חנויות תבלינים בחולון

חנויות תבלינים מומלצות בחולון

חנויות תבלינים משמשות חלון אל ההיסטוריה והטעמים של ארצות ותרבויות שונות. בחנות "תבליני הגיסים", תזכו לטעימה של הטוב ביותר מרחבי העולם כולו, ולשדרוג משמעותי של האוכל שאתם מכינים

פורסם בתאריך: 16.12.18 12:40

מהו תבשיל ללא התבלינים המתאימים, המשפרים את טעמו? לא רק עבור טבחים, כל בשלן הרפתקן וחובב ששואף לשפר ולשדרג את המטבח שלו, זקוק לתיבול הנכון שייקח את המנות עשרות צעדים קדימה.

זה הזמן להוסיף קצת פלפל לחיים ולהגיע לטעמים המשובחים, המדויקים ומופלאים ביותר לכל מנה ומנה. בחנות "תבליני הגיסים" ידאגו לכך. כל שעליכם לעשות הוא להגיע למקום.. ולהצטייד במלוא המרכיבים והאפשרויות. בחנות, מגוון רחב וטרי של טעמים ואופציות לבישול.

אלירן מרדכי, שותף ובעלי תבליני הגיסים, אומר:  "החנות בחולון קיימת כבר מעל ל-8 שנים . הקמנו אותה בשיתוף, גיסי – בועז ניסימוב ואני ומכאן שמה".

על העבודה לצד בן משפחה, אומר אלירן: "מבחינתי לעבוד עם הגיס זה מאוד חיובי. אנחנו מסתדרים מצוין וכל אחד אחראי על השטח שלו ופועל לפי ההתמחויות שלו כך שאנחנו משלימים זה את זה, ויחד מספקים את השירות המקסימלי ללקוח".

המבחר שניתן למצוא בחנות גדול במיוחד וכולל מספר רב של מוצרים ממגוון תחומים. כל סוגי הפיצוחים בקלייה במקום, סוגי התבלינים, פירות יבשים, ממתקים, כל סוגי הקטניות, סוכריות גומי במשקל, פולי קפה אשר נטחנים במקום. "התבלינים שלנו רבים ומגוונים ביניהם: פלפל שחור, פפריקה מתוקה מרוקאית אורגינלית, כמון, כורכום, ראסל חנות תבלין קציצות מיוחד של המרוקאים שזה תבלין הבית שלנו ואלו רק על קצה המזלג. יש כאן הכל מהכל ואתם מוזמנים לבקר ולחוות". אלירן מציין.

ומלבד תבלינים?

"בחנות מוצעות חליטות תה מכל הסוגים – לואיזה, לימונית,מרווה, בבונת, תה ירוק בכל הטעמים. חשוב לציין כי לא באמת שתיתם תה ירוק עד שלא ניסיתם את הסוגים המיוחדים שלנו. בתחום הפירות היבשים, מוצע מבחר גדול ומרשים – משמשים, שזיפים, תאנים, תמרים מובחרים, אננס טבעי ועוד. לאוהבי הטבע, הפירות והאוכל המזין, אנחנו מציעים מיקס בריאות שאנחנו מייצרים במקום – מתכון מצליח ואהוב מאוד על קהל הלקוחות, אשר בהחלט מומלץ לשלב בתפריט היומי לחיזוק הבריאות." מציין מרדכי.

"אחד המוצרים הנמכרים ביותר בחנות הוא האגוז. אנו מספקים אגוזי מלך וקשיו קלוי – מוצר שזכה אלינו לשם דבר, בשל טריותו וטעמו המשובח.  מבחינת הטריות ומהאיכות של הסחורה שלנו – אין פשרות. רק הטוב ביותר ללקוחותינו. מוצר דגל נוסף הוא הקפה המיוחד שאנו משווקים, ולחובבי המטבח התימני אנו מציעים ג'חנון ביתי וסחוג אסלי המהווים יחד שילוב מנצח".

מה מבחינת המחירים?

"המחירים שלנו טובים ונמוכים במיוחד ושווים לכל כיס. כך, כולם מוזמנים ליהנות ממבחר ושפע ללא תחרות, אנו מאמינים שאפשר לרכוש איכות מבלי להתפרע עם המחיר".

לגבי החיבור לקהל לקוחות החנות, מציין אלירן: "אני הכי אוהב ומתחבר את העשייה, לראות שהעסק מתפתח משנה לשנה עם יותר ויותר לקוחות שבאים, מבקרים, נהנים מהחוויה וחוזרים שוב ושוב. מדי שנה אנו גדלים ומתרחבים ומגיעים לקהל רחב יותר. זהו למעשה תוצר של הקפדה על שירות מעולה, מחירים נוחים ומזון טרי שאנחנו קולים במקום.

קהל היעד שלנו מורכב בעיקר מתושבי חולון ביניהם: ילדים, נערים, מבוגרים, נשים וגברים. לקוחותינו בדרך כלל חוזרים מספר פעמים, ובכך אנחנו יוצרים איתם קשר אישי וחברי. בהמשך הדרך הייתי רוצה לפתוח סניפים ולהמשיך להתפתח. את החנות הבאה שלנו ארצה לפתוח גם בחולון." מסכם מרדכי.

טלפון – 03-5011519

קישור לדף הפייסבוק

תבליני הגיסים

תבליני הגיסים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר