מה אתם באמת יודעים? הכירו את חדשות סלבס – אתר הרכילות המוביל בישראל

האתר החדש מביא את כל הפרטים החמים מתצוגות האופנה, צילומי הקמפיינים, רכילות סלבס מהשטח ועד אלבומי תמונות של מיטב הדוגמניות בישראל

פורסם בתאריך: 1.9.20 16:07

אתרי הרכילות המעדכנים על חיי הסלבס בישראל הפכו לדבר הכי מעניין במדינה. בכל יום מספקים הסלבס בישראל לאתרי הרכילות ידיעות ועידכונים שוטפים על חייהם הנוצצים. בין הנושאים שהכי עניינו את הקוראים ניתן למצוא ידיעות כמו "אילנית לוי אינסטגרם", "בר רפאלי בגד ים" ו"אתגר דולי פרטון" לצד שמות של ידוענים מובילים כמו רותם סלע, שמחה גואטה, אופירה וברקוביץ', רוסלנה רודינה, דניאל גרינברג, אלין גולן, אשלי בקשי וקסמן, נועה קירל, כוכבי חתונה ממבט ראשון, נטע אלחמיסטר, אביב אלוש, אסי עזר ועוד.

חדשות סלבס ישראל – ככה כובשים את צמרת מדורי הרכילות

אתר הרכילות החדש מביא את כל המידע החם מהביצה. החל מתצוגות האופנה וצילומי הקמפיינים, דרך רכילות סלבס טרייה מהשטח, רכילות מקומית, חדשות סלבס בארץ ועד אלבומי תמונות של מיטב הדוגמניות כולל תמונת הטופלס שהעלתה הדוגמנית עדן פינס השבוע לחשבון האינסטגרם שלה.

באתר קיים גם מדור אינסטגרם שכולל קישורים לעמודי האינסטגרם של מיטב הדוגמניות והשחקנים בישראל.

אייל גולן ודניאל גרינברג מתחתנים וגם מביאים לעולם את בתם הבכורה מיאל? חדשות סלבס בארץ? האם ג'קי אזולאי יודעת להכין קציצות מרוקאיות, מה היא עשתה באמא מחליפה עם אוהד חיטמן ומדוע היא נפרדה מישראל אזולאי? כל התשובות נמצאות באתר הרכילות החדש.

השבוע פורסמה באתר כתבה על החזרה לעולם הדוגמנות של נטע ברזני שהשתתפה ב"מירוץ למיליון". זאת לצד פירסום שמה של התינוקת הטרייה, מיאל גולן, בתם המשותפת של אייל גולן ודניאל גרינברג ואחותה של אושיית הרשת העולה, אלין גולן, בתם של אילנית לוי ואייל גולן.

בנוסף פורסמה כתבת רוחב על קים קרדשיאן ווסט, הידועה בתור ידוענית ריאליטי וכוכבת "משפחת קרדשיאן" אשר צולמה ביחד עם משפחתה בעשור האחרון. בכתבה תואר כי לאחר שהקימה קים בשנה האחרונה את המותג הראשון שלה, היא החליפה את שמו מ"קימונו" שעורר שערורייה בקרב היפנים, לשם אחר –  “SKIMS”.

הכתבה "נטע אלחמיסטר עושה שוק'', זכתה לתגובות רבות. הדוגמנית המפורסמת הפכה לסו שף במסגרת פרויקט מחווה של אירוקה לשפים ולמסעדנים במסגרת הקמפיין "אוכלים עם העיניים". בקמפיין, כיכבה אלחמיסטר לצד השפים גיא גמזו, אוראל קמחי ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר