מטבח לדוגמה - נגריית מוטי ירחי
מטבח לדוגמה - נגריית מוטי ירחי

הכירו את נגריית מוטי ירחי

פורסם בתאריך: 16.12.18 15:18

היום הברירה הטבעית בכל הקשור לריהוט ועיצוב הבית נשמעת כמו קפיצה לאיקאה. אך האם זה באמת הצעד הנכון ביותר לצרכנים? אנחנו מניחים שלא.

מגוון נגריות קיימות בארץ, ומציעות את מה שהרשתות הגדולות לא יכולות. עבודת יד, התאמה אישית, מקצועיות ואפילו אווירה שלא ניתן למצוא בשום מרכז קניות, לא משנה כמה הוא גדול ומרשים. כדי לתת לכם ליהנות מהמכלול הנ"ל, בדקנו עבורכם נגריות מיוחדות במינן כדי שתוכלו גם אתם לחוות את הבית בצורה אחרת לחלוטין.

יצאנו לראיין את מוטי ירחי, בעל הנגרייה הנושאת את שמו. "העסק קיים משנת 1980 וממוקם ברחוב הסדנא 17 בחולון. יש לי כמעט 40 שנות ניסיון וקל לראות את ההבדל. רמת המקצועיות והגימור אצלי הן ללא מתחרים ולא ניתן לקבל רמה כזו בנגריות אחרות ובטח שלא ברשתות הגדולות. הן לא יכולות לספק כזה שירות", מספר ירחי.

ארון תוצרת נגריית מוטי ירחי

ארון תוצרת נגריית מוטי ירחי

מה ניתן לרכוש אצלך?

"אנחנו מייצרים בנגריה מטבחים, אמבטיות, ארונות מזנונים ועוד. כך שלקוחות רבים יכולים לחדש כמעט את כל הבית שלהם בביקור אחד אצלנו. כשהכל מטופל במקום אחד, ניתן לחסוך הרבה כאב ראש ולעתים גם כסף רב. יש לקוחות שממש באים לחדש את הכל במכה או כאלו שמופתעים שאפשר לעשות את כל זה אצלנו ואז מוסיפים לתכנון המקורי שלהם".

במה אתם מתגאים בעסק?

"היתרון הבולט שלנו הוא האמינות והיושר. מילה זו מילה, זמן זה זמן ואנחנו מתייחסים ככה לכל הלקוחות בלי יוצא מן הכלל". אני משתמש בחומרים הכי טובים שיש בשוק – פלטות סנדוויץ של 2.44 מטר על 1.22 מטר, איתם אני עושה את כל המבנה של הארונות. יש לנו גם MDF ירוק. MDF ירוק הוא חומר חזק ועמיד בפני מים כך שהדלתות והמזנונים שלנו מאוד יציבים ואיכותיים".

מה הלקוחות שלך אוהבים?

"יש לנו המון לקוחות מרוצים שחוזרים וממליצים עלינו למשפחה, חברים ומכרים כך שאנחנו תמיד מקבלים לקוחות חדשים מפה לאוזן ולמעשה רוב הלקוחות שלנו באים בדרך הזאת. אני הכי אוהב את הסיפוק בעבודה כשהלקוחות מרוצים ומספרים לי על כך, וכמובן גם לראות אותם ואת חבריהם חוזרים אלינו שוב, לאחר עבודה שנעשתה לשביעות רצונם.

"עוד סיפורים מעניינים של לקוחות כוללים את זה שאני עושה וילות מא' עד ת'. עשיתי את הוילה למיקי ועדי שטראוס, את המשרדים של יענקל'ה שחר, למנכ"ל אל על בורוביץ' ולבנים שלו ולעוד המון לקוחות מוכרים וגדולים – הכל מהכל. ארונות, חדרי אמבטיות, מזנונים וזו רק ההתחלה. אין תחליף לניסיון ולידע שצברתי במהלך השנים וכל אחד מוזמן לראות את זה".

טלפון להזמנות – 052-2685288

כתובת: הסדנא 17 בחולון

נגריית מוטי ירחי

נגריית מוטי ירחי

נגריית מוטי ירחי

נגריית מוטי ירחי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר