פיצריות מומלצות בחולון. אילוסטרציה ממאגר תמונות Shutterstock
פיצריות מומלצות בחולון. אילוסטרציה ממאגר תמונות Shutterstock

חם מהתנור | פיצריות בחולון

על אף כי בשנים האחרונות הפיצות הפכו למאכל גורמה ומרכיב נדרש במסעדות שף וביסטרו מובילים. אי אפשר לוותר על הטעם המופלא של הפיצה הקלסית, זו המוגשת כסלייס מבעבע ורותח על משולש קרטון, עם רוטב עגבניות משגע וגבינה מותכת שכמעט נמסה בפה. יצאנו לטעום ולהמליץ על הפיצריות המומלצות והשוות ביותר בחולון

פורסם בתאריך: 2.12.18 14:55

זותא פיצה

כשישראלים חושבים על פיצה, הם לרוב חושבים על פיצה עגולה שמחולקת למשולשים. אבל למרות זאת, בשנים האחרונות התחיל לצמוח בארצנו הקטנה טרנד חדש של פיצות בסגנון קצת שונה ממה שהיינו רגילים אליו עד כה.

ב"זותא פיצה" שבחולון העניינים מתנהלים קצת שונה ממה שאנחנו לרוב מכירים. את המשולשים המסורתיים אליהם אנחנו רגילים החליפה פיצה שנחתכת לריבועים, כזו שעד לפני כמה שנים הייתם רואים רק אם הייתם מטיילים לאיטליה ומגיעים לגיחה קטנטנה ברומא.

זותא פיצה. צילום: ציון בלחסן

הפיצרייה המומלצת שבחולון נפתחה רק לפני חצי שנה ומאז לא מפסיקים לפקוד אותה חובבי פיצה מושבעים שמרגישים שמצאו את הבשורה החדשה – פיצה מרובעת, מוכנה טריה בתנור מיוחד, עליה תשלמו לא לפי הגודל, אלא לפי המשקל.

כן, ב"זותא פיצה" אתם מקבלים פיצה איטלקית אמיתית לפי המשקל, בדיוק כמו שאתם קונים פירות וירקות במכולת.

הפיצרייה המעולה תתן לכם הרגשה אמיתית של רומא כבר מהרגע הראשון בו תיכנסו אליה. הפיצה שתאכלו במקום מוכנה מהמרכיבים האיכותיים ביותר, עם בצק איטלקי שנפתח על קמח דורום, מוצרלה אמיתית מבית גד ורוטב עגבניות מעולה.

התנור שנמצא במקום, שונה מתנור האבן שלרוב משתמשים בו, ומיועד במיוחד עבור הפיצה הרומאית של "זותא פיצה". התוצאה היא פיצה קריספית ביותר, בשונה מאלה שפשוט נשפכות לנו מהיד יחד עם כל התוספות.

את הפיצות שתמצאו במקום קצת קשה לתאר במשפט אחד. הפיצריה עשתה שינוי כיוון חד ועובדת במתכונת מעט שונה משאנחנו רגילים. במקום להכין את הפיצות לפי הזמנות של לקוחות, מכינים את הפיצות במקום לפי המתכונים של הרשת, כך שתמיד יש מספר סוגים שונים של פיצות חמות על הפס, שיצאו זה עתה מהתנור.

כך חווית המאנצ' מקבלת טוויסט חדשני ומרענן, כשבמקום להזמין מגש אחד עם אותה תוספת, תוכלו להרכיב‎ לעצמכם ארוחה מכמה סוגי פיצות שתרצו, ותאמינו לנו שלא חסרים סוגים.

בין התוספות המיוחדות שתמצאו במקום:

  • פיצה ארבע גבינות
  • פיצה קלמטה
  • פיצה מנגולד
  • פיצה מוצרלה בופאלו עם בלסמי מצומצם
  • פיצה קפרזה
  • פיצה סלמון
  • ועוד מלא פיצות שוות

מי שלא יכול לסיים את הארוחה בלי איזה משהו מתוק, ישמח בוודאי לשמוע שבקרוב הסניף שבחולון מכניס גם גלידת וניל איטלקי מעולה, עם מגוון רטבים, שמבטיחה שתקבלו את כל החוויה של איטליה החל מהארוחה ועד הקינוח.

אם אתם מחפשים מקום לפיצה אמיתית שתיקח אתכם לסיבוב באיטליה ותפנק אתכם במגוון תוספות שלא תמצאו בכל מקום, "זותא פיצה" היא המקום המושלם עבורכם.

*כשר

כתובת: צבי תדמור, 12 חולון, מרכז מסחרי נתנאל בשדרה
טלפון: 03-9446441

שעות פעילות:
א-ה: 03:00-10:00
שישי: 11:00 – שעה וחצי לפני כניסת שבת
שבת: שעה אחרי יציאת שבת עד 3 לפנות בוקר

קישור לעמוד האינסטגרם
קישור לעמוד הפייסבוק

עושה חשק לעוד. צילום: צחי יצחק גניש


חם מהתנור: פיצריה סאן סירו

מה יכול להיות טוב יותר משילוב של בצק חם ופריך, רוטב עסיסי וגביבה משובחת? פיצה סאן סירו בחולון, מציעה לכם את שלושת המרכיבים המנצחים הללו בסינרגיה מנצחת – עם שלל תוספות אשר חותמות את העסקה.

הפיצה בעלת הקרום הדק מהווה את האיזון הנכון של רך ופריך בו זמנית, אותה תוחם בנדיבות רוטב העגבניות העשיר האידאלי: קצת מתוק, קצת מלוח וכל כך טעים.. שאי אפשר להפסיק. ואז מגיעה הגבינה, שבפיצריה סאן סירו היא לא פחות מהטובה ביותר שיש. 100% גבינה סופר טעימה, מותכת ונמסה בפה. כך, לקוחותיה המסורים של פיצה סאן סירו בחולון יודעים היטב היכן מונחת הגבינה המשובחת ביותר בעיר.

על אף שהפיצה של סאן סירו מושלמת לחלוטין בפני עצמה, מוצעות לכם מגוון תוספות משלימות, ביניהן: זיתים ירוקים ושחורים, תירס, בצל, פטריות, טונה, אנשובי, גבינה בולגרית ועוד.

מור יוסף מנהל את הפיצריה מזה 3 שנים. את בית העסק יחד עם המתכון המנצח רכש מקודמו, כך שהטעמים המוכרים נשמרו ואף השתבחו, כשמור מגוון עם תוספות ומרקמים חדשים מעת לעת.

מלבד הפיצות, במסעדת סאן סירו תוכלו ליהנות ממבחר עשיר של פסטות, סלטים, מאפים טריים ביניהם: סמבוסק פיצה או בולגרית, ג'חנון עם רסק עגבניות וביצה קשה, מלוואח פיצה, זיווה ולחם שום. לצד הפיצה או המאפה, או כמנה עיקרית, באפשרותכם לבחור מהתפריט את אחד הסלטים הבריאים המוכנים במקום מדי יום. תפריט הסלטים כולל סלט יווני וסלט טונה. וישנם קינוחים משובחים.

בפיצה סאן סירו אוהבים לפנק את הסועדים, ובהתאם לכך מציעים מבצעים משתלמים כל השנה, כגון: מבצע פיצה XL עם בקבוק קולה 1.5 ליטר ומבצע 2 מגשי פיצה XL עם תוספת ובקבוק שתייה 1.5 ליטר. כדי לשדרג את הפיצה שלכם כל שעליכם לעשות הוא לציין בהזמנה איזה תוספות אתם אוהבים.

הלקוחות המרוצים מצביעים ברגליים ובהתאם לכך המקום הומה בילדים, מבוגרים, נשים, וגברים חובבי הלהיט האיטלקי.

פיצריה מור יוסף כשרה למהדרין והמוצרים בהשגחת בד"צ. במקום מוצעת שתיה קלה בבקבוקים קטנים ומשפחתיים. המשלוחים חינם לתושבי חולון – בת ים.

כתובת הפיצריה: רחוב אילת 48, חולון
אתר אינטרנט: https://sansiro.co.il
טלפון: 03-5015559

פיצה סן סירו

פיצה סן סירו


פיצה קיד: לא לילדים בלבד

למרות שהיא נקראת 'פיצה קיד', היא בהחלט לא מיועדת רק לילדים. גם בני נוער, מבוגרים ואפילו קשישים פוקדים את הדלפק. הטעמים המשובחים שלה הופכים את פיצה קיד בחולון לאחת הפיצריות השוות, המומלצות והטעימות בכל האזור.

ממוקמת ברחוב דב הוז 63, 'פיצה קיד' מיצבה את מקומה המכובד מזה 20 שנה, כפינה קולינרית משובחת. הודות למתכון הסודי של הבצק שאין להשיגו בשום מקום, ולכך כי הפיצריה בהשגחת ״בד״צ יורה דעה״ וברכתה מזונות ובכך מתאימה לכל איש ולכל קהלי היעד.

בפיצה קיד תמצאו פיצה מדהימה בטעמיה הכוללת בצק פריך אוורירי ומושלם, עבה או דק לפי בחירה ומעליו רוטב עסיסי וממכר שמדגיש את טעמן הטהור של העגבניות הטריות ובדיוק בכמות הנכונה שתשלים את החוויה ועל כל אלו 100% גבינה משובחת, מותכת וממכרת.

התוספות המגוונות מצוינות, ביניהן: זיתים ירוקים, זיתים שחורים, פטריות טריות , טונה, תירס, עגבניות, בצל, פלפל חריף, גבינה מלוחה, ואקסטרה גבינה.

פיצה קיד. צילום: עידן גור

פיצה קיד. צילום: עידן גור

בין מבצעי הדלפק תוכלו ליהנות ממגש משפחתי במחיר של 30 ₪ בלבד, ומבצעי המשלוחים כוללים בין היתר: מגש משפחתי עם בקבוק שתיה גדול ב- 55 ₪ בלבד ומגש ענק עם בקבוק שתיה גדול ב-  67 ₪ בלבד ומבצעי ימי הולדת, המשלוחים חינם לכל תושבי העיר.

מלבד הפיצה, מוצעות מבחר ארוחות, כגון: סלטים (טונה, יווני וירקות), פסטות פנה ורביולי ברטבי שמנת או עגבניות, מבחר מלוואחים ביניהם מלוואח פיצה מלוואח מגוגל (מומלץ) ,זיווה, ג'חנון, בייגל טוסט וסמבוסק.

להשלמת הארוחה בפיצה קיד, מוצעים קינוחים שווים ביותר הכוללים: בוואריה, מוס, עוגת גבינה, מלאבי, קדאיף, וניל אוראו וריבת חלב.

כתובת פיצה קיד: דה הוז 63 חולון
טלפון: 03-5054102
שעות פתיחה:
ימים א'-ה': 10:00-24:00
משלחים מ- 11:00-23:00
מוצ"ש וערבי חג – חצי שעה מצאת השבת/חג עד 24:00
משלוחים עד 24:00

פיצה קיד. צילום: עידן גור

פיצה קיד. צילום: עידן גור


פיצה מרגריטה – הפיצה שתיקח אתכם לאיטליה בביס אחד

רובנו אם לא כולנו אוהבים פיצה עוד מימי הילדות, אבל יש פיצות נדירות שהריח שהן מפיצות כבר מרמז על חווית בוטיק איכותית, או במילים אחרות – פיצה מרגריטה. המותג הוקם לפני 11 שנים בעיר חולון ומאז הוא ידוע כמותג שנותן מענה לכל מי שמחפש ליהנות מפיצה עשירה בטעמים שמשאירה חשק של עוד ולא רק כדי לשבוע מהבצק.

הייחודיות של פיצה מרגריטה באה לידי ביטוי בראש ובראשונה באופן ההכנה האותנטי שלה שמעניק לה נגיעה אמנותית. היא נאפית על תנור לבנים, בצק הפיצה דק במיוחד ומבליט את הטעמים שבה, הרוטב עשוי במקום לפי מתכון סודי, והגבינה היא 100% גבינה צהובה ואיכותית. כל שלבי ההכנה עטופים בעבודת יד האחראית על המלאכה כולה, והשילוב האיכותי יוצר טעם מיוחד שמזכיר את הפיצות האייקוניות של איטליה.

פיצה מרגריטה: פיצה אגדית, דקה וקריספית

פיצה מרגריטה: פיצה אגדית, דקה וקריספית

הפיצה הדקה והקריספית מושכת אליה לקוחות מכל רחבי הארץ שלא מוכנים להתפשר על חוויה אחרת. רטבי השום והפיצה הנלווים נעשים גם הם לפי מתכון סודי בעבודת יד, ואל הטעם הממכר של הפיצה תוכלו להוסיף בצל, זיתים, טונה, בולגרית, תירס, ביצים ותוספות אהובות ומוכרות נוספות.

הפיצריה מציעה גם מבחר גדול של מאכלי בצק מגוונים כמו מלאווח מגולגל או פתוח, ג'חנון, באלי – בצק מלאווח ממולא גבינות עם תוספות, זיווה במילוים שונים כמו גבינה צהובה, גבינה בולגרית וזיתים או גבינה צהובה, גבינה בולגרית ופטריות, וכמובן זיווה בהרכבה אישית. מנות אלו מוגשות בליווי טחינה, רסק עגבניות ביצה וחריף ללא תוספת תשלום. בנוסף לחגיגת הבצק, תוכלו למצוא במקום גם סלטים מגוונים כמו טונה, יווני, ירקות קצוצים וכמובן סלט בהרכבה אישית.

השירות המהיר, הניקיון והיחס האישי בולטים במיוחד בפיצריה, כל המאכלים טריים ונעשים בכל יום מחדש במטרה לוודא חווית לקוח מקסימלית, והמשלוחים תמיד מגיעים במהירות כדי לשמור על טעם עשיר של גבינה נמסה ורותחת.

הפיצריה ממוקמת על רחוב חנקין שוקק החיים ובסמוך לקניון חולון. אתם מוזמנים להגיע ולתפוס מקום ישיבה או להזמין משלוח מהיר וחם לביתכם. בנוסף למשלוחים הרגילים, מבצעת הפיצריה משלוחים לאירועים כמו ימי הולדת, מסיבות סיום וסופי שנה ומעניקה מחיר מיוחד למזמינים ארבעה מגשים ומעלה.

פיצה מרגריטה

טלפון: 03-5011332

כתובת: חנקין 76, חולון

שעות פעילות: ראשון – חמישי, בין השעות 12:00-00:30

                    מוצאי שבת, מצאת השבת ועד 00:30

פיצה מרגריטה: פיצה עם טוויסט

פיצה מרגריטה: פיצה עם טוויסט


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר