה בין יוזמי ומשתתפי הקטטה. בהמשך ובתוך זמן קצר, איתרו השוטרים את האקדח ששימש לירי ואשר הוסלק בנתיב בריחתו של החשוד אוראל.

במסגרת החקירה, אשר הופקדה בידי צוות חקירה מיוחד של משטרת מרחב איילון ולוותה על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, אספה המשטרה עדויות רבות וראיות שונות וזאת על מנת לבסס את החשדות נגד החשודים, כל אחד על פי חלקו ומעורבותו.

היום הובא החשוד אוראל בפני בית המשפט השלום בתל אביב, שם הוגשה נגדו הצהרת תובע בגין העבירות המיוחסות לו ובית משפט השלום האריך את מעצרו עד יום חמישי, 7.3.19. חקירתו של האב, מירבי זוית, נמשכת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מצויין פחות ערס שיאיים ברחובות עם אקדח על אזרחים תמימים שלא עשו מה שביקש. שיחשוב טוב טוב בכלא על מה שעשה. לוקח חיים מאדם.

    לא מאמין שניסה להחביא האקדח ולהתחמק. ואז מה? לספר לחבר'ה ?? עמד בדרכי אז חיסלתי אותו????
    לא תפסו אותי. אני גבר ..
    מסכן האדם שנפטר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר