צילום: Horth Rasur / shutterstock.com

נמשכת ההתפרצות: קורונה בבית ספר יסודי ושלושה גני ילדים נוספים

במהלך סוף השבוע נודע כי אשת צוות וילדים נוספים אובחנו כחיוביים לנגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 12.9.20 22:43

הערב (מוצאי שבת) נודע כי תלמיד כיתה ה' מבית הספר כצנלסון נמצא חיובי לקורונה. הנהלת בית הספר שלחה הודעה להורי בני כיתתו כי עליהם להיכנס לבידוד באופן מיידי. כמו כן, תלמיד מבית הספר רביבים ותלמיד מבית הספר אשלים נמצאו חיוביים לקורונה.



מוקדם יותר במהלך סוף השבוע, נודע כי ילד מגן נרקיס וילד מגן חצב, הפועלים במתחם אשכול היהלום בקריית בן גוריון, נדבקו בקורונה. כמו כן, אשת צוות נוספת בגן בר, במתחם גני אריאל שרון, נמצאה מאומתת גם היא לנגיף.

אתמול בבוקר נודע כי ילד מגן כחל במתחם נעמי שמר נמצא מאומת לקורונה. כל ילדי הגן ואנשי הצוות נכנסו באופן מיידי לבידוד עד 18 בספטמבר. בנוסף, תלמיד כיתה ז' של התיכון השש שנתי "עתידים" התגלה כחולה בקורונה. בעקבות כך נכנסו באופן מיידי לבידוד כל שבעת התלמידים שלמדו עמו בקפסולה. ביום חמישי שלושה תלמידים מבית הספר שרון, תלמידה מבית הספר דביר ותלמיד מבית הספר בן צבי,  אובחנו גם הם כחולים בקורונה. בנוסף, גם תלמיד מקרית החינוך הראל נמצא מאומת לקורונה.

פחות משבועיים לפתיחת שנת הלימודים אובחנו יותר מ-30 אנשי צוות וילדים כחיוביים לנגיף הקורונה. כפי שסוקר כאן ב"השקמה חולון" בהרחבה, מאות אנשי צוות ותלמידים נשלחו לבידוד.

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר