בכיבוי אש מזהירים: חולדות גורמת לשריפות בחולון ובת ים

ביום חמישי פרצה שריפה במדיטק חולון לאחר שחולדה כירסמה כבל בלוח החשמל וגרמה לקצר. זה אינו מקרה השריפה היחיד שנגרם בעקבות מעורבות חולדות. כך תישמרו:

פורסם בתאריך: 4.6.19 10:47

בדוברות כיבוי אש תחנה אזורית חולון, מזהירים: מקור גל השריפות האחרון שנגרמו כתוצאה מקצרים הארונות החשמל, הוא בחולדות שמכרסמו את הכבלים בלוחות החשמל. כך עלה מחקירת מקרי השריפות שאירעו באחרונה בחולון.



מתברר, כי הדליקה שפרצה בקפיטריית המדיטק ביום חמישי נגרמה כתוצאה מחולדה שכירסמה את כבלי החשמל בלוח פיקוד חשמל. שלושה צוותים פעלו להשתלטות על השריפה, שהסתיימה בנס ללא נפגעים, לאחר שהמבנה פונה מיושביו.

המקרה במדיטק אינו בודד, בעקבות מקרים נוספים שאירעו באחרונה, מזהיר קצין חקירות התחנה אזורית חולון רס"ר ניסים אבוחצירה, יצא בקריאה לציבור ולבעלי עסקים לבצע הדברה בארונות חשמל ובבתים כדי למנוע מקרים נוספים.

השריפה במדיאטק:

כמו כן, מתברר כי גם שריפות בפרצו בבת ים מקורן בחולדות שכירסמו את הכבלים בארונות החשמל. הודעות שירותי כיבוי האש יוצאת במקביל לתלונות של תושבים על מכת חולדות שעמן הם צריכים להתמודד.

אתמול פורסם כאן ב"השקמה חולון", על חולדות שהשתלטו על בניין מגורים. דיירים סיפרו על החשש וחוסר האונים, שגורם להם להימנע מלצאת מהבתים בשעות הערב. "אנחנו מפחדים לצאת בשעות הערב מהבית", סיפרו הדיירים.

כמו כן, ביום שני האחרון פרצה שריפה בבית הספר התיכון אורט דרכא בבת ים. מחקירת חוקרי המשטרה עולה כי הסיבה היא חולדות שכרסמו את הכבלים בארון החשמל. בבדיקה מקצועית נוספת אושרו הממצאים.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הימצאות מכרסמים מאפיינת אזורי מגורים בכל הארץ ואינה ייחודית לעיר זו או אחרת, וזאת, בין היתר, בשל הימצאות שאריות מזון או ביצוע עבודות בנייה. עיריית חולון מדבירה את השטחים הציבוריים בכל מקום שבו מתקבלות תלונות על הימצאות מכרסמים או בעקבות סיורים יזומים. האחריות לטיפול במרחב הפרטי חלה על התושבים או על בעלי העסקים ועל מנת שהטיפול יהיה יעיל, הוא חייב להתבצע במקביל לטיפול בשטחים הציבוריים, תוך הקפדה על שמירת הניקיון כל העת, הימנעות מהשארת שאריות מזון וביצוע פעולות הדברה במידה שנמצאו מחילות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

 

תגובות

3 תגובות
  1. שוש

    חולון עיר הילדים? עיר החולדות
    וצואת כלבים. מדוע העיריה לא
    מדבירה את כל הביובים בעיר?

  2. דני

    בכל איזור כיכר סטרומה יש מלאאא עכברים וחולדות!
    לידיעת עירית חולון

  3. Motekoo

    תתעוררו. זה לא מעניין את העיריה. הגיע הזמן שנקנה כולם אקדחים ונחסל את החולדות והכלבים שמחרבנים לנו על המדרכות. ערמות של חרא הרחוב י"א באדר וכיכר סטרומה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר