מכוני יופי. מאגר Shutterstock.com
מכוני יופי. מאגר Shutterstock.com

מכוני יופי בחולון ששווה להכיר

יצאנו להכיר מכוני יופי בחולון שיהפכו את הטיפול בלקוחות לכזה שיגרום להם להפוך את המקום לבית שני שלהם

פורסם בתאריך: 31.12.18 09:41

או לה לה מכון קוסמטיקה

הטיפוח הוא חלק חשוב בחיינו, בין אם אנחנו בצד המטופח, המטפח או זה שמתפעל ממנו. היופי שלנו מייצג אותנו לא מעט בחיי היום יום, ולכן חשוב לבחור רק במכון שיכול לתת לכן את המענה המלא לכל דבר ולהוציא מכן את היופי האמיתי שהוא אתן. במיוחד בשביל זה הלכנו לבדוק את המכונים הקוסמטיים המובילים – והנה אחד מהם.

מכון או לה לה . צילום: ציון יחיא

מכון או לה לה . צילום: ציון יחיא

מכון או לה לה (Ohh La La) הוא מכון מיוחד הקיים בעיר כבר מ-2012. ישבנו לשיחה עם אביבה רוזן, שמנהלת את העסק כבר מעל ל-4 שנים כדי ללמוד על המקום לעומק.

"אני מנכ"לית העסק ואני עובדת ביחד עם אחותי בתאל בבחנוב, שהיא הסגנית שלי. יש לי ניסיון של מעל 20 שנים בתחום ולה יש מעל 12, כך שיש לנו ניסיון אדיר בעולם הקוסמטיקה והיופי", מספרת רוזן. "התחלנו במספרה קטנה בבת ים, בתאל מגיעה מתחום השיער. היא עבדה במספרות, ולכן היא מומחית בתחום. עם הזמן, הגענו לקוסמטיקה ביחד ומשם התקדמנו ורכשנו דוכן בקניון עזריאלי חולון, ובמשך שנתיים צברנו לקוחות עד שהגענו לכאן. בתאל מתעסקת בכל מה שקשור לאסתטיקה ויופי עם התמחות בהסרות שיער, ואני אחראית על כל מערך הטיפולים".

ומה המקום מציע? "כל מה שקשור בקוסמטיקה: טיפולי יופי, קלאסי, פילינג עמוק, פגמנטיציה ועוד. יש גם טיפולים יותר מקיפים כמו טיפולי RF, פלאסה ליפטינג– הרמה, עיצוב וחיטוב של עור הפנים, ללא הזרקות חומרים וללא הזרקות כימיקלים." מפרטת רוזן "אנחנו עושות גם עיצוב גבות, הסרות שיער בשעווה ועוד.

במהלך התקופה הזו התקדמנו מבחינה טכנולוגית בכל אספקט. הלכנו להשתלמויות ואנחנו מתעדכנות ברשת בצורה שוטפת – מאמרים קבוצות ועוד, אנחנו כל הזמן רוצות לחדש ולעדכן. בנוסף, תמיד לפני שאנחנו עובדות עם מוצר חדש, אנחנו מנסות אותו על עצמנו ורק אחר כך אנחנו עובדות איתו על הלקוחות, הכל כדי שהם יקבלו את הטיפול הטוב ביותר."

זה לא נגמר כאן, "כל המוצרים שלנו עם תקן של משרד הבריאות ואישור של מכון התקנים. אחד המכשירים המתקדמים שלנו הוא מכשיר הסרות שיער של MP4. זהו בעצם מכשיר עם ידית קרח, המסירה שיער בשיטת אינפרא אדום וממזערת את הכאבים כך שהחוויה יותר נעימה – ללא צריבות בעור, כוויות ועוד. כך אני יכולה לעבוד בעוצמות גבוהות יותר מפני שאין כמעט כאב ולהשיג תוצאה מהירה וחלקה יותר", מספרת רוזן. "יש 3 פונקציות במכשיר: הראשונה היא הסרת שיער באמצעות גלי רדיו RF. השימוש השני מחמם את העור, פותח את הנקבוביות וגלי הרדיו מסייעים לי להחדיר את החומרים לאפידרמיס ובכך הוא עובד על מיצוק העור של הפנים. השימוש השלישי הוא לפיגמנטציה– הוא מבוסס על האור הצהוב שמשמש כגל של העור, ומכיוון שהוא נמוך יותר, הוא עובד רק על הפיגמנט של העור".

מכון או לה לה. צילום: ציון יחיא

מכון או לה לה. צילום: ציון יחיא

ומה עם שאר עולמות הקוסמטיקה והטיפוח?

"בעולמות הפדיקור יש לנו 3 מוצרים ייחודים לנו וטבעיים לחלוטין: שמן הפטריות שמטפל בבעיית הפטרת, יש לנו גם קרם רגליים חמאת צ'יה. ובנוסף ישנה פורמולה טבעית שלי שמטפלת ביבלת השורש. יבלת זו נגרמת כתוצאה מחיידק שיושב לנו בעור, והפורמולה מטפלת בחיידק בצורה נקודתית ומסירה אותו".

מה עוד?

"בנוסף יש לנו את טכנולוגיית הליפטינגפלאזמה שהיא די חדשה ומאוד אפקטיבית. זהו מכשיר שעושה צריבה מבוקרת של עור הפנים בשכבת האפידרמיס ובכך מקנה לו מתיחה, מיצוק והרמה של העור להעלמת קמטים וקימוטים. המכשיר גם עובד על הרמת עפעפיים, ויש לנו רופאים שמאד תומכים בטכנולוגיה זו מפני שהיא כמעט שוות ערך למתיחת פנים כירורגית, אבל אצלנו ההליך מתבצע ללא ניתוח, ללא חדירה פולשנית וללא החדרת חומצות, ניתן לראות תוצאה מיידית ותהליך ההחלמה הוא מהיר במיוחד, רק שלושה ימים". משתפת רוזן "בתחום הג'ל והצבעים, אנחנו מחזיקות בכמות של מעל ל-150 גוונים וגם ג'לים לאלרגיות. בסופו של יום, יש לנו כמעט כל מענה קוסמטי פרט לטיפולים פלסטיים, והכל נמצא תחת קורת גג אחת".

מהו הסוד שלכן למקצועיות?

"יש לנו הסמכות מיוחדות וכל טיפול שאנחנו מציעות נעשה עם ההכשרה המקצועית הרלוונטית המתקדמת ביותר. למשל שבוע שעבר הייתי בכנס ארצי בנושא הליפטינגפלאזמה. המוצר שלנו הוא האיכותי ביותר, כי אנו מעניקות את השירות הכי טוב שיש – אמין, מקצועי ומבוסס חווית לקוח. איכות המוצרים חייבת להיות הכי טוב שיש, ואצלנו תמצאו את עסקת החבילה שכוללת הכל".

המשולש שבו אנחנו מאמינות הוא שירות, נוחות ומקצועיות. אנחנו לא חוסכות על הלקוחה וכל אחת מהן יודעת שאצלנו מדובר במותג פרימיום. בנוסף אנחנו שמות דגש הכי חשוב על הבריאות – אנחנו שומרות על סטריליות מאטד גבוהה: כל המוצרים שלנו הם חד פעמיים, ואנו זורקים אותם לאחר שנגמר הטיפול, וכל כלי העזר המתכתיים עוברים חיטוי בין טיפול לטיפול".

ומה הלקוחות אומרות?

"אנו נותנות מענה גם לגברים וגם לנשים בכל הגילאים. באים אלינו דתיים וחילונים, יהודים ונוצרים ומוסלמים מאיזורים רבים: מהרצליה, נתניה, ראשון לציון ועוד. בקיצור – כל מי שרוצה איכות מגיע אלינו." מתגאה רוזן.
כמעט כל הלקוחות חוזרים אלינו כבר שנים ויש לו צמיחה משגשגת – יש לנו בין 1,000 – 1,500 לקוחות קבועות של 4 שנים שהגיעו אלינו והפכו להיות חברות קרובות שלנו. כל זה כי נתנו להן עבודה מאוד מקצועית בנוסף לאווירה אצלנו במקום. היא מאוד חמה, אוהבת ומשפחתית. כל לקוחה שנכנסת אלינו ולא משנה באיזה שעה של היום, תקבל את אותו יחס. אין אצלנו איפה ואיפה בין הלקוחות, לא משנה מאיפה היא באה, מה היא עושה וכמה היא משלמת – מבחינתנו כולן צריכות לקבל את היחס הטוב ביותר".

איך מבינים את הלקוחות באמת?

"אנחנו מתאימות לכל לקוחה את הטיפול שמתאים לה, ואנו פותרות בעיות ולא תסמינים. לדוגמא, אם יש ללקוחה סטרסט בגוף, אנחנו מאבחנות ומנסות לטפל בבעיית השורש האמיתית. אנחנו לא מחפשות למכור, אנחנו מחפשות לשמור ולהחזיר את הבריאות שלהן." מספרת רוזן "חשוב לנו להיות שוות ערך כמעט לכל כיס, אבל מה שהלקוחה משלמת היא מקבלת. הצוות המקצועי שעובד איתנו מקבל הכשרה מקצועית, כולן מדברות את אותה השפה ונותנות יחס מקצועי, חביב ואיכותי.
מה צופה העתיד? "החזון שלנו זה להפוך לרשת הגדולה והמובילה בתחום הטיפוח והיופי בישראל, תחת הניהול שלנו – האחיות. אנחנו מאמינות שזה עוד יקרה ואין ספק שאנחנו בדרך לשם." מסכמת רוזן.

טלפון – 035054563
גולה מאיר 7 קניון חולון קומה מינוס 2
חניה חינם
או לה לה OOH LA LA
שעות פתיחה ראשון עד חמישי תשע עד תשע וחצי
יום שישי מתשע עד 14:00 בחורף בקיץ עד 15:00
מוצ"ש סגור


מכון איסטיס – מגע של טיפוח מתקדם

המכון המוביל 'איסטיס' בחולון בבעלותה ובניהולה של פזית אמרבי, קוסמטיקאית מומחית, הוא אחד ממכוני הטיפוח המקצועיים והמתקדמים בישראל.

במכון הוטמעו קדמת הטכנולוגיה ומיטב המכשור המתקדם, להבטחת התוצאות הטובות ביותר בכל טיפול וטיפול. השימוש הוא בחומרים האיכותיים והחדשניים ביותר כדי להבטיח שתקבלו חוויה מושלמת, מעבר לטיפולי הפנים המסורתיים, וכדי להבטיח את התוצאות המקסימליות.

איסטיס - אחד ממכוני היופי המובילים בחולון. צילום: פזית אמרבי

איסטיס – אחד ממכוני היופי המובילים בחולון. צילום: פזית אמרבי

הטיפולים באיסטיס הם הרבה מעבר לחידוש וטיהור. הטכניקה הייחודית שמיישמת פזית אמרבי והרקע שלה כקוסמטיקאית מוסמכת שצברה ניסיון רב שנים, מקנים לה מומחיות בלתי מתפשרת. עבור לקוחותיה, היא משיגה את האיזון המושלם בין הפנים והגוף, ואף לקוח לא ייצא מהמכון מבלי שיקבל את הטיפול האישי, המקיף, המקצועי והמיטבי ביותר שיכל לקבל. כך, הלקוחות מצביעים ברגליים וחוזרים שוב ושוב.

טיפולי הפנים במכון איסטיס משלבים חומרים טבעיים, רפואיים, מותגים בינלאומיים מהמתקדמים בעולם, מאושרים ע"י משרד הבריאות, כגון: חומצה גליקולית וחומצות אלפא הידרוקסיות, המאפשרות לבצע את הרמה המקסימלית של טיפולי פילינג מבלי לגרות את העור עם מרכיבים אגרסיביים ומזיקים. החומרים המשולבים בטיפולים מחדשים את עור הפנים וחושפים במומחיות את שכבות העור הטריות ביותר אל פני השטח, להשגת מראה צעיר, רענן, מחודש ובריא.

מראה צעיר, רענן, מחודש ובריא. צילום: פזית אמרבי

מראה צעיר, רענן, מחודש ובריא. צילום: פזית אמרבי

במכון מבוצעים כלל טיפולי הבריאות והטיפוח: טיפולים בכל בעיות העור, טיפולי מיצוק, אקנה, מזותרפיה, פיגמנצטיה, טיפולי פנים מותאמים אישית, טיפול בחטטים, טיפולים רבים נגד ההזדקנות העור, מגוון טיפולי גוף, והסרת שיער במכשיר לייזר ייחודי, מהמתקדמים ביותר בישראל. בסל הטיפולים משולבים ניקוי יסודי, עיסויים להמרצת מחזור הדם, טיפולי אנטי אייג'ינג, תמציות צמחים וחומרים נוגדי חמצון נוספים למיצוק העור והרחקת קמטים זעירים. פזית וצוותה מקפידים להשתתף בהשתלמויות, קורסים ותערוכות ברחבי העולם, כדי להמשיך ולהעשיר את הידע שלהם בתחום, ולהביא ארצה למכון את המוצרים החדשנים והטובים ביותר שיש.

עוד מוצע להנאת הלקוחות, מקלחון שיזוף מקצועי וסופר איכותי, המייצר שיזוף מבוקר, מדגם הולנדי מתקדם באישור משרד הבריאות. במכון תוכלו לרכוש קרמים איכותיים נלווים לשיזוף שישמרו את התוצאות לאורך זמן.

כל הטיפולים שיחזירו אתכם בחזרה לימי הזוהר. צילום: פזית אמרבי

כל הטיפולים שיחזירו אתכם בחזרה לימי הזוהר. צילום: פזית אמרבי

המכון מצטיין אף בעיצוב החדרים המרשים, הניקיון, הסדר והאסתטיקה, שאינם נופלים מהמכונים הטובים והמובילים בעולם. הצוות מקפיד על אווירה נעימה ונינוחה, שירות לקוחות מקסימלי וחוויה מפנקת לצד ניסיון, מקצועיות ואיכות. כמו כן, בטיפוליה משתמש פזית בחומרים מקצועיים, והאיכות ניכרת מיד עם תום הטיפול הראשון, בכך מייצר מכון איסטיס בידול אמיתי מיתר המתחרים.

כתובת המכון: אלוף אהרון יריב 19, חולון

אינסטגרם: istis_beauty

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

טלפון: 050-5382000

פזית אמרבי. צילום: פזית אמרבי

פזית אמרבי. צילום: פזית אמרבי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר