בעלי קפה קקאו בחולון: "לא רוצים כסף, אלא רק לחזור ולארח אתכם"

הבעלים של בית הקפה החולוני מסביר מה עומד מאחורי הסרטון שהסעיר את הרשת

פורסם בתאריך: 13.5.20 13:17

יומיים לאחר פרסום הסרטון שעורר סערה, בעלי קפה קקאו, רועי בן זקן, מסביר לציבור מה עמד מאחורי התפרצות הזעם והכאב של אביו אשר תועד מנפץ את שמשת בית הקפה, בעקבות המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעו בצל משבר הקורונה.

כזכור, נסים מנטש, אביו החורג של בן זקן, אשר עובד במקום, צולם שלשלום כאשר הוא מנפץ את שמשת בית הקפה. בן זקן מבהיר היום (רביעי) בהודעה שהוציא כי הסרטון צולם באופן ספונטני וללא ידיעתו, כך גם הפצתו ברשתות החברתיות.

"ניסים הוא אבי החורג, מלווה אותי מגיל קטן, ועובד איתי בקקאו בשלוש וחצי השנים האחרונות", הסביר בן זקן בפוסט שהפיץ בפייסבוק, "לא ידעתי על צילומו של הסרטון ואפילו לא על העלתו לרשת, אך אם כבר הסרטון עלה כולי תקווה שהוא יוביל לשינוי עבורנו העצמאים".



בהמשך דבריו הסביר בן זקן כי המעשה של אביו נבע מתוך הכאב העז שחש, בעקבות דאגה למשפחתו לאחר שראה כיצד העסק המשפחתי קורס. "מעבר לעובד, ניסים רואה אותי בכל מכשולי החיים ובתקופה הקשה שנכפתה עלינו עכשיו", כתב, "זו תקופה שמעוררת לא מעט רגשות, של כאב, של חשש עבור הימים העתידים לבוא ושל דאגה למשפחה. תגובתו נבעה מכאב של אבא לבן וכאב על כל קהילת העצמאים, בפרט בתי הקפה אשר לא רואים את האור בקצה המנהרה ומנסים לפרנס את משפחתם בשארית כוחותיהם".

בסיום כתב בן זקן: "קראנו את כל התגובות שלכם ואני רוצה להודות לכם בשמי, בשם ניסים ובשם משפחת קקאו כולה. תודה על הרצון לעזרה. אנחנו לא רוצים כסף, אלא רק לחזור לארח אתכם, לשמח אתכם לשרת אתכם בצורה הכי טובה שאפשר ולראות אתכם נהנים ביחד איתנו. אנחנו אוהבים אתכם, עם ישראל היקר, ומחכים לראותכם במהרה בקקאו חולון".

תגובות

3 תגובות
  1. לקוחה לשעבר

    תתבייש לך. אני אשתדל שלא לבוא לקנות אצלכם . יש אנשים שהמצב שלהם הרבה יותר גרוע ולא עשו מה שאתה עשית . גועל נפש תשבור חלונות בבית שלך. התנהגות ברברית ועלובה.

  2. יפה

    לבעלי בתי הקפה קקאו ובכלל מחכים לבוא ולהנות מהאווירה הנעימה יחד כל החברות שערוריות מפגשי חברה בע"ה שנחזור לשגרה במהרה

  3. מגלה את האמת

    כואה הלב. אבל הוא אידיוט. ואני בכלל לא תומך במעשה העלוב שלו. ובטח יותר לא התקרב לקקאו כשיש שם פסיכופט שכזה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר