סעידה. מה חדש? צילום: אפי יוספי

בסעידה בר נערכים לפתיחה לצד המשבר: "במקומות עם קהל צעיר לא תהיה בעיה"

המסעדן החולוני נסים ברכה כבר מתכונן לפתיחה המחודשת של סעידה בפארק, אבל מודאג מהמשבר שפגע בענף כולו

פורסם בתאריך: 23.5.20 16:35

חודשיים לאחר שנסגרו בצו בריאות העם, בימים אלה נערכים בעלי המסעדות ובתי הקפה בחולון לפתיחה המחודשת אשר תתבצע ביום רביעי, כאשר לא ברור האם אנשי הענף אשר זעקו על קריסה כלכלית לפני חודשיים ישרדו כעת את המשבר.



המסעדן נסים ברכה, שבבעלותו נמנים "סעידה בר", "משפחת שכטר", ו"פיקניק" מספר כי הוא נערך לקראת פתחיה מלאה בר הסעידה כבר בשבוע ואף החל בימים האחרונים בגיוס מלצרים. הפתיחה מגיעה לאחר תקופה בת כמעט חודשיים בה עסקי המסעדות היו סגורים כאשר חלקם עברו לפעול במתכונת של שליחויות בלבד, כך גם עסקיו של ברכה שאף מצא את עצמו מבצע משלוחים בחלק מהזמן.

"עשינו טייק אויי, ובעוד שבוע נחזור לפעול עם מלצרים", הוא אומר ומוסיף כי בואו של הקיץ יביא קהל רב יותר אל המסעדות, מה שיצריך גיוס של מלצרים. "תמיד בחורף אנחנו בחצי כמות", מסביר ברכה, "כל העובדים שהיו יחזרו אם הם עדיין לא עזבו את המדינה. אנחנו מגייסים עוד מלצרים".

אתם חוששים ממיעוט קהל בגלל אפקט הקורונה? 

"אני לא חושב שתהיה בעיה כי מדובר בקהל צעיר. אלה מקומות של חוויה. לגבי מסעדות גדולות אני לא רואה את האנשים קופצים עליהן".

יחד עם זאת, אומר ברכה כי עדיין מוקדם לאמוד את הנזקים שצברו עסקים רבים בענף מה שמעלה את השאלה כמה מהם ימשיכו לפעול ולא ייסגרו. "אני בטוח שכולם במצב שהוא לא נעים. יהיו אנשים שינסו לפתוח ויצברו עוד חובות ובעוד חצי שנה כולם יסגרו. יש כאלה שכבר עכשיו סגרו ולא פותחים".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר