איטום גגות בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock
איטום גגות בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

איטום גגות בחולון

אחד הדברים החשובים שלא מעט ישראלים מפספסים הוא זיפות ואיטום הגג - מדובר בפעולה שאם לא מבצעים אותה בזמן ו/או דואגים לתחזוקה שלה, יום גשום יכול להיות מאוד בעייתי: הצפות, נזק לרכוש ולעתים אף סכנת חיים חלילה. בדיוק בגלל המקרים הללו, בחנו בשבילכם את העסקים הרלוונטיים ביותר בתחום.

פורסם בתאריך: 20.11.18 21:44

זיפות גולן

מחפשים אחר זיפות לגג הבניין או הבית שלכם? הכירו את זיפות גולן, המנוהל במסירות ונאמנות על ידי רפי גולן. "אנחנו קיימים בשוק מעל ל-30 שנים. יש לי ניסיון רב בתחום שמתבטא באלפי לקוחות מרוצים, עשרות אלפי בניינים, בתים, קומות ועוד פרוייקטים רבים שעברו תחת ידיי. כל לקוח שלי יכול לדעת שהוא מקבל את השירות הכי מקצועי שיש. כל מי שמחפש עבודה מקצועית בתחום, פונה אליי ומקבל תמורה מלאה לכסף שלו".

איך 30 שנים באות לידי ביטוי בשטח?

"אנחנו עובדים בחלק נכבד מערי המרכז – ראשון, חולון, בת ים ועוד. במהלך השנים צברנו ידע מקצועי רב, כך שכיום אנחנו מציעים סל רחב של שירותים – עבודות איטום, שחרור מרזבים, התקנת מרזבים, יציקות בית קל – מידה לשיפועים, עבודות יריעות בטון וחומרים חדשים תוצרת חוץ ותוצרת הארץ. כמו שניתן להבין, לא מדובר בשירות זיפות רגיל – אנחנו נותנים מענה מקיף בכל התחומים הקשורים לאיטום, ניקוז וגגות. בזכות זה יש לנו לקוחות רבים. אנחנו מומחים בלקחת פרוייקטים גדולים ולדאוג לכל מה שצריך בפרויקט, מההתחלה ועד הסוף".

מה מייחד אתכם?

"אנו משתמשים בחומרי איטום של יריעות ביטומניות. אנחנו משתמשים אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר. בכל הנוגע לעבודות זיפות עם זפת חם אנחנו משתמשים במוצר הטוב ביותר בשוק– זפת 75, שמגיע עם ציפוי פיברגלאס ואינטרגלאס כדי ליצור איטום ברמה גבוהה מאוד. כמו כן, אנחנו משתמשים ביריעת אקימה של רולקוט עם יוטה.
"בקצרה – מי שמשתמש בשירותים שלנו לא סובל בחורף מגג דולף. מעבר לתעודת האחריות שכל לקוח מקבל, הדבר שהכי חשוב זאת השורה התחתונה והיא שהלקוחות יכולים לישון בשקט כי קיבלו עבודה מקצועית".

איך ההתנהלות בצוות?

"יש לי צוות עבודה מצוין. כל אחד מהעובדים ניחן באמינות ומקצועיות ברמות הגבוהות ביותר. כל העובדים, יודעים לתת שירות מצוין בכל הפרמטרים והלקוחות מאוד מרוצים מהעבודה שלנו. אחת הסיבות לכך היא הפתרונות שלנו הם פתרונות מקיפים – פתרונות לנזילות על ידי טיפול נקודתי, בלי בלאגן, קידוחים מיותרים וכו'. אנחנו מטפלים בדיוק במה שצריך".

ומה הלקוחות אומרים?

"יש לי המון לקוחות חוזרים ומרוצים שאני כבר מכיר אותם באופן אישי. כל כמה שנים אני בא אליהם ומחדש את העבודה, והם כבר ממליצים למשפחה, חברים ומכרים שפונים אליי והופכים בעצמם ללקוחות קבועים. במהלך 30 שנים צברתי קהל לקוחות קבועים רחב".

טלפון להזמנות – 0528417407

זיפות גולן


א.א איטומי אריק

כמו שכבר ניתן להבין, ניסיון הוא דבר קריטי בתחום האיטומים. "יש לי המון ניסיון. אני משמש כבעלים כבר מעל 15 שנה ואני עובד בתחום כבר משנת 1995, כך שיש לי המון ניסיון". מספר אריק, הבעלים של החברה, ונראה שהניסיון מתבטא לא רק בזמן אלא גם במיקום. "אני עובד בכל מרכז גוש דן, נתניה, אשדוד, רחובות, כפר סבא, רעננה, אריאל, חדרה, אשקלון ועוד. הייתי בהרבה מקומות בארץ ותמיד טוב וכיף לראות מקומות ואנשים חדשים".

כמו כל בעל מקצוע, גם לאריק יש התמחות. "הדבר שאני הכי טוב בו הוא תחום היריעות הביטומניות לזיפות ואיטום. כמובן שאני מציע עוד מספר שירותים מיוחדים ומגוונים שכל אחד מהם נותן מענה מצוין ללקוחות שלי. אני מתאים את השיטה שלי בהתאם לאופי המשימה", מספר אריק "העבודה שלי כל כך טובה שכתוב אצלי באתר שחור על גבי לבן שאני נותן אחריות עד 10 שנים. לא הרבה נותנים את זה, וזה מעיד שאני סמוך ובטוח שבאמת העבודה שלי מתבצעת על הצד הטוב ביותר ומחזיקה לאורך זמן".

האיכות מתבטאת בכמה פרמטרים "במסגרת העבודה, אני משתמש בכמה חברות. אני עובד בין היתר עם פסקר, זה חומר יקר וטוב והוא גם מתוצרת הארץ שזה תמיד טוב, ומתאים לנו מאוד בעבודות שאנו עושים כי אנחנו לא מתפשרים על איכות", מספר אריק "לגבי הזיפות עצמו גם אין פשרות. אנחנו משתמשים בזפת קשה 75 25 שעושה את העבודה בצורה מצויינת וחוסמת את מי הגשמים בהצלחה בכל פעם מחדש. אצלי אין כמעט נזילות כי העבודה מלכתחילה מתבצעתברמה הגבוהה ביותר, אם יש בעיה אני בא ומיד מתקן אותה. הכי כיף לקבל שיחת טלפון לאחר יום גשום מלקוח שאומר שלמרות הסערה שבחוץ טיפה אחת לא נכנסה לבית."

א.א איטומי אריק

א.א איטומי אריק

ואיך תחושת השליחות?

"העבודה היא יותר מרק עבודה. הפרנסה נותנת לי הרגשה טובה מאוד, ואני ממש שמח שהלקוחות מתקשרים אליי ורוצים שאחזור כל כמה שנים.יש לי עוד שלושה עובדים שאנחנו כמו משפחה. אנחנו נמצאים כמעט כל היום ביחד, משעות הבוקר המוקדמות ועד הערב. אנחנו גם אוכלים ושותים ביחד וזה מאוד מוסיף לאווירה המגובשת שבינינו." אומר אריק "בנוגע ללקוחות עצמם, הרבה לקוחות חדשיםבאים אלי תמיד מפה לאוזן כי העבודה טובה והלקוחות מרוצים וממליצים הלאה, זה הכי חשוב לי. "

ומה הלאה?

"הייתי רוצה להמשיך לגדול ולהפעיל עוד צוותים ברחבי הארץ. אני נמצא תמיד באתר ועובד ביחד עם כל הפועלים כך שרואים את האהבה והמסירות שלי למקצוע."

קישור לאתר

טלפון להזמנות: 052-6580375

א.א איטומי אריק. בזמן העבודה

א.א איטומי אריק. בזמן העבודה


קבוצת גולן

מדובר באחד מהעסקים הוותיקים בתחום, גם בקנה מידה ארצי "אנחנו קיימים כבר משנת 1978, מה שמציב אותנו ב-40 שנות עבודה איכותית" מספר מוריס גולן, בעלי החברה "יש לא מעט זפתים בארץ, אבל כמעט לאף אחד אין ניסיון שאפילו מתקרב לניסיון שלנו, גם מבחינת השנים וגם מבחינת הלקוחות, הפרוייקטים והרפרטואר. רק בראשון לציון עשינו מעל ל-50 בניינים חדשים, שמצטרפים לעוד אלפי בתים בארץ שמייצגים עשרות אלפי לקוחות מרוצים."

כמו שניתן לצפות ממספר השנים, גם כאן מדובר בעסק משפחתי לחלוטין "העסק כולל גם את הבן שלי ועוד שני עובדים" מספר גולן "לעבוד עם הבן שלי זו תחושה אחרת לגמרי. שותפות של ממש. זה כיף גדול, הוא למד הכל ממני ואני כבר יכול להעיד שהוא מקצוען אמיתי ואין ספק שבתור אבא זה מאוד מספק ואפילו מרגש לראות ולחוות את זה כל יום מחדש. גם משני העובדים שלנו בקשר טוב איתנו, הם כמו משפחה ואנחנו עובדים בצורה מעולה ביחד כך שבהחלט אפשר לומר שקבוצת גולן זה עסק משפחתי באווירה משפחתית".

השירות הוא רק חלק מהמקצועיות והאיכות שגולן דואג לתת "אני עובד עם החומרים הכי טובים בשוק. מדובר במוצרי הזפת 25 ו-75 שמחזיק בין 4 ל-5 שנים, ומי שבתחום יוכל להעיד שמדובר בחומרים איכותיים שנותנים שקט ללקוח, בטח עם מזג האוויר הישראלי. הם גם יוכלו להגיד שלא מדובר בחומרים זולים ואני שמח לשלם על הטוב ביותר כדי שהלקוח ירגיש כמו מלך. אני מספק גם שירותים של יריעות ביטומניות, שמחזיקים 10 שנים". משתף גולן.

כמו שניתן להבין, האיכות שגולן מציע לא מתרכזת רק בתחום אחד. "אנחנו עוסקים איטום וזיפות גגות על כל סוגיו – כל סוגי האיטומים, כולל בטון קל ובלי חצץ. אנחנו עושים עם זה שיפועים, ואחר כך דואגים לתת להם איטום ראוי. עוד תחום פופולארי הוא פריימר ויריעות –פריימר הוא מה שמקשר בין הביט קל לבין היריעות, מה שיוצר איטום מיוחד ועמיד למשך שנים".

ב-40 שנה ניתן לעשות הרבה מאוד, ועל כך גולן וקהל לקוחותיו העידו, מעידים ויעידו. "אנחנו הכי אמינים היום בשוק – יש לנו מאות ואף אלפי לקוחות מרוצים. מדובר בלקוחות שחוזרים, ממליצים לחברים ולעתים מביאים אותם בעצמם, וחלקם כבר נהיו חברים טובים שלי. אצלי תמיד חבר מביא חבר כי אחרי שאני נותן שירות, אין מצב שהלקוח לא יהיה מבסוט, וכשהוא מבסוט – אין סיבה שהוא לא ימליץ עליי הלאה כדי שגם המשפחה, החברים והמכרים שלו יהיו מבסוטים ומוכנים לחורף". מתגאה גולן.

קהל הלקוחות של קבוצת גולן מגיע מערים רבות. "הטלפונים שלנו לא מפסיקים לצלצל, הכל בגלל האיכות והניסיון שלי." משתף גולן "אנשים מכירים אותי בראשון לציון, בת ים, רחובות, אזור ובעצם בכל איזור המרכז והשפלה, והשם שלי הולך לפניי. לפעמים מזמינים אותי לעשות אפילו עבודות בחיפה ואני שמח לתת את השירות שלי לכל מי שצריך ורוצה איטום אמיתי שהוא יכול לסמוך עליו ולעבור את החורף בשלום".

טלפון:
052-2506487,052-5373666
קישור לדף הפייסבוק

 


אספלט אדיר

גם בתחום זה אנו יכולים לראות עסקים שקיימים במשך שנים ומהווים משפחתיות של ממש, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינת האווירה והשירות. "אספלט אדיר זו חברה שמתעסקת באיטום וזיפות גגות כבר למעלה מ 35 שנה" מספרים אביאל ביטון ואיציק חדד, בעלי החברה. "הקשר בינינו מתחיל כבר לפני שנים – איציק הוא אבא של חבר ילדות שלי, והיחסים שלנו פשוט מעולים. כמובן שאביאל גם חבר של הבן של איציק." מספרים השניים " איציק הוא הרנטגן הוא יודע למצוא את הנזילות והתקלות ממש תוך מספר דקות, יש לו עין חדה בטירוף ולכן הוא יודע לזהות כל תקלה".

השירות של אספלט אדיר מקיף בכל תחום. "אנחנו נותנים שירות מאשדוד ועד רעננה, ובמקרים מיוחדים אנחנו ניסע גם מעבר לכך, הכל תלוי בסוג העבודה והלקוח." מספר ביטון "מבחינתנו השירות מקצועי בכל רמה. " אנחנו נמצאים בשטח ומלווים את העבודה מתחילתה ועד סופה, ללא שום מתווכים או צד שלישי. העבודה תמיד יותר טובה כשבעל הבית נוכח כדי לראות שהכל מתנהל כמו שצריך".

ביטון ממשיך ומציין שזה מה שעושה לו טוב " אני הכי אוהב לעבוד מול הטבע, אני עובד נגד נזקי מזג האוויר, וכשאני מצליח לעבוד טוב, לבטל את הנזקים ולראות את שביעות הרצון של הלקוח – זו ההרגשה הטובה ביותר".

ומה לגבי האיכות?

"אנחנו משתמשים בכל החומרים האיכותיים לפי התקנים המחמירים ביותר, והשירות והעבודה שלנו עומדים בסטנדרטים המקצועיים והטובים ביותר." מרחיב ביטון "אחד היתרונות המרכזיים שלנו הוא שאיציק מחזיק ברישיון קבלן איטום ברשם הקבלנים. מדובר ברישיון מיוחד ונדיר מאוד שמקנה לי אישור כניסה ועבודה בכמעט כל מקום בארץ! אני יכול לבצע סתימה בכל גוף סודי וציבורי, ועל כך יעיד קהל הלקוחות הרחב והגדול שלי. מדובר בלקוחות כמו התעשייה אווירית, בתי חולים, בתי ספר ובעצם כל מוסד שמכבד את עצמו." משתף ביטון "מבחינת עבודה בזפת, אנחנו מחזיקים מכונה תקנית ובניגוד ללא מעט מתחרים בשוק, אנחנו לא עושים מדורות. אין כמעט בעלי מקצוע שיכולם להגיד שיש שהם עובדים עם רישיון כמו שלנו ועם מכונות זיפות כך שאנחנו יכולים להתחייב לשירות המקצועי ביותר – וזאת עובדה".

זה לא נגמר כאן – ביטון ממשיך עם יתרונות נוספים "העסק מנוהל ברמה הכי גבוהה שיש. אנחנו פועלים עם כל הביטוחים וחברות צד ג'. מבחינת השירות עצמו, הרי ששיטת העבודה שלנו היא להיות הוגנים ולתת תמיד את השירות הטוב ביותר ללקוח." מספר ביטון ומפתיע "יש לנו גם רישיון והסמכות לחשמלאות ומיזוג ואנחנו יודעים לתת מענה גם בתחומים הללו.

ומה לגבי הלקוחות שאינם מוסדות? גם על כך יש לביטון תשובה מעמיקה " יש לנו המון לקוחות חוזרים שאני מכיר אותם אישית. איציק יכול להעיד על עשרות לקוחות שהוא עבד אצלם במשך שנים והיו כל כך שבעי רצון  שבכל חמש שנים מזמינים אותנו לעשות זפת – ממש כמו שעון. אנחנו יודעים שהלקוחות שלנו מרוצים כי המון מהלקוחות החדשים שלנו מגיעים אלינו מפה לאוזן. יש המון בעיות רטיבות וגשם שאנו נתקלים בהם, ואצל הרבה מהם הם ידעו טוב מאוד למי כדאי להם לפנות קודם – אלינו. כל זה בזכות עוד לקוח מרוצה שישר המליץ עלינו. ככה נוצר מעגל של ממליצים ואנחנו יכולים לראות לקוח חדש שהגיע אלינו אחרי שהוא קיבל המלצה ממישהו שקיבל המלצה ממישהו שקיבל המלצה… המעגל ממשיך וזה באמת מדהים" משתף ביטון.

ומה הלאה? נשאל ביטון ועונה בחיוך "אני מאמין בלגדול בצורה נכונה. אין מה להתפזר או למהר סתם כך,  והייתי רוצה שהעסק יגדל בצורה מבוקרת. הכוונה היא שנמשיך לתת שירות ולהכיר לקוחות חדשים תוך טיפול בלקוחות חוזרים – הכי חשוב לשמור על לקוחות מרוצים.

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

טלפון להזמנות 052-2509810


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר