ניסים ברכה

"ממנכ"ל של חמישה עסקים מצאתי את עצמי עושה שליחויות"

ניסים ברכה, המחזיק במסעדות וברים בחולון, שנאלץ להוציא את מרבית עובדיו לחל"ת, מספר בריאיון ל"השקמה חולון": "אם לא הייתה לנו את האפשרות למשלוחים היינו פושטים רגל"

פורסם בתאריך: 26.3.20 09:38

"ממנכ"ל של קבוצה שמחזיקה חמישה עסקים ומעל ל-200 עובדים מצאתי את עצמי ביום בהיר אחד עושה שליחויות כל היום על מנת לשמור עליהם". כך מספר ל"השקמה חולון" איש חיי הלילה של חולון, ניסים ברכה, מבעלי "סעידה בפארק", "משפחת שכטר", ו"פיקניק".



בעקבות ההגבלות והנחיות משרד הבריאות נאלץ ברכה, כמו רבים, לסגור את כל העסקים שבבעלותו. "במצב הנוכחי שהנחיתו עלינו נאלצנו לשלוח את כל העובדים לחל"ת", אומר ברכה, "זה לא היה פשוט ומי שמכיר את העסקים שלי יודע שאני מתייחס לעובדים שלי כמו למשפחה, ומשפחה לא שולחים בשום מצב. עוד לפני שסגרנו, עם התפרצות הקורונה, הייתה הידללות של קהל. אנשים חוששים לצאת מהבית, לבוא במגע עם אחרים, וזה התבטא בהכנסות. לאט לאט הידקנו את החגורה עד שלא היה מנוס ונאלצנו להודיע לעובדים שמכאן כבר אין לאן להמשיך כרגע".

 

פיקניק. צילום: יח"צ

גם ברכה, כמו בעלי עסקים רבים, מוטרד ממה שיהיה על העסקים לאחר שיסתיים משבר הקורונה. "זה לא ממש עזרה מה שהממשלה מציעה וזה אפילו די לעג לעסקים העצמאיים", הוא אומר, "הפתרונות שמוצעים לא ישימים וגם אם כן, הם לא משהו שיינתן בזמן הקרוב. אם לא הייתה לנו את האפשרות למשלוחים היינו פושטים רגל ומי יודע איפה היינו עכשיו. השקענו את הנשמה שלנו ואת כל ההכנסות שלנו במסעדות הללו ואף אחד לא יודע מתי המצב הזה יסתיים ואיך, אם בכלל. אנחנו מנסים לשמור על הראש מעל המים וזה לא פשוט".

החלטה לא פשוטה להוציא עובדים לחל"ת.

"ממש לא, אבל מחויבת מכורח הנסיבות. אין לי מאיפה לשלם משכורות בסוף החודש וזו ההחלטה הכי נוראית שנאלצתי להנחית. פשוט באמת לא הייתה ברירה".



בימים אלה ברכה ואחיו אולי, השותף בעסק, עושים הכל על מנת לשמור על הקיים. "אנחנו מנסים לשווק באגרסיביות ולהראות לחולונים שלמרות הכל אנחנו כאן, עם שירות משלוחים מ'פיקניק', העסק החדש והצומח שלנו, וכמובן עם בשרים מהמעשנה של 'משפחת שכטר'", הוא מוסיף, "אנחנו מגיעים לכל מקום באזור, עושים את כל העבודה בעצמנו, כולל עבודות המטבח והמשלוחים. אנחנו מקווים שהתקופה הזו תיגמר וכולנו נחזור לחייך ולצחוק עם הלקוחות שלנו".

"אנחנו מרגישים כמו בצו 8. כל היום על הכבישים, עולים בחדרי מדרגות, משאירים שקיות של משלוחים, לא רואים את המשפחה ולא את הילדים. הלקוחות מפרגנים על זה שלא ניצלנו את המצב להעלאת מחירים ואנחנו מקווים לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. עד אז אנחנו במילואים".

רוצים להזמין:

https://www.facebook.com/picnicgarden.co.il/ – פייסבוק

או דרך האתר – https://www.picnicgarden.co.il/

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר