ליהיא לא ויתרה על בת המצווה וחגגה על מרפסת הבית I צפו:

ליהיא שילוח מחולון נאלצה לדחות את חגיגת בת המצווה שלה בעקבות אבל במשפחה. אבל השבוע ההורים, השכנים והדי.ג'יי מחולון התגייסו כדי לחגוג גם בימי הקורונה

פורסם בתאריך: 27.3.20 08:15

ליהיא שילוח חגגה 12 והייתה אמורה לחגוג בת מצווה לפני שנה וחודשיים. אלא שסבתה נפטרה באופן פתאומי בגיל 59, והוריה נאלצו לדחות את האירוע. "עברנו שנה לא פשוטה עם הרבה עצב והבטחנו לילדה שכשתיגמר שנת האבל נחגוג, וכך היה", מספרת ל"השקמה חולון" האם כרמית בנישתי שילוח, בעלת גן "פרפר נחמד".

"קבענו מראש את התאריך 24.3, יום שלישי האחרון, ואז שוב לאור המצב וההנחיות החדשות הבנו כבר בתחילת החודש ששוב ניאלץ לדחות, כי כמות האורחים הייתה עד 100 ואז זה ירד לעד 10 אנשים", ממשיכה האם.



ליהיא קיבלה את ביטול האירוע מאוד קשה והתאכזבה בפעם השנייה אך הפעם הוריה החליטו לא לוותר. "פרסמתי פוסט בפייסבוק שאנו נאלצים לדחות שוב את בת המצווה ושאלתי אם למישהו יש רעיון איך ניתן לשמח את ליהיא בצל הקורונה", ממשיכה האם.

די.ג'יי לידור בן משה שראה את הפוסט יצר קשר עם כרמית והציע לה לעשות מסיבת בת מצווה-מרפסות. "לידור התעקש לעשות זאת בהתנדבות ואכן זה מה שעשינו. חילקנו לשכנים זוהרים, תלינו שלטים ופרסמנו בפייסבוק. דאגנו שזה יהיה בשעה סבירה כך שלא יפריע לשכנים וחגגנו אחר הצהריים", מספרת בנישתי שילוח.

"הייתה היענות ממש יפה מצד השכנים שרקדו במרפסות והשתתפו", היא מוסיפה, "בעלי והילדה שרו שיר שהקליטו לאירוע המיוחל וכל האנשים התרגשו ומחאו להם כפיים. היה שמח ומרגש יחסית לסיטואציה שבה אנו נמצאים. זה המיטב שיכולתי לעשות כאמא. בעזרת השם, נחגוג לה בקיץ כשהכל ייגמר ותהיה שמחה אמיתית". ומתברר כי גם סבה וסבתה של ליהיא, הגרים באותו הבניין השתתפו במסיבה, ממרפסת ביתם כמובן.

"אחרי שכבר דחו לליהיא את בת המצווה, כאב לי הלב", מספר די.ג'יי לידור בן משה, "כמי שנמצא כבר שנים בתחום המוזיקה והאירועים החלטתי להתנדב במסיבת מרפסת אצל משפחת שילוח בקומה ה-12 ולחגוג לה יחד עם כל השכנים. היה שמח ביותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר