אשפה בחולון
אשפה בחולון

תושבים מתלוננים על אי פינוי אשפה ברחבי חולון

בשבועות האחרונים ממשיכות לזרום למערכת "השקמה-חולון" תלונות על אי פינוי אשפה ברחבי העיר ולצידן תלונות על אי החזרת הפחים למקומם. צפו בתמונות - ככה זה נראה:

פורסם בתאריך: 7.4.19 16:02

בשבועות האחרונים ממשיכות לזרום למערכת "השקמה-חולון" תלונות על אי פינוי אשפה ברחבי חולון ולצידן תלונות על אי החזרת הפחים למקומם במקרים שבהם כן רוקנו הפחים על ידי עובדי התברואה. זאת, כשנה וחצי לאחר שהוחלף קבלן האשפה בעיר.

אשפה בחולון

מתלונות התושבות ובדיקת "השקמה-חולון" עולה כי בלא מעט מקרים נערמת האשפה בפחים במשך ימים עד שמגיעים לפנות אותה. במקרים אחרים, אם פונתה האשפה, הפחים אינם מוחזרים למקומם. הבדיקה בוצעה ברחובות קראוזה, סוקולוב, קרן היסוד, חנקין, שנקר ודב הוז.



אשפה בחולון

כפי שפורסם ב"השקמה חולון" בחודש שעבר, מספר עובדי קבלן המועסקים כפועלי תברואה בחולון התלוננו על הלנת שכר ופגיעה בזכויות סוציאליות המגיעות להם. לטענתם, במשך שנה שלמה לא שולמו לחלק מהעובדים דמי הבראה וכמו כן, עלתה טענה כי עובדים שעבדו משמרת כפולה לא קיבלו את שכר בהתאם לתוספת השעות. כתוצאה מכך, טענו כמה מהם, נפגעה המוטיבציה ומתקבל הרושם כי התוצאות נראות בשטח ושייתכן שיש קשר בין טענות העובדים לבין רמת הניקיון בעיר. בתגובה לדברים שלל בכל תוקף הקבלן המעסיק נתי צבי כהן את הטענות וטען כי יש גורמים שמנסים להתסיס את העובדים נגדו.

אשפה בחולון

 

בתוך כך, גורמים בעיריית חולון מסרו ל"שקמה-חולון" כי שנה וחצי לאחר שהחלה העירייה להעסיק עובדי פינוי אשפה חיצוניים, בכוונתה לצאת במכרז חדש במטרה להחליף את החברה הקבלנית הנוכחית, וזאת לאור אי שביעות רצון התושבים מרמת הניקיון בעיר. יש לציין כי בדוברות העירייה לא אישרו את הדברים.

בינתיים, כפי שמעידות התמונות, מי שסובל אלה הם התושבים, ויש מי מביניהם שמתכוונים לנקוט בצעדי מחאה לאור המצב.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מערך התברואה מפנה את האשפה ברחבי העיר שלוש פעמים בשבוע וגזם וגרוטאות מפונים פעם בשבוע בהתאם לימי ההוצאה בכל רחוב. אין כל שינוי בתדירות זו ולא ידוע על כל סכסוך בין הקבלן לעובדים. אם יש בעיה נקודתית ברחוב מסוים, יש לפתוח פנייה במוקד העירוני".

תגובת קבלן פינוי האשפה, נתי צבי כהן: "מה שרואים בתמונות, אלה הפחים בעלי ארבעה גלגלים שהם באחריות העירייה, אנחנו מפנים רק את הפחים של שני הגלגלים. באזורים שמפונים על ידינו כל פח מפונה שלוש פעמים בשבוע, בימים זוגיים או אי זוגיים. באזורים שלנו אין גלישה של אשפה מהפחים. הפנים מפונים בתדירות קבועה. אם יש בעיה נקודתית, יש מי שמטפל בה מיד".

אשפה בחולון

אשפה בחולון

אשפה בחולון

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר