זירת הרצח. צילום: דוברות מד"א
זירת הרצח. צילום: דוברות מד"א

רצח באמצע היום: הוגש כתב אישום נגד תושב חולון שירה בגלל חניה

אוראל זוית מחולון מואשם בניסיון לרצח | על פי כתב האישום ירה הנאשם במנוח יורי פודובני מטווח קצר ובעודו שרוע על הארץ, היכה אותו באגרופים ובעט בגבו

פורסם בתאריך: 7.3.19 11:59

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אוראל זוית (23) מהעיר חולון בעקבות הרצח של יורי פודובני ז"ל לפני שבועיים. האישומים: ניסיון לרצח, נשיאה והחזקת נשק, תקיפה בנסיבות מחמירות, החזקת סכין ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש היום על ידי עו"ד שלי קוטין, הנאשם ניהל יחד עם אביו ואחיו עסק משפחתי לייבוא מדיחי כלים תעשייתיים לאולמות ומסעדות. פודובני ז"ל עבד בחנות לחומרי אריזה והובלות באותו הרחוב. מנהל החנות שבה עבד המנוח, שכר מחסן בסמוך לעסק של הנאשם ומשפחתו ששימש אותו לאחסון סחורה.

ב-14.2.19 הגיע א.א ברכב יחד עם לקוח למחסן כדי להוציא ממנו סחורה וחנה בסמוך לעסק המשפחתי. הנאשם הבחין ברכב ופנה באומרו: "לא, לא אל תחנה פה". משהשיב לו א.א כי הוא מתכוון לחנות לזמן קצר, הוסיף הנאשם: "לך מותר לחנות בכל מקום שאתה רוצה ולי לא?". או אז  פרץ בין השניים ויכוח קולני אודות החניה שכלל, בין היתר, גידופים הדדיים.

אביו של הנאשם, שמע את הוויכוח הקולני בין השניים, יצא מהעסק המשפחתי, גידף את א.א, התקרב והצמיד אליו את מצחו בצורה מאיימת והשניים גידפו האחד את השני. בשלב זה, הנאשם ואביו דחפו את את א.א. לאחור מספר פעמים והנאשם היכה אותו בחוזקה בפניו ובחלקי גופו באמצעות אגרופו. משהצליח להשתחרר מאחיזת אביו של הנאשם, סינן א.א לעבר הנאשם ואביו: "חכו חכו", ברח מהמקום וחזר לחנות.

משהגיע לחנות, סיפר לאחיינו ולאדם נוסף שהותקף על ידי ארבעה אנשים שהוא לא מכיר ובמהלך התקיפה איבד את משקפיו, ואף עדכן על כך טלפונית את המנוח שעבד בחנות והיה בדרכו אליה. האדם הנוסף הציע לא.א "ללכת אליהם". בהמשך, צעדו  אחיינו, האדם הנוסף והמנוח לכיוון המחסן. א.א. והאדם הנוסף התקרבו אל הנאשם ואביו, אליהם חבר אחיו של הנאשם. אז פנה אליהם א.א ואמר: "אתם קופצים ארבעה אנשים על אדם אחד?! אתם נותנים לי אגרופים מאחורה?!" ודחף את הנאשם לאחור.

אז שלף הנאשם את האקדח ממכנסיו, כיוון את האקדח לעברו של א.א, ואיים עליו כי ירה בו. בתגובה, הוציא א.א מכיס מכנסיו סכין יפנית ואמר לנאשם: "תירה בי תירה בי". הנאשם נופף באקדח  וירה ירייה אחת באוויר. בהמשך, החל עימות בין האב לא.א, שגידפו אחד את השני, תוך שא.א מתקרב לאב כשהסכין היפנית עדיין בידו, והאב דחף אותו מספר פעמים בהתרסה. בשלב זה החזיר הנאשם את האקדח לתוך מכנסיו, שלף את הסכין מכיסו וניסה להתקרב לא.א. אז התקרב אחיו של האנשם לא.א בצורה מאיימת, אחז בצווארו ובין השניים התלקח עימות פיזי.



משהבחין הנאשם בעימות, החזיר את הסכין לכיסו ושלף את האקדח פעם נוספת. באותו זמן, הבחין הנאשם במנוח מתקדם לעברם של אחיו ואביו בניסיון לתקוף אותם. הנאשם כיוון את האקדח למרכז גופו של המנוח וירה בו מטווח קרוב. המנוח נפגע בפלג גופו העליון והתמוטט. מיד לאחר מכן כיוון הנאשם את האקדח לכיוונו של א.א, שעמד במרחק קצר מהנאשם, וירה ירייה נוספת לעברו, אלא שהכדור שנורה פגע ברכב שחנה במקום.

מששמעו א.א, אחיינו והאדם הנוסף את היריות נסו על נפשם והנאשם ואביו תקפו את המנוח  בעודו שרוע על הארץ, היכו אותו באגרופים ובעטו בגבו. מיד לאחר מכן, ברחו הנאשם ואחיו, כשבמהלך מנוסתו הטמין הנאשם את האקדח באדמה, ובהמשך השליך את הקפוצ'ון שלבש לפח.

אביו של הנאשם נשאר במקום, הזעיק משטרה ומד"א ואף הגיש סיוע למנוח.  אנשי מד"א שהגיעו למקום ביצעו נסיונות החייאה במנוח, שנמשכו כעשר דקות, ולאחריהם נאלצו לקבוע את מותו. תוך דקות אותר הנאשם על ידי שוטרי משטרת מרחב איילון כשהוא מתחבא ונעצר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר