מתחם גולדה. שלטי תעמולת הבחירות
מתחם גולדה. שלטי תעמולת הבחירות

יום הבחירות בחולון: 258 קלפיות לכ-158 אלף בעלי זכות בחירה

שעות הבוקר בבחירות בחולון - עדיין לא נוהרים לקלפיות. תושבים רבים העדיפו לצאת לצעדת בוקר במתחם גולדה וחבר צוות באחת הקלפיות מציג בעיה שאולי תתברר כבעיה ארצית

פורסם בתאריך: 9.4.19 10:30

היום (שלישי) יוצאים אזרחי ישראל להצביע לכנסת ה-21 בקלפיות ברחבי הארץ. הבוקר בשעה 07:00 נפתחו גם 258 הקלפיות ברחבי חולון בבתי ספר ובמרכזים קהילתיים. הקלפיות יפעלו ברציפות עד השעה 22:00 בערב. מיד לאחר נעילת הקלפיות ישודרו מדגמי ערוצי הטלוויזיה.

על פי נתוני ועדת הבחירות של הכנסת ה-21, יש כיום בחולון 157,915 בעלי זכות בחירה. חולון קיבלה הבוקר את יום הבחירות בצורה מנומנמת. בכל רחבי העיר לא נרשמו תקלות או בעיות ליד ומחוץ לקלפיות בפתיחת יום הבחירות וגם לא עימותים. לחולון צפויים להגיע במהלך היום שר האוצר משה כחלון, שר העלייה והקליטה יואב גלנט, שר התיירות יריב לוין, שר התחבורה ישראל כץ ושר החינוך והספורט מירי רגב.

סיור בוקר ברחבי העיר וליד קלפיות גילה כי אין תנועה ערה מדי של מצביעים, שלפחות בשעות הבוקר הגיעו לקלפיות בטפטופים קטנים. מאחת הקלפיות נמסר ל"השקמה חולון" כי "אנחנו מופתעים מהדלילות. חשבנו שדווקא בבוקר יותר ויותר אנשים יגיעו להצביע כדי לפנות את היום ולצאת עם המשפחות והילדים לבילויים. בפועל, זה לא קורה ואנשים עדיין לא מגיעים. בטוח שזה ילך ויתחזק לקראת שעות אחר הצהריים והערב".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

איש קלפי אחר גילה כי הופתע להיווכח כאשר כמה מצביעים התייצבו מאחורי הפרגוד לשים פתק בחירה במעטפה כדי לשלשל אותו לתיבה, ואז שבו למזכירות הקלפי ושאלו אותה שאלה: "מה האותיות של רשימת כחול-לבן? זה קרה כבר כמה פעמים על הבוקר, אולי מתגלית כאן כבר עכשיו בעיה", אמר.



לעומת הדלילות מול הקלפיות, דווקא מתחם גולדה המה צועדים שברור כי ניצלו את השבתון לצעדת בוקר, וליד קניון חולון לא נרשמה בשעות הבוקר שום תכונה ומגרש החניה הענקי היה ריק ברובו.

איתמר ופזית, זוג הורים צעירים, תושבי חולון, דווקא הגיעו בשעת בוקר מוקדמת יחסית להצביע והסבירו: "הקטנים העירו אותנו מוקדם, אז באנו להצביע. עכשיו אנחנו מתלבטים מה לעשות ולאן ללכת לבלות עם הילדים. העומס והצפיפות שיהיו בכל מקום די מרתיעים אותנו אז החלטנו לא להתרחק, ואנחנו נוסעים לטיילת של בת ים".

עוד באותו הנושא:

מדריך לבוחר: כל מה שרציתם לדעת על יום הבחירות בחולון

בפארק, במוזיאון או בקניון: כל הפעילויות ביום הבחירות בחולון

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר