שם חדש, תפריט אחר והזדמנות נוספת: "קפה קקאו" הפך ל"הביקרייה" I צפו:

בתחילתו של הגל השני התפרסם "קפה קקאו" כסמל למצוקת בבעלי בתי הקפה והמסעדות. עכשיו, עם החזרה לשגרה חלקית ולאחר שינוי השם והקונספט, מקווים בבית הקפה לשרוד את התקופה הקשה

פורסם בתאריך: 14.8.20 09:56

קפה קקאו בחולון, הממוקם מתחת לבניין העירייה, נקלע גם הוא לקשיים כלכליים בעקבות הגל הראשון של משבר הקורונה, זאת בדומה לעסקי הסעדה אחרים בעיר. בית הקפה פורסם כאשר בשיאו של הגל הראשון גילה אביו של הבעלים מצוקה קשה, וגם הם מנסים כמו רבים להתאושש ולשרוד את המשבר הכלכלי העמוק.

לאחרונה נפתח בית הקפה בשינוי התפריט והשם, ומעתה נקרא "הביקרייה חולון". במסגרת השינוי הורחב התפריט שכולל דברי מאפה מגוונים, נפתח שירות טייק אווי במתכונת של קונדיטוריה ונכנס שותף חדש. כמו כן, מתכוונים בבית הקפה להשיק בקרוב שירות משלוחים חדש.



צפו בבייקריה החדשה: 

"רצינו להרחיב את התפריט עם אופציה לטייק אווי", מספר הבעלים, רועי בן זקן, "בגלל הקורונה נתנו מענה לאנשים עם אופציה לקחת את האוכל. עוגות הבית מאפים וקרואסונים זה תפריט יותר פשוט לטייק אווי. נעשה הכנה בעתיד גם למשלוחים".

 

קפה קקאו עלה לכותרות לפני מספר חודשים, כאשר אביו של בן זקן, נסים מנטש, ניפץ את זגוגיות הכניסה של בית הקפה מתוך זעם על כך שהמדינה לא מאפשרת למסעדות לפעול ובכך קורסים בעלי העסקים. הסרטון הפך ויראלי ובמהרה העלה לדיון תקשורתי את מצוקתם של העצמאים ובעלי המסעדות בפרט שנקלעו לחובות כספיים בעקבות המשבר.

רועי מעדכן כי מאז אותו אירוע, חזר אביו בן ה-58 לעבוד ומצב רוחו השתפר על אף הפחד מחוסר הוודאות שממשיך לרחף. "אבא חווה רגעים קשים, עם תקווה לצד חוסר תקווה. הוא נרגע אבל גם לא נרגע. מצבו טוב יותר אבל עדיין יש לו פחד גדול", מספר רועי.

גם כעת, לאחר שעברו מספר חודשים, רועי אומר כי הקושי הרב והמצוקה הגדולה עדיין לא חלפו מעל המסעדות ובתי הקפה. "הענן עדיין מעלינו. חוסר הוודאות הזה עדיין נמצא". לדבריו, גם כעת בעיצומו של הגל השני, קיימת סכנה מפורשת למסעדות. אלה שיצליחו לשרוד גם הפעם עלולות לקרוס בגל השלישי, אם יבוא. "אנחנו מקווים שהגל השלישי לא יבוא אבל אנחנו צועדים אליו אט אט. אנחנו עדיין רואים את עניין הקורונה מעלינו".

"אין ספק שתחום המסעדות הוא קשה", מסכם רועי, "זו ההזדמנות האחרונה שלנו. במידה ששוב יהיה סגר וגל שלישי, אנחנו פשוט נאלץ להמשיך אל תחום אחר".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר