האב ובנו מתראיינים לתוכנית "הצינור"

סערת ניפוץ שמשת קקאו: "חוששים מקריסה. אין לנו יעד ואין לנו עזרה" I צפו:

כיממה לאחר תיעוד התקף הזעם והכאב בבית הקפה הוותיק בחולון, מספר הבעלים על המצוקה הקשה שאליה נקלע העסק המשפחתי

פורסם בתאריך: 12.5.20 13:56

פחות מיממה לאחר הסרטון המסעיר, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון", בעלי קפה קקאו מסביר מה הוביל את אביו לנפץ את החלון הקדמי של המסעדה ומתאר את המציאות הקשה העוברת עליו ועל משפחתו בעקבות המשבר הכלכלי.

אמש (שני) נסים מנטש, אביו של הבעלים רועי בן זקן, החל לנפץ את שמשות בית הקפה. לאחר מכן הסביר בכאב כי בשלב המצב הכלכלי שאליו נקלע, לא היה לו כסף לקנות מתנת יום ההולדת לנכדתו. גם בבית הקפה קקאו נקלעו למשבר עמוק לאחר סגירתו עם התפשטות הקורונה.

מי שתיעד וצילם את האירוע, שיתף את הסרטון בקבוצת הפייסבוק של בעלי העסקים "אני שולמן", וכתב: "הייתי חייב לשתף לאן הקורונה מביאה אנשים". בתוך זמן קצר קיבל הפרסום מאות תגובות של בעלי עסקים ומכרים של בעל המקום. באחת התגובות צויין: "הכאב של ניסים היקר והפגוע הוא הכאב של כולנו. אדם רואה את מפעל חייו, פרי מאמציו פשוט קורס בהדרגה כל כך כואבת, ממש כמו מוות בייסורים".



יממה לאחר הסערה מסביר רועי, הבעלים של בית הקפה מה הוביל לתגובה הקיצונית של אביו. "הוא עובד אצלי במסעדה, הוא יד ימיני. אני נמצא כל היום בעסק ועד שאני מגיע הביתה הבת שלי כבר ישנה. הכל צף ביחד עם יום ההולדת של הבת שלי וכאב לו. אבי נמצא בחל"ת ומקבל פחות מחמישים אחוז מהמשכורת", מספר הבן.

"אני מנסה להציל את העסק לפני שהוא יקרוס". אומר רועי, "כל המסעדות נמצאות באיזה מקום שעומד על קצה. אין לנו יעד, אין לנו עזרה. מישהו יודע מתי יפתחו ויקרה משהו? לא יודעים מתי ולא יודעים איך".



כעת נמצא בית הקפה במצב של הדממה כאשר מתקיימת בו מכירת מזון ושתייה רק באמצעות טייק אווי. יחד עם זאת, מסביר רועי כי העסק אינו יכול להתקיים על בסיס זה לאורך זמן, וכך גם ייתר עסקי המזון. "אני מנסה למכור טייק אוואי. מה הרווח מקפה? מה הרווח הגולמי? בטוח מפסידים השאלה כמה מפסידים."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דוד הכי טוב

    עדיף לשלם 2000 שקל לזגג
    מאשר חצי מליון לפירסום בכל הארץ

  2. יגאל כהן

    יש למדינה כספים לפרסם תשדירים שמציעים עד כמה מכילה המדינה ועוזרת לעצמאים. תשדיר יותר זול לפרסם מאשר לפתור את בעיית העצמאיים במדינה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר