GetMoving

אתר חדש לשירותי הובלות בחולון

עוברים דירה בחולון? למה שתבזבזו זמן יקר על חיפוש חברת הובלה וביצוע סקר שוק כשיש אתר שעושה את הכל עבורכם ללא עלות? אתר GetMoving מעמיד לרשותכם מערכת חכמה לביצוע סקר שוק והשוואות מחירים בין חברות ההובלה המובילות בשוק.

פורסם בתאריך: 10.1.18 13:38

עומדים לעבור דירה? רגע לפני הצעד הראשון בחיים החדשים, צפויים לכם רגעים מסעירים והתמודדויות מאתגרות אשר רובן ככולן קשורות במציאת חברת הובלות וביום המעבר בפועל. מחד אלפי אנשים עוברים זאת מדי שנה בשנה ולרוב הכל עובר בשלום, מאידך אנו שומעים המון סיפורים על אי עמידה בלוחות זמנים, שינויים במחירים, הפתעות בלתי צפויות, נזק לרכוש, מובילים שמסרבים לבצע עבודות מסוימות, הברזות ברגע האמת ועוד ועוד.
אחת הסיבות למקרים כמו אלו ואחרים היא שתחום ההובלות פרוץ ואין עליו פיקוח ולכן המובילים יכולים לעשות כמעט ככל העולה על רוחם. הפתרון: מציאת חברת הובלות אמינה, מקצועית ובעלת מוניטין אשר תעמוד בהתחייבויות שלה ותספק שירות אדיב. אם אתם תוהים אם יש חיה כזאת, אז התשובה היא חיובית. ואם אתם שואלים היכן ניתן למצוא אותה, כדאי שתעשו קפיצה לאתר GetMoving. כאן אפשר לפתוח מכרז הובלה בחולון

הפתרון חכם, התוצאה: שקט נפשי ביום המעבר

מאות מאמרים ברחבי הרשת עוסקים במציאת חברת הובלות אמינה ומקצועית. טיפים, המלצות, עשה ואל תעשה ושאר עצות וחוות דעת הנוגעות אל התהליך. ומדוע? רבים מאתנו יודעים שאין מדובר במשימה כל כך פשוטה. ההיצע רחב זה נכון, אבל זו בדיוק הבעיה. איך מתוך ההיצע הקיים נוכל לבחור חברה אשר גם תספק שירות אדיב, גם תעמוד בלוחות זמנים, גם תגלה מקצועיות, גם תספק מחירים משתלמים וגם תפעל בדיוק באזור ממנו או אליו אנו עוברים. כאן אתר GetMoving נכנס לתמונה ומציע פתרון חדשני, חינמי וחסכוני.

האתר מציע מערכת חכמה ובמרכזה עומד מכרז שמתבצע און ליין ומאפשר לכם לערוך השוואת מחירים בו במקום בין כל חברות ההובלה שנמצאות במאגריו. כמובן שחברות אלו נבחרו בקפידה והן אף חתומות על הסכמי עבודה למתן שירות אדיב, עמידה בזמנים והתחייבות שלא להעלות את המחיר שניתן בהצעת המחיר הראשונית. האתר מבחינתו מפקח על התהליך ובסיום ההובלה מבקש לספק דירוג לשירותיו של המוביל, דירוג אשר נכנס לכרטיס העסק האישי ומופיע בכל פעם שמוביל זה נותן הצעת מחיר.

באתר: חברות הובלה בפריסה ארצית

אחת הסוגיות היותר מאתגרות בעת החיפוש אחר חברת הובלה הוא למצוא חברה טובה ואמינה אשר פועלת באזור המגורים. רובכם וודאי יודעים כי המרחק של חברת ההובלה מהמקום אליו הוזמנה עלול לעלות באקסטרה תשלום, שכן הנסיעות יהיו גם כן כלולות במחיר. היות ורבים מאתנו לא ששים לבחור בחברות לא מוכרות או בכאלו שלא קיבלנו עליהן המלצות במקרים רבים נהיה מוכנים לשלם את העלויות הנוספות רק כדי לזכות בשירות מיטבי.

גם את הבעיה הזו אתר GetMoving שואף לפתור בכך שמשתף פעולה עם חברות הובלה בפריסה ארצית. כך למשל אם לצורך העניין מעבר הדירה מתרחש בחולון, עליכם לפתוח מכרז, לציין את המיקום בשדה המתאים והמערכת תבצע עבורכם סינון גם על פי המיקום. בכך תוכלו ליהנות מחיסכון ממשי, על פי צוות האתר מדובר בחיסכון שיכול להגיע עד 30 אחוזים!

השירות חינמי, המערכת חכמה, החיפוש מתבצע בזמן אמת והאתר מפקח על התהליך. כבר אמרנו שהשירות אינו כרוך בעלות? תהיו בטוחים שעל ידי השימוש בשירותי אתר GetMoving תוכלו לעבור את יום המעבר בקלות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. צחי

    מעניין מאד.. אני עובר חודש הבא. אבדוק ואעדכן . נשמע שווה ביותר…רעיון מדהים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עברתי דרך האתר לפני חצי שנה . חוויה מתקנת במלוא מובן המילה! עזרו לי למצוא מוביל מהרגע להרגע כשחברת הובלות הבריזה לי.
    בסוף ההובלה התקשרו כדי לדרג את רמת השרות.
    עצם זה שהמוביל שמגיע יודע שאדרג אותו משנה את כללי המשחק. מעבר לזה פחות מדקת זמן המתנה שמתקשרים לשאול שאלה. המובילים יודעים שהם נלחמים על מחיר שפוי ורמת שרות.. מומלץ ביותר!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר