הפעלות ימי הולדת במרכז. מאגר תמונות Shutterstock
הפעלות ימי הולדת במרכז. מאגר תמונות Shutterstock

מפעילי ימי הולדת מומלצים במרכז

מתלבטים איך לבחור מפעילי ימי הולדת לאירוע הבא שלכם במרכז הארץ? יש לנו כמה הצעות שישאירו לכם את ההתלבטויות בצד

פורסם בתאריך: 1.1.19 23:04

זד הפקות

בעוד שילדים עד גיל 7 עוד מגלים את העולם וניתן למגנט אותם עם פעילויות רגועות יחסית, בגילאים המאוחרים יותר, שבין 8 ל-13, הדבר נהיה אתגר לא קטן, בלשון המעטה.
גילאים אלה הם תקופת מעבר מילדות לנערות ויחד עם תקופה זו משתנים צורכי הילדים. אם משהו לא מעניין אותם הם פשוט מתחברים לסמארטפון ונעלמים מהסביבה ולכן חשוב לייצר עבורם פעילויות שישאירו אותם בקצב גבוה; מרותקים, פעורי פה, והכי חשוב – נהנים מכל רגע.

בעוד שמרבית מפעילי מסיבות הילדים כיום מרכזים את פעילותם בימי הולדת לילדים קטנים הדורשים פחות מאמץ, המשבצת של גילאי המעבר נותרה דיי ריקה.
את המשבצת הזו ממלא בשימחה זיו אלטמן, 36, המפעיל של ״זד הפקות״, שלמרות גילו הצעיר נמצא בתחום כבר למעלה מ-15 שנה, בהן היה בכלכך הרבה ימי הולדת שהפך לילד בעצמו. לפני מספר שנים אפילו זכה במשך שנתיים ברצף כמפעיל הקריוקי מספר אחת בארץ לילדים ולנוער על היכולות המדהימות שלו למגנט את קהל הילדים ולהוציא מהם את הכי כיף, גם בגילאים המאתגרים.

מופע סטאנדאפ שממגנט את הילדים (צילום: Hanit. S)

מופע סטאנדאפ שממגנט את הילדים (צילום עצמי)

״אני קומיקאי לילדים כבר קרוב לשני עשורים. הילדים הם הקהל שלי, אני יודע מה הם אוהבים, מה מצחיק אותם, מה מטריף אותם ואיך לדבר אליהם ככה שלא יהיה דיסטנס״, משתף זיו.
״במהלך השנים נהיה יותר ויותר מאתגר לשמור על הילדים מרוכזים במופע בגלל הסמארטפונים, לכן שיניתי את תוכנית ההפעלה כך שתתאים לדור של היום. הכל צבעוני, הכל כיף, נע מהר ובאנרגיה גבוהה. אין רגע דל, אין רגע של שעמום ואין רגע לחשוב. אני מאוד אקטיבי, זז, מדבר, מחבר את כולם למופע ולפעילות, אני לא מוותר על אף אחד, כולם לוקחים חלק וכולם עפים באוויר. במהלך הפעילות אני ממש רואה איך הילדים מרותקים אליי וזו המטרה שלי, אני לוקח אותם הכי גבוה ונותן להם חוויה שכלכך חדשה להם שהם לא מפסיקים לדבר עליה גם אחרי חודשים״.

הפעילויות אותן מעביר זיו מתאימות במיוחד לימי הולדת, בר/בת מצווה או כל חגיגה שקשורה לילדים בגיל המעבר מילדות לנערות. הילדים שהיו רגילים עד כה למסיבות יום הולדת פשוטות יותר נוטים להשתעמם מהר ובדיוק מהסיבה הזו נבנתה תוכנית פעילות רוויה אטרקציות, פעילויות, פרסים, צחוקים ואנרגיה, שמשאירה את הילדים על הרגלים לאורך כל המסיבה.
המתכונת הישנה של פעילות אחת לאורך כל האירוע הוחלפה ב-4 פעילויות המועברות על פני שעתיים-שלוש בהן הילדים קופצים מפעילות לפעילות כשכל אחת מחזיקה בייחודיות שלה.

שומרים על אנרגיה גבוהה לאורך כל המסיבה (צילום עצמי)

שומרים על אנרגיה גבוהה לאורך כל המסיבה (צילום עצמי)

את האקשן מתחילים זיו והדיג'יי שמלווה אותו עם מופע סטאנדאפ קורע המשלב משחקי קהל והרבה דינאמיקה. אחרי שהילדים נפתחים ונכנסים לאנרגיות עוברים לפעילות הבאה; קריוקי המוצג על מסך ענק עם מיקרופונים אלחוטיים והרבה צחוקים. משם מתקדמים למסיבת אוזניות בה הילדים זוכים להוציא אנרגיות ולהשתולל כמה שרק אפשר ובסוף מקנחים בפעילות מוב-דאנס, בה מקרינים דמויות אנימציה על המסך והם צריכים לחקות את הדמויות בריקודים.

נוסף על הפעילות הרגילה ישנה אפשרות גם למסיבת פול-מון, מה שכבר באמת מטריף את הילדים ושולח אותם לחלל. כחלק מהפעילות הרגילה מקבלים הילדים גם אביזרים, איפור זוהר ומלא צבעים כשברקע תותחי אולטרה סגול שמאירים על הכל והופכים את הפעילות לחוויה של פעם בחיים.

מסיבת אוזניות בהנחייתו של זיו (צילום: Hanit. S)

מסיבת אוזניות בהנחייתו של זיו (צילום: Hanit. S)

הילדים שהיו רגילים עד כה למסיבות רגועות יותר, מגיעים לרוב בפעם הראשונה בחייהם למסיבה שבאמת מותאמת להם ולצרכים שלהם. בזמן שההורים יושבים בצד ונהנים מקפה וקצת נחת, זיו לוקח את הילדים למקום שכולו כיף ואקשן ומצליח לעשות זאת מבלי לפספס אף אחד.

אם יום ההולדת של הילדים קרבה ובאה או שאתם חושבים על רעיון מגניב לבר/בת מצווה, תתקשרו ל״זד הפקות״ ותבקשו לדבר עם זיו. הוא כבר יבנה לילדיכם פעילות שהכיתה לא תפסיק לדבר עליה לפחות עד שיסיימו את התיכון.

אזור פעילות: כל הארץ

טלפון:
טלפון: 03-9507435
נייד: 052-4400601

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

מסיבת פול מון של פעם בחיים (צילום עצמי)

מסיבת פול מון של פעם בחיים (צילום עצמי)


חוויה עם פוני

אנחנו רוצים לתת לילדים הקטנים שלנו הכל בשביל שיהיה להם כיף, לכן, יום ההולדת שלהם היא אחת מאותן ההזדמנויות שלנו לפנק אותם כמו שצריך.

חגיגת יום הולדת לילדים יכולה להיות מורכבת ממגוון הפתעות שישביעו את רעבונם וסקרנותם הטבעית, אך חשוב שהיא תהיה מלווה בהדרכה צמודה וצוות שדואג לכל צרכיהם.

אם אתם מתלבטים איזה אירוע לערוך לילדיכם, ולא בטוחים מה הכי יתאים מבחינת גיל, תוכלו לדבר עם ״חוויה עם פוני״, חברה המתמחה באירועי יום הולדת לגילאי 0 ועד 10.

ילדים קטנים מחזיקים בסקרנות טבעית ויכולים ליהנות במשך שעות מכל דבר חדש בו הם נתקלים לראשונה בחייהם. מגוון הפעילויות הרחב שיש ל״חוויה עם פוני״ להציע מבטיח כי הם יישארו ממוגנטים לאירוע לכל אורכו מבלי למצוא רגע דל.

החברה הוותיקה מארגנת ימי הולדת רוויי פעילויות ואטרקציות, השומרים את הילדים נפעמים עם כל חוויה בה הם לוקחים חלק לראשונה.

האטרקציות מתאימות לכל טווח הגילאים ומספקות שעות של הנאה עבור הילדים. בין הפעילויות שתוכלו להזמין ישנה רכיבה על סוסי פוני שממוגגת את הילדים, פינת ליטוף מלאה בחיות, מתקנים מתנפחים יבשים ורטובים, משחקיית ג'ימבורי כיפית, בריכת כדורים, אופני קרטינג, רכבת חשמלית, קרוסלה, ספינת פיראטים מתנדנת ועוד המון הפעלות שמספקות לילדים שעות של כיף.

כמו כן, ניתן להזמין לאירוע גם דיג'יי שיקפיץ את הילדים ממקום למקום, ומאפרת מקצועית שתגרום לילדים לקבל טעימה מחיי הזוהר.

פעילות מגניבה נוספת שמכניסה את הילדים לאנרגיות היא יום הולדת בנושא כדורגל, בה מחלקים את הילדים לשתי קבוצות יריבות כשהמטרה היא תחרויות ופעילויות בין הקבוצות. הפעילות עצמה מונחת על ידי המפעיל שמתפקד כשדר ספורט ובמהלכה ישנן תחרויות שונות כמו כדורגל שולחן, באולינג כדורגל ועוד מגוון פעילויות על טהרת המשחק. לצד פעילויות אלה ישנם גם מתקנים שמתאימים לבנות ולבנים שפחות מתחברים לרעיון ומחפשים משהו בזווית קצת שונה.

לצד הפעילויות שתוכלו להזמין, תוכלו גם לדאוג לילדים לארוחה טעימה או סתם לנשנושים טעמים שישביעו את תאבונם וימלאו אותם באנרגיות לשארית היום.

מפעילי ימי הולדת במרכז: חוויה עם פוני. צילום באדיבות הלקוח

מפעילי ימי הולדת במרכז: חוויה עם פוני. צילום באדיבות הלקוח

בין דוכני האוכל שתוכלו למצוא, ישנם: שיערות סבתא, מכונת פופקורן, עמדת פנקייקים, פוקצ'ות, פיצות, ועוד הרבה פינוקים שיבטיחו שהילדים יישארו מלאים באנרגיה ומתרוצצים לאורך כל האירוע.

מספר שעות לפני תחילת האירוע מגיעה החברה למקום האירוע הנבחר ומתחילה להקים בו את כל המתקנים, הדוכנים וההפעלות שיעמדו לרשות הילדים במהלך האירוע. על מנת להבטיח חווית יום הולדת מושלמת נבדקים כל המתקנים בטרם יציאתם למקום האירוע כך שלא יקרה מצב שמגיע מתקן שבור, מקולקל או פשוט מתקן שאיננו אסתטי ולא יפה בעין.

בימי הולדת ילדים נוטים להשתולל, להתרוצץ ולפרוק אנרגיות, משחק שהתחיל טוב עלול להיגמר רע אם לא משגיחים על הילדים ומוודאים שאכן כולם מתנהגים יפה. את מהלך האירוע מלווה הצוות המקצועי והסבלני של ״חוויה עם פוני״ אשר דואג לכל צרכי הילדים ושומר שכולם יתנהגו יפה ובכבוד לחבריהם.

בנוסף, לחברה ישנו ביטוח צד ג' עם אחריות צולבת. משמעות הדבר היא שבמקרה שחלילה אחד הילדים קיבל מכה או נפצע, הביטוח מכסה אתכם מכל תביעה אפשרית מצד הורי הילד שנפגע.

״חוויה עם פוני״ שמה דגש על נראות המתקנים כמו גם על חווית הילדים הלוקחים חלק במסיבה, כל סנטימטר נבחן בקפידה וכל אטרקציה בנויה כך שתתאים בצורה מושלמת לאירוע ולילדים.

בין אם אתם עורכים אירוע קטן בחצר הביתית, מתכננים לקפוץ לאחד הפארקים היפים שבאזורכם, הוא אפילו שוכרים מקום, ב״חוויה עם פוני״ יגיעו לאן שתרצו עם המון אנרגיה שמחה והמון הפתעות שידליקו את הילדים.

טלפון: 050-4457396

מעבר לעמוד הפייסבוק 

מעבר לאתר

חוויה עם פוני. צילום באדיבות הלקוח

חוויה עם פוני. צילום באדיבות הלקוח


"שלווה" – מהפכה בתחום עיצוב האירועים

אז הלכתם לאחת מחנויות האירועים ברחבי הארץ, וקניתם לעצמכם כמה מוצרים, בתקווה שכאן תסתיים רוב העבודה שלכם בתכנון המסיבה. אך זוהי רק ההתחלה- חשוב לזכור שהפריטים הללו צריכים להתאגד לכדי קונספט עיצובי שאמור להתאים לאירוע הרלוונטי. הבעיה העיקרית היא שלעתים, אנו לא בטוחים מהי התפאורה המתאימה ביותר לחגיגה.

ב"שלווה", מתייחסים לכל אירוע כיצירת אמנות בפני עצמה. החברה מתמחה בייבוא ושיווק מוצרים חד פעמיים, מוצרים לימי הולדת ועיצוב שולחנות לאירועים. "שלווה" שמה דגש על מתן שירות איכותי ומקצועי והתאמה אישית של המוצרים לכל לקוח.

כל סניף של "שלווה" מציע מעל 8,500 מוצרים, בהאנגרים המתפרשים על פני שטח של כ-800 מ"ר. במקום תוכלו למצוא מוצרים ייחודיים ובלעדיים לימי הולדת, חומרי גלם לאפייה, ממתקים, דקורציה לעיצוב שולחן, מוצרי קונספט, מוצרי אריזה, מגוון ענק של כלים חד פעמיים ועוד המון.

הרשת מייבאת ומשווקת את המוצרים האיכותיים ביותר בתחום האירועים, והכל- במחירי יבואן אטרקטיביים. החברה אף מקפידה להתעדכן בחידושים האמריקאים בתחום, וכך, פעמים רבות, המוצרים המיובאים ל"שלווה" נמכרים על ידה בבלעדיות ארצית.

מחלקת המיתוג האישי של "שלווה" הינה מחלקה ייחודית, המנוהלת בידי גרפיקאיות מובילות בתחומן. הגרפיקאיות מעצבות מוצרים בהתאמה אישית במקום, כגון: דף אכיל, דף טרנספר, מדבקות במיתוג אישי, הזמנות לימי הולדת, בלונים למרכז שולחן, באנרים ועוד.

מדבקות בעיצוב אישי. "שלווה".

מדבקות בעיצוב אישי. "שלווה".

"שלווה" הינה הרשת המובילה בארץ בתחום עיצוב השולחנות לאירועים. בחנויות הרשת, תוכלו למצוא מגוון רחב של שולחנות ערוכים, המעוצבים בכישרון ויצירתיות רבה, תוך השקעה וחשיבה על כל מרכיב עיצובי.

עוד מחלקה ייחודית שקיימת ב"שלווה", הינה מחלקה עבור סיטונאים ובתי עסק, אשר מציעה מכירה בסיטונאות של מוצרים ופריטים בתחום האירועים. המוצרים של "שלווה" הם באיכות גבוהה ובמקביל, נמכרים במחירים הזולים ביותר שניתן למצוא בארץ.

שולחנות ערוכים המעוצבים בכישרון ויצירתיות רבה. "שלווה".

שולחנות ערוכים המעוצבים בכישרון ויצירתיות רבה. "שלווה".

במקום קיים דגש על ליווי אישי ומקצועי של הלקוחות. מבחינת בעלי המקצוע ב"שלווה", כל אירוע חייב להיות מותאם אישית לרצונות הלקוח, על מנת שהחגיגה שלו תהיה מושלמת. לכן, צוות העובדים האדיב של "שלווה", עוזר ומייעץ ללקוחות בכל שלבי התכנון של האירוע ומעניק עבורם שירות מסור ואישי לכל צרכיהם.

שירות מסור ואישי לכל צרכי הלקוחות. "שלווה".

שירות מסור ואישי לכל צרכי הלקוחות. "שלווה".

שירות מסור ואישי לכל צרכי הלקוחות. "שלווה".

"שלווה"

סניף ראשון לציון (רח' לישנסקי 18, מתחם מוצצים)- שעות פעילות: א'-ה' 9:00-21:00, ו' 8:00-15:00, שבת סגור.

טלפון: 03-5511916. "וויז"- שלווה ראשון לציון.

סניף ביל"ו (סנט בוסי ג'ורג' 3, קרית עקרון)- שעות פעילות: א'-ה' 8:00-21:00, ו' 8:00-14:00, שבת סגור.

טלפון: 08-9410704. "וויז"- שלווה עקרון.

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

 

ספייסי הפקות: להוסיף עוד טעם לאירוע מושלם

ימי ההולדת כיום נראים שונה לגמרי ממה שהכרנו בתור ילדים. אם בימי ההולדת שלנו הספיק ליצן, פיתה עם שוקולד וכמה בלונים, הרי שהיום הדבר כבר לא מזיז לילדים, שרגילים לחוויות מאתגרות יותר. "סצינת" מסיבות היום הולדת השתדרגה בשנים האחרונות וכיום ניתן למצוא בה מגוון פעילויות שמהפנטות את הילדים המתרגשים ודואגת להפוך את הפעילות לכזו שתהיה רלוונטיות לרוח התקופה.

ספייסי הפקות – כשמה כן היא – הינה חברה שמפעילה ימי הולדת במרכז, כשהייחוד שלה הוא שהיא מחפשת תמיד אחר הטרנד הבא כדי להתאים את חגיגת יום ההולדת לטעמם של הילדים. "היום הילדים מתבגרים מהר, ומה שעבד פעם כבר לא עובד היום, לכן צריך משהו חריף יותר שבאמת יאתגר את הילדים ולא ישעמם אותם", אומר עדן מפעיל ימי ההולדת.

הילדים זוכים להשתתף בפעילויות מרתקות שמתאימות לתחומי העניין שלהם ולאותם הנושאים בהם הם מתעסקים בחיי היום-יום. אפשר למצוא לא מעט נושאים מעניינים ליום הולדת החל מחדר בריחה ועד מסיבות פול מון, אבל הדבר שאולי הכי ממגנט את הילדים היום הוא שגעת הפורטנייט שמכניסה אקשן בהפעלת יום ההולדת עם משימות מגניבות הלקוחות מעולם המשחק כמו הכנת פרישייק מהמשחק, אתגר הריקודים עם מכונת עשן אולטרא-סגול ועד שלל רעיונות הלקוחות מעולם המשחק.

"בתור אדם שהיה מחובר כל חייו לעולם ההדרכה, הילדים והחינוך, הדברים שהכי חשוב לי שהילדים יצאו איתם מיום ההולדת הם החוויה והריגוש", מספר עדן. ובאמת, השימוש בטרנדים החמים ביותר היום, תוך שילוב שלהם במסגרת פעילות חברתית ב"עולם האמיתי" אכן מצליחה ליצור אצל הילדים חוויה חברתית אמיתית שבעזרתה הם יכולים לשכוח מכל הגאדג'טים שלתוכם הם נבלעים ביום-יום.

הפעילות כולה אורכת כשעתיים, כשבמהלכה עוברים הילדים הפעלות שונות ומקנחים בטקס העוגה האגדי. חתן היום הולדת מוביל את החגיגות בליוויו של מפעיל היום הולדת שדואג שיום ההולדת תהיה חוויה מעצימה עבור הילד ושהוא ירגיש כמו הקפטן של האירוע.

ההורים מקבלים ליווי צמוד בהפקת האירוע כולל עזרה בהתאמת האירוע להעדפותיו של הילד, הכנה של הזמנה מעוצבת, ובסוף, אף מקבלים תמונות על מגנטים כמזכרת.

אם הבנתם שטרנדיות היא שם המשחק ואתם רוצים לערוך אירוע שיהפוך את הילד שלכם למלך הכיתה, תוכלו ליצור קשר עוד היום עם "ספייסי הפקות" – מפעילי יום הולדת במרכז, שירימו לילד שלכם מסיבה שכולם ידברו עליה.

טלפון: 050-5559819

ימי פעילות: כל השבוע.

קישור לאתר 

קישור לדף הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

ספייסי הפקות. צילום: עדן עראסי

ספייסי הפקות. צילום: עדן עראסי


הצגות זה משחק ילדים- עולם הסיפורים של הלן

כל הורה יזדהה עם זה: לפעמים, נגמרים לנו הרעיונות לפעילויות עם הילדים. זה יכול לקרות בחופש, וזה יכול לקרות גם בסוף שבוע – או אפילו ביום רגיל. הילדים משתעממים, ואתם רק מנסים לחשוב על משהו שכבר עוד לא עשיתם ביחד. זה לא פשוט, ולפעמים אנחנו יכולים ליפול על דברים שפחות מתאימים. בדיוק בגלל זה, יצאנו לבדוק עבורכם פעילויות מעניינות כדי שתהיו מוכנים מראש עם הפעילויות הכי שוות עבור ילדכם.

אחת מההצעות המיוחדות שלנו היא "עולם הסיפורים של הלן", שמציג חוויה מיוחדת לגילאים צעירים. פגשנו את בעלת העסק, הלן לוי, כדי לדעת עוד על הנושא.

הכירו את עולם הסיפורים של הלן

הכירו את עולם הסיפורים של הלן

ספרי לנו על העסק

"העסק קיים כבר שנתיים. יש לי ניסיון של שמונה שנים בתחום הילדים, בהן עשיתי חוגי דרמה בגנים, בנוסף לשעות סיפור וימי הולדת. הכל אצלי מבוסס על הקונספט של תיאטרון והצגות ילדים ואני רואה בכך עולם עשיר במיוחד. אני עובדת באזור המרכז – בעיקר בראשון, חולון, נס ציונה, בת ים ומגיעה גם לאזור השרון ואזור הדרום".

ואיך הכל התחיל?

"הכל התחיל אחרי הצבא. עבדתי בעבודה מועדפת בצוות בידור באילת ברשת פתאל, בתקופה זו עשיתי המון הפעלות והצגות וכבר שם התחיל החיבור שלי לעולם הזה. כשחזרתי למרכז, כבר ידעתי טוב מאוד שזה הכיוון שאני רוצה בחיים והתחלתי ללמוד את התחום. בתחילת הדרך למדתי תנועה ודרמה לגיל הרך, התמחיתי בתחום הדרמה, ולאחר מכן עבדתי בחברות ייעודיות שעושות חוגי דרמה בגנים.

"כתוצאה מכך, כך צברתי ניסיון רב וביטחון בתחום והבנתי שיש לי ערך מוסף לתת לילדים שנהנו מאוד מהפעילויות שהעברתי. התחלתי לרכוש ציוד ולהתחיל לשווק את עצמי. התחלתי עם פעילויות בחוגים ובגנים ובמרוצת הזמן, הורי הילדים התלהבו ושאלו אם אני גם עושה ימי הולדת. כתוצאה מכך, התחלתי להופיע גם בשעות אחר הצהריים ובימי הולדת".

איך נראית פעילות אצלך?

"בימי ההולדת אני פונה לקהל יעד של ילדים בגילאים 2-8, עם קונספט ייחודי ומדליק: בוחרים סיפור אגדה, ועליו מתבססת ההפעלה ביום ההולדת. אני עובדת עם מגוון רחב של דמויות אהובות, בין אם זה סינדרלה, ספיידרמן, סופרמן, שלגיה, פיטר פן ועוד. ישנן פעילויות אהובות נוספות: שעות סיפור, ג'ימבורי והכל בהשתתפות הילדים. אני גם מעלה הצגות אחר הצהריים. ההצגות הפופולאריות ביותר הן 'אליעזר והגזר' ו'לקוף יש בעיה'. לא מדובר בתיאטרון בובות – הילדים מתחפשים במגוון תחפושות ולוקחים חלק פעיל בפעילות.

"בימי הולדת אני מציגה את סיפור עץ הבלונים – זהו סיפור על נסיכה ועל מלך, ביחד עם דמויות טובות ורעות, שבו הילדים משתתפים בכל משך ההצגה. אני משחקת בתור הדמות הטובה שעוברת תהליך והופעת לדמות הרעה. הנסיכה מאד אוהבת בלונים, והשומרת המרשעת (שמשוחקת על ידי) מפוצצת לה את כל הבלונים. בגלל זה, הנסיכה מאד עצובה, והיא יוצאת ביחד עם הילדים למסע קסום עם המלך, גמדים וקוסמים, וביחד עם הילדים אנחנו מצילים את הנסיכה ומחזירים לה את הבלונים – את השומרת הרעה אנחנו מכניסים לבית הכלא ובכך לומדים מוסר השכל, על לעזור לטוב ולהמנע מהרע. הכל מתבצע בחוויה בה הילדים נהנים וההורים צוחקים ביחד איתם – אני מאוד אוהבת פעילויות משותפות של הורים וילדים, זאת חוויה אחרת לגמרי".

איך הילדים מגיבים? איך זה מרגיש לך?

"אני אוהבת הכל בעבודה, זאת תחושה שלא ניתן להשיג בשום מקצוע אחר. אני הופכת להיות ילדה כמו כל הילדים. בסדר היום שלי בדרך כלל אקדיש את הבוקר לילדים הקטנים. אני משחקת בתור הדמות הראשית בהצגות, ומזמינה את הילדים להשתתף. אני אוהבת שהילדים ממש יושבים מהפונטים כשהם צופים בפעילות. החיבוקים והנשיקות שאני מקבלת בסוף ההצגה, האושר והשמחה של הילדים שאני רואה מולי אלו הדברים שהכי מספקים אותי – כי בעצם אנחנו נכנסים לעולם הדמיון והסיפורים, זה עולם מאוד ייחודי לילדים שמאוד מדבר אליהם".

ומה הלאה?

"עוד כמה שנים אני ארצה להעלות הצגה בכיכובי ולרוץ איתו במופעים ברחבי הארץ, ביחד עם DVD לילדים."

טלפון להזמנות: 054-8092272

קישור לעמוד פייסבוק

קישור לאתר

הלן לוי. צילום: ערן לוי

הלן לוי. צילום: ערן לוי


אבי בניהו – רכבי קארטינג מותאמים לילדים

שוב הצגה או קוסם? אבי בניהו מציע הפעלה ייחודית, בה הילדים נוהגים ברכבי קארטינג מותאמים. בניהו אשר נמצא בתחום ההפעלות לילדים מזה חמש שנים הוא לא קוסם, לא מדריך כושר לילדים וגם אין לו תיאטרון נודד. אבי מציע הפעלה ייחודית – נהיגה על רכבי קארטינג מותאמים לילדים.

התחביב שהצליח בגדול

הכל החל כשאבי החליט לבנות מכונית קארטינג הנשלטת באמצעות שלט עבור בנו. התוצאה הייתה מוצלחת במיוחד ומשכה את תשומת הלב של החברים והמשפחה, שביקשו להזמין רכבים כאלו גם עבור ילדיהם.
"הבנתי שיצרתי כאן משהו חדש ומעניין, שיש לו פוטנציאל גדול והחלטתי לקחת את זה שלב אחד קדימה", אומר אבי. הוא בנה רכבי קארטינג נוספים ויצא לדרך עם ספיד קארט – הפעלת יום ההולדת שכוללת נהיגה על רכבי קארטינג, להם שליטה מרחוק.

תחביב שהפך למקצוע (צילום: ניסים עמר – הסיפור שבתמונה)

תחביב שהפך למקצוע (צילום: ניסים עמר – הסיפור שבתמונה)

רכבי קארטינג מותאמים לילדים

קארטינג הינו כלי רכב ארבעה גלגלים אשר יכולת נסיעתו הינה רק בכביש סלול. הקארטינג הינו כלי רכב פופולרי מאוד ונחשק בשל קלות הנהיגה והשליטה בו.
בספיד קארט הרכבים הינם מותאמים עבור ילדים בגילאי ארבע עד תשע, יש בהם דוושות המתכווננות לפי גובהו של הילד וכך ניתן להתאים את הנסיעה לילדים שונים במגוון גילאים. לילדים קל לנהוג ברכבים והנסיעה בהם מאוד בטוחה. מרכיב נוסף וחשוב במיוחד הינו העובדה כי ניתן לשלוט מרחוק על מהירות הנסיעה של המכוניות ולקבוע מגבלת מהירות מקסימלית. בשל האפשרות לשליטה מרחוק, ניתן להפסיק את תנועת הרכב ולנעול אותו במידת הצורך בכל שלב.
"השליטה על הרכבים הופכת אותם לבטיחותיים במיוחד", מדגיש אבי.

"השליטה על הרכבים הופכת אותם לבטיחותיים במיוחד" (צילום: ניסים עמר – הסיפור שבתמונה)

"השליטה על הרכבים הופכת אותם לבטיחותיים במיוחד" (צילום: ניסים עמר – הסיפור שבתמונה)

הפעלת יום הולדת שכולם אוהבים

כולם אוהבים קארטינג, וילדים על אחת כמה וכמה. ספיד קארט מקיימים הפעלות בכל רחבי הארץ, ובחמש השנים האחרונות, קיימו מאות הפעלות בימי הולדת.
"הופתעתי לגלות שגם בנים וגם בנות נהנים מהפעילות, כמעט ולא פגשתי ילד שלא רצה לנהוג על קארטינג", מספר אבי.
הפעילות מתקיימת באזור המגורים של החוגג, בשטח פתוח (לדוגמא מגרש כדורסל שכונתי או פארק).
ההפעלה מתאימה לגילאי 4-9 ונמשכת שעתיים. כך, בשעה הראשונה הילדים מתנסים בנסיעה חופשית על רכבי הקארטינג, ובשעה השנייה של הפעילות מתקיימות פעילויות ומשחקים. בין הפעילויות: נסיעה בין מכשולים על המסלול, לימבו – נסיעה על הקארטינג תוך התכופפות כדי לעבור מתחת למוט, קליעת חישוקים למטרות תוך כדי נסיעה ועוד. במשחקים משולבים מגוון אביזרים שאבי מביא עמו – דגלים, קונוסים ועוד.

החגיגה לא מסתיימת כאן. בספיד קארט דואגים לכל מה שמסביב – מספקים הזמנות ליום ההולדת ומקיימים טקס יום הולדת חגיגי הכולל פרסים ומתנות לילדים.
"למיטב ידיעתי אין עוד הפעלה כזו בכל הארץ", אומר אבי. "זוהי הפעלת יום הולדת ייחודית ומהנה שהם לא יישכחו עוד זמן רב".

טלפון: 077-2121888
נייד: 054-687-8888
הפעלות בכל ימי השבוע, למעט שבת.

למעבר לעמוד הפייסבוק 
למעבר לאתר

הפעלת יום הולדת ייחודית ומהנה שהילדים לא ישכחו (צילום: ניסים עמר – הסיפור שבתמונה)

הפעלת יום הולדת ייחודית ומהנה שהילדים לא ישכחו (צילום: ניסים עמר – הסיפור שבתמונה)


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר