נגיף הקורונה
צילום: דוברות מד"א

בית ספר קציר ייסגר לאחר שתלמיד נוסף נדבק בקורונה

לאחר ש-120 תלמידים ושישה מורים נשלחו לבידוד ביתי, נמצא כי תלמיד נוסף מאותה הכיתה נדבק גם הוא. עשרות תלמידים עדיין ממתינים לתוצאות הבדיקות

פורסם בתאריך: 2.6.20 11:25

עדכון אחרון: 2.6.20 12:40

עדכון: לאחר שנמצא כי תלמיד נוסף מחטיבת הביניים קציר נדבק בקורונה, הוחלט על סגירת בית הספר. זאת, בהתאם להמלצת שר החינוך יואב גלנט.

הבוקר דווח כי תלמיד נוסף אובחן כחולה קורונה. מדובר בתלמיד הלומד באותה הכיתה עם התלמיד המאומת הראשון. בעירייה מציינים כי החולה נמצא בבידוד מאז פרסום המידע על חולה הקורונה המאומת הראשון בבית הספר, ביום שבת (30.5).

לאחר שביום שבת התגלה כי תלמיד כיתה ז' מגמנסיה קציר חיובי לנגיף הקורונה, התברר היום (שלישי) כי תלמיד נוסף, ככול הנראה מאותה הכיתה, נדבק גם הוא בקורונה.

החל מיום שבת נמצאים בבידוד 120 תלמידים ושישה מורים, לאחר שנמצא כי תלמיד כיתה ז' נדבק בקורונה. במקביל החלו לערוך בדיקות קורונה לתלמידים ולמורים מבית הספר ובשלב זה נודע כי ישנו תלמיד נוסף שנדבק בנגיף.

בשלב זה, מתוך 12 מורים שנכנסו לבידוד ונבדקו, שמונה קיבלו תשובות שליליות ולארבעה טרם התקבלו תשובות. בנוסף, 81 תלמידים קיבלו תשובות שליליות ו-64 תלמידים נוספים שנבדקו ממתינים לתוצאות הבדיקות. ישנם תלמידים ספורים שטרם נבדקו.



בעקבות אבחון התלמיד השני, הנחה ראש העירייה מוטי ששון בתיאום עם משרד החינוך, לסגור בשלב זה את בית הספר ולהיערך ללמידה מרחוק. זאת, על רקע המלצתו של שר החינוך שלא לאפשר פתיחת בתי ספר שבהם התגלו חולי קורונה.

עוד לפני כן קראו לסגור בתי ספר שבהם נמצאו חולי קורונה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד ויו"ר הנהגת ההורים בחולון בת אל בן דוד, כפי שפורסם כאן ש"בשקמה חולון".

היום, בעקבות סגירת בית הספר קציר ברכו ההורים על ההחלטה לסגור את בית הספר. במכתב להורי התלמידים בבית ספר קציר, שהוציאו בן דוד ויו"ר עד ההורים בקציר, יוסי ששון, צוין כי "יש לאפשר בדיקות לכל 1,200 תלמידי הקמפוס, הצוות החינוכי ולצוות התחזוקה".

עוד צוין כי "מלבד החשש לבריאות ילדנו ליבנו יוצא גם לצוותים החינוכיים שחייבים לעמוד איתן ולהמשיך להגיע וללמד. יש לשמור גם על בריאות הצוות החינוכי. חשוב להיערך שוב ללמידה מרחוק".



 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר