רואי חשבון בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock
רואי חשבון בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

רואי חשבון בחולון שכדאי להכיר

מחפשים רואה חשבון שיעזור לכם להתנהל כלכלית? אלו הם רואי החשבון המומלצים בחולון שיעזרו לכם לעשות סדר בין כל הבלאגן

פורסם בתאריך: 3.2.19 17:19

אורן לוי

אורן לוי, בן 50 ואב לשלושה, עוסק בראיית חשבון מזה כעשרים שנה.

אורן, בוגר תואר ראשון בהצטיינות בכלכלה וחשבונאות מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, התמחה בפירמת ראיית החשבון זיו האפט. הוא החל את דרכו בתחום כמנהל כספים ולאחר מכן עבד כרואה חשבון במשרד רואי חשבון והתמחה בביקורות עבור חברות פרטיות ועוסקים פטורים ומורשים. לפני כשבע שנים החליט אורן לצאת לדרך עצמאית ופתח משרד לראיית חשבון, בו הקו המנחה הוא, לדבריו, ״להתייחס לכל לקוח במלוא כובד הראש, כאילו מדובר בבית העסק שלי.״

ראיית חשבון עבור עוסקים פטורים, מורשים וחברות קטנות

אורן מציע שירותי ראיית חשבון עבור עוסקים מורשים וחברות פרטיות, קטנות ובינוניות. החל משירותי הנהלת חשבונות ושכר; ביצוע ביקורת לדוחות כספיים; ייצוג מול רשויות המס והגשת דוחות שנתיים למס הכנסה; תכנון מס לניצול מקסימלי של הטבות מס והצהרות הון עבור עוסקים פטורים ומורשים, ועד להפקת דוחות אישיים לבעלי השליטה בחברה. אורן מנוסה בכל תחומי הענף, עד לרמת הפרטים הקטנים, ובקיא בכל החידושים האחרונים.

ראיית חשבון עבור חברות מסחריות ותעשייתיות בינוניות

לאורן ניסיון רב במתן שירותי ראיית חשבון עבור חברות תעשייתיות ומסחריות. משרדו מעניק ליווי ותמיכה מקצועיים למחלקת הנהלת החשבונות בחברה וייעוץ בכל הנוגע לניהול מלאים, לצד שירותי ניהול כספים וחשבות – הפקת דוחות ניהוליים, ניהול תזרים מזומנים ותקשורת שוטפת מול הבנק. למעשה, משרדו של אורן מציע שירותי חשבות במיקור חוץ, עבור חברות שאינן מעוניינות בהעסקת חשב במשרה מלאה.

יחס אישי ללקוח, שירות מקצועי בגובה העיניים

"הייחוד של המשרד שלנו טמון בעובדה שאנחנו מקפידים על יחס אישי לכל לקוח" אומר אורן. "בניגוד למשרדים אחרים בתחום, אצלנו אין כזה דבר שלקוח יחפש מענה, ויעבור מפקידה לפקידה, או יתבקש להשאיר הודעה וימתין יומיים עד שיחזרו אליו," הוא מדגיש. "אנחנו שמים דגש על שירות וזמינות ללקוח ועומדים מאחורי ההבטחה הזו."

כמו כן, אורן מייחס חשיבות לשקיפות במתן השירות המקצועי, כך שהלקוח יבין את מצב העסק שלו ואת ההתנהלות מול רשויות המס: "אנחנו מתנהלים במקצועיות רבה, אבל אף פעם לא מדברים 'מעל הראש של הלקוח' במושגים גבוהים שהוא לא מבין," משתף אורן. "לקוח שמגיע אלינו מקבל הסבר מפורט על השירותים שאני מעניק לו, ביחס לכל נושא ונושא. אני מקפיד להסביר ללקוח על כל דבר ועניין, משתף ומערב אותו בתהליכים ובהתנהלות מול רשויות המס, ותוך זמן קצר הוא מבין בראיית חשבון טוב יותר ממה שאי פעם חשב שיבין. המטרה שלי היא לא רק לספק שירותי ראיית חשבון עבור חברות ועסקים, אלא גם לעשות זאת בשקיפות, כך שבעלי עסקים יבינו מה קורה בעסק שלהם ומה נדרש מהם״.

כיצד תבחרו רואה חשבון?

מבחינה מקצועית, אורן מדגיש כי חשוב שרואה החשבון יהיה חבר לשכת רואי החשבון בישראל ומעודכן מקצועית, וזאת משום שבישראל מתרחשות רפורמות כלכליות ושינויים בחוקי המס באופן תכוף. אורן עצמו הינו חבר בוועדת הקשר של לשכת רואי החשבון עם מס הכנסה ובוועדת הקשר של הלשכה עם מע"מ. עוד נושא שבעיני אורן חשוב לתת עליו את הדעת כאשר בוחרים רואה חשבון, הינו היחס האישי שמעניק איש המקצוע ללקוחותיו, ״אם אין כימיה בין רואה החשבון ללקוח,״ אומר אורן, ״זה פשוט לא יעבוד. צריך ללכת יד ביד, ונוסף על כך כמובן שתמיד ניתן לבקש המלצות מלקוחות קיימים״.

טלפון: 050-5955601


כתובת: אילת 36, חולון
למעבר לאתר

רו״ח אורן לוי (צילום: בועז יפתח)

רו״ח אורן לוי (צילום: בועז יפתח)


רו"ח דני בן הרוש

ניהול חשבונות חכם ומקצועי יכול לחסוך כסף רב לעסק שלכם, אך למרבית בעלי העסקים אין את הידע הדרוש להתנהלות כלכלית מוצלחת מספיק. התנהלות שכזו דורשת ידע רב והבנה בחוקי המס הסבוכים של המדינה. על מנת לקחת את העסק שלכם צעד קדימה, הגיע הזמן שתכירו דני בן-הרוש, רואה חשבון ומומחה מס שיכול להשלים את החתיכה הפיננסית החסרה בניהול העסק שלכם.

20 שנות ניסיון

רו"ח בן-הרוש מחזיק בניסיון יוצא דופן של מעל 20 שנה בתחום ראיית החשבון; בסיום תואר ראיית החשבון התברג לאחת מחברות החשבונאות המובילות במשק ובמשך כ-15 שנה שימש כבכיר בחברה. במהלך שנות עבודתו כבכיר ניהל עובדים וטיפל באלפי חברות ותאגידים גדולים. בנוסף לניסיון שצבר הקפיד לשמור על רף גבוה של מקצועיות והמשיך להעמיק את הידע שלו בתחומי החשבונאות השונים, בין היתר התמחה בענייני מס וייעץ לחברות רבות בנושא. את דרכו כעצמאי החל לגמרי במקרה כאשר לקוח בקש ממנו לבצע עבורה דו"ח מס, הלקוח נותר מרוצה מהשירות המקצועי והמליץ ללקוחות נוספים להיעזר בשירותיו של דני. משם הדרך לעצמאות הייתה סלולה ודני החליט לרתום את הידע והניסיון שצבר על מנת לתת לעסקים שירותי חשבונאות וייעוץ מס.

אדם של אנשים

מלבד הניסיון והידע העצום שנדרש על מנת להבין מערכת המס הסבוכה של מדינת ישראל, דני מביא עימו את הניסיון בעבודה מול קהל לקוחות מגוון. בין הלקוחות המרוצים שעבדו עם דני ניתן למצוא בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין, רופאים ופסיכולוגים, בעלי מסעדות ובתי קפה וגם חברות ותאגידים עם מאות עובדים, כאשר לקוחות המשרד מגיעים אליו מכל קצוות הארץ. "אני אדם של אנשים" משתף דני. "יש לי את היכולות לתקשר מול חברות גדולות, אבל גם מול לקוחות קטנים, לכולם אני משתדל לתת את השירות הכי מקצועי לו הם זכאים". עוד הוא מדגיש כי מאחר שכל לקוח מחזיק במאפיינים שונים, גם הצרכים משתנים ודורשים טיפול שונה ותשומת לב לפרטים הקטנים, לכן השירותים שדני מספק לעסקים הם מקיפים וכוללים ליווי צמוד בכל שלבי החיים של העסק. כל לקוח מקבל לשימושו תוכנה ידידותית ונוחה ממנה ניתן להפיק חשבונית מס ירוקה ולשלוח חשבוניות וקבלות אל הלקוחות, מכל מחשב או סמארטפון.

ליווי מ-א' ועד ת'

דני מתגאה בכך שבניגוד לרואי חשבון אחרים, שיטת העבודה שלו יוצרת קרבה עם הלקוחות ותורמת לתנאי עבודה מיטבים. השיטה שלו פשוטה, אך מוכחת כיעילה. ראשית הוא נפגש עם הלקוח ומסביר על ההתנהלות הנכונה ועל כל הפרוצדורה הכרוכה בניהול נכון של חשבונות העסק, רישום חשבוניות, הנפקת קבלות, רישום ספר עסק בצורה נכונה, כל מה שצריך לדעת מ-א' ועד ת'. לאחר מכן, ינתח עם בעל העסק את הסביבה הכלכלית בו הוא נמצא וכיצד נכון יהיה להתנהל בה. בנוסף לכל, הלקוחות מקבלים את המספר הטלפון האישי של דני ויודעים כי הם יכולים לפנות בכל שאלה בזמינות גבוהה במיוחד, כל לקוח זוכה לתשומת לב מלאה לכל צרכיו. "עבורי, שירותיות היא ערך עליון", מעיד דני.

שירותים ומומחיות

כאמור, השירותים שדני מספק מגוונים ומהווים מעין מטריית הגנה עבור הלקוח בכל מה שקשור לנושאים של התנהלות חשבונאית נכונה. היתרון הגדול של דני על פני רואי חשבון אחרים הוא הידע שצבר בכל ענייני המס, מיסוי תאגידים, החזרי מס שבח וגם החזרי מס הכנסה לשכירים. בנוסף דני מתמחה בהנהלת חשבונות כללית, מיקור חוץ חשבונאי לחברות גדולות, הכנה והנפקה של תלושי משכורת, ייעוץ בדיני עבודה ואף יכול לשמש כמומחה מטעם בתי המשפט עבור הלקוח.

לסיום מבהיר דני: " במיוחד בתקופת הקורונה, אני ממליץ לבעלי עסקים ועצמאים להיעזר ביועץ כלכלי עם ידע במיסים על מנת להביא ליעילות ולחיסכון מרביים. ביחד עם היועץ ניתן לבנות תוכנית עסקית, לבדוק את תזרים המזומנים ולפעול בצורה אופטימלית".


רו"ח דני בן הרוש (צילום: פרטי)

רו"ח דני בן הרוש (צילום: פרטי)


רו"ח דני בן הרוש

כתובת המשרד: הרוקמים 26 מרכז עזריאלי חולון

אתר

טלפון: 050-6849625


 

משרד רואי חשבון שולמית שדה

משרד רואת החשבון שולמית שדה הוא משרד מנוסה ומוביל, המספק ללקוחותיו מגוון רחב של שירותים במעטפת כוללת, One stop shop  לניהול כל הנדבכים הפיננסיים של העסק.

שולמית שדה (47), בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות (1998) וראיית חשבון (2013) במכללה למנהל.

כשסיימה את לימודיה, חברה למשרד המשפחתי שהקימה אמה – עופרי יהודית ב- 1988 ויחד עם אחותה, שלושתן מנהלות את המשרד באווירה משפחתית, חמימה תומכת ואוהבת עבור כל הלקוחות.

המשרד מספק שירותי ראיית חשבון, ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר, עריכת דוחות כספיים, תכנוני מס והחזרי מס. צוות המשרד כולל יועצות מס ומנהלות חשבונות.

שולמית שדה גם מכהנת כסמנכ"לית כספים בקבוצת חברות גדולה ואחראית על כל ההיבטים הפיננסיים העסקיים של החברה, בנוסף לניהול המשרד המשפחתי לראיית חשבון, המספק שירותי ראיית חשבון לעוסקים מורשים, עוסקים פטורים, חברות קטנות ובינוניות ועמותות.

"לצד מקצועיות ורמת שירות ללא פשרות ללקוחותינו המרוצים, אנו שמים דגש עיקרי על המשפחתיות ובאותה נימה משפחתית מנוהל המשרד שלנו – חם, תומך ואכפתי הן לצוות העובדים והן לכלל הלקוחות". אומרת שולמית שדה. "אנו זמינים תמיד לכל לקוחותינו ומלווים אותם בדרכם העסקית, החל מפתיחת העסק ובכל המשך דרכם".

על היתרון בהיותה סמנכ"ל כספים, אומרת שולמית: "בנוסף להיותי רואת חשבון, צברתי הרבה ניסיון כסמנכ"לית כספים, כך שאני מעניקה ללקוחותיי שירות מותאם אישי, בהתאם לצרכים שלהם- התנהלות מול בנקים, פיקוח על תזרים מזומנים, בניית תקציבים ויצירת דוחות ניהוליים שונים. למעשה כל תחום ניהול הכספים שהוא מעבר להנהלת חשבונות וחשבות שכר, מדובר בערך מוסף משמעותי".

משרד הדוגל בקדמה וחדשות

"אני מהדור החדש של רואי החשבון ופעילות המשרד מבוססת על קידמה וחדשנות. השימוש בטכנולוגיות מתקדמות מאפשר לנו לספק שירות מהיר ומדויק ולקוחות המשרד זוכים לשירות אישי וישיר לכל דרישותיהם העסקיות" מציינת שולמית.

"לכל בעלי העסקים אני תמיד מבהירה- כל אחד צריך לעסוק במה שהוא אוהב וטוב בו ובמקצוע שבחר לעצמו והתפקיד שלי הוא לייצג אותם בנאמנות מול המוסדות השונים, להגיש דוחות מהימנים בזמן ולדאוג להם לתכנוני מס מיטביים מתוך ידע מקצועי וניסיון רב. לקוחותיי, מצדם, יכולים לעסוק בראש שקט בתחום העסקי שלהם ולדעת שההיבטים הפיננסיים של העסק מנוהלים בידיים טובות".

כתובת המשרד:

הכישור 49, חולון

טלפון:  03-5599553 |  050-2702255

רו"ח שלומית שדה. צילום: רחל שדה

רו"ח שלומית שדה. צילום: רחל שדה


משרד רואה חשבון ישראל לוקר

רואה חשבון מהימן ומקצועי הוא ליבת כל חברה וכל עסק. תפקיד רואה החשבון הוא מורכב ועדין ויש בו רגישות רבה, לצד תכנון ודיוק אשר מהווים חשיבות רבה להצלחת העסק.

מעבר לתפקידו של רואה החשבון כבוחן ומבקר של הדוחות הכספיים של העסק לרבות דוח רווח והפסד ומאזן, כעוקב אחר הפעולות החשבונאיות, ההוצאות וההכנסות, וכמגיש דו"חות לרשויות המס, למע"מ ולביטוח לאומי, רואה החשבון מספק ייעוץ פיננסי ועסקי שחשובים להתנהלות נכונה ולהצלחת העסק. במיוחד מתבטא הדבר בעסקים חדשים במגרש העסקי.

משרד רואה חשבון ישראל לוקר, הוא אחד המשרדים הצומחים בחולון. המשרד מספק בהתאמה אישית, את כלל שירותי ראיית החשבון והניהול הכספי ללקוח. הוא מציע שירותים לחברות גדולות, לעמותות, לעסקים קטנים ובינוניים וכן לעצמאיים. לרואה חשבון ישראל לוקר ניסיון של למעלה מ- 11 שנה בתחום ראיית החשבון על כל מרכיביו.

רואה חשבון ישראל לוקר, אומר: "תפקיד רואה החשבון בעסק חשוב מאוד על מנת שיהיה מי שינווט את הספינה בים הפיננסי. חשוב עוד יותר ליווי רואה החשבון בעסקים הקטנים אשר אינם יכולים להרשות לעצמם הקמת מחלקת כספים בתוך הארגון, מניסיון אישי שלי, אני רואה כיצד עסקים שמלווים על ידי ביצעו שינוי משמעותי בהתנהלותם הכספית ובהצלחת העסק"

משרד רואה חשבון ישראל לוקר הוא משרד בוטיק המנוהל במקצועיות, רגישות ויחסי אנוש מצוינים ללקוחותיו. מלבד הטיפול בכלל הנדבכים הפיננסיים של לקוחותיו, מספק ישראל שירות ניהול תקציב משפחתי והתנהלות כלכלית נכונה. הוא עוסק בכל האספקטים של ראיית החשבון והנהלת החשבונות כ- One stop shop כשכלל השירותים מבוצעים תחת קורת גג אחת.

"כאשר בעל עסק מגיע לייעוץ לראשונה, המשרד מבצע שיקוף של העסק על מנת להתאים לעסק ולבעליו את הליווי המתאים עבורו"

"כמו כל החלטה ופעולה משמעותית בחיים חשוב להתייעץ עם בעלי המקצוע הרלוונטיים לתחום אזי בטח ובטח בתחום פיננסי כמו הקמה וניהול של עסק שדורש מבעליו הכרה והבנה של הזירה העסקית שבו הוא פועל וכן של חוקי המס החלים עליו".

כתובת המשרד: הנשיאים 3 פינת סוקולוב 48 חולון

עמוד פייסבוק

טלפון: 054-5937050

רו"ח ישראל לוקר. צילום: אסף קואף

רו"ח ישראל לוקר. צילום: אסף קואף


יניב נשר- משרד רואי חשבון

הצעד הראשון בדרך לפתיחת עסק בינוני או קטן הוא בחירה של משרד רואי חשבון מקצועי. יש חשיבות גדולה לבחירה במשרד בעל ניסיון וידע רב בתחומים הפיננסיים השונים. יש לכך שתי סיבות עיקריות: מכיוון שאין להם את ההכשרה המקצועית לבצע פעולות אלה ואין להם צורך באיוש רואה חשבון במשרה מלאה

יניב נשר בעל רישיון רואה חשבון משנת 2009, בוגר תואר ראשון במסלול מינהל עסקים וחשבונאות מטעם המכללה למינהל בראשון לציון ובעל תעודת חשבונאי מדופלם/בכיר. יניב בעברו שימש כמנהל צוות ביקורת במשרד רואי החשבון הגדול ביותר בארץ ernst&young "קוסט פורר גבאי את קסירר". ליניב ניסיון עשיר בביקורת חברות ציבוריות ופרטיות, עריכת דו"חות כספיים לעמותות וגופים שונים וליווי שוטף מול רשויות המס.

את משרדו הקים רו"ח יניב נשר בשנת 2012 וכיום מעניק המשרד מגוון שירותים לחברות בינוניות וקטנות ולעצמאים. המשרד מעניק שירותי ראיית חשבון, שירותי ביקורת, ייעוץ וייצוג ברשויות המס, ייעוץ וליווי לפתיחת עסק חדש, טיפול בגופים ממשלתיים ועזרה בגיוס אשראי ממקורות שונים, ניתוחי תקציב, שירותי ניהול כספים וחשבות, ניהול תזרים ועוד.

משרדו של רו"ח נשר מעניק ליווי עסקי לשיפור הפעילות הרווחית של עסקים. שירותי ראיית חשבון וליווי מלא ומקיף לחברות בינוניות וקטנות, ייעוץ וליווי לפתיחת עסק חדש, טיפול בגופים ממשלתיים, ניתוחי תקציב, שירותי ניהול כספים וחשבות וניהול תזרים

זמינות היא שם המשחק וכולנו רוצים מענה מקצועי ומיידי. המשרד זמין ללקוחותיו החל מהשעה 06:00 בבוקר ועד ל 23:30 בלילה. השירות הינו אישי לכל לקוח וכל דו"ח מאושר ע"י בעל המשרד. במשרד ניתן למצוא את כל התוכנות הרלבנטיות ומחשבי המשרד מחוברים למחשבי רשות המיסים והמוסד לביטוח לאומי- מה שמבטיח טיפול מהיר בסוגיות הנוגעות לגופים אלה.

כבעל עסק בעברו, יש לרו"ח יניב נשר את היכולת לסייע לחברות ולעסקים מעבר לפן המיסויי. יניב נשר מעניק שירותי ליווי עיסקי לפתיחת עסקים קטנים ובינוניים ומייעץ בסוגיות כמו: תמחור נכון של השירותים ומוצרים שמציע העסק, ניהול התזרים הכספי וקבלת הלוואות בערבות מדינה.

יניב חיבר את "עשרת הדיברות לניהול עסק מצליח" וזאת לאחר ניסיון עסקי של שנים. לקבלת הנוסחא להצלחה יש ללחוץ על הקישור.

יניב נשר, רואה חשבון
פיארברג 14 חולון
טלפון: 0524344895
קישור לאתר

רו"ח יניב נשר. צילום: אסף קואף

רו"ח יניב נשר. צילום: אסף קואף


משרד רואי חשבון משעל בן אור

כעובד עצמאי, בעל עסק קטן או ארגון גדול, אתה נדרש להתמודדות עם החלטות פיננסיות מורכבות על בסיס יומיומי שמשפיעות בסופו של יום על השורה התחתונה הפיננסית שלך.

בחירת רואה החשבון המקצועי והאיכותי שיספק עבורך את שירותי ניהול החשבונות וההתנהלות הפיננסית היא קריטית, ופעמים רבות היא זו הקובעת את הצלחת העסק.

משרד רואי חשבון משעל בן אור הוא משרד מנוסה, מקצועי וותיק ובעל מוניטין, הקיים משנת 1998 בניהולם של רואי החשבון משה משעל ורומן בן אור.

יתרונותיהם של רואי החשבון משעל ובן אור בוותק וניסיון של שנים רבות בתחום, בבקיאות וידע רב ומצטבר בכל ההיבט הניהולי הפיננסי של העסק ובשירות הלקוחות הטוב ביותר ללקוח. הם מקפידים להיות מעודכנים בכל עת בחוקי המס החדשים, ואף מציעים ללקוחותיהם ייעוץ פיננסי מקיף לפיתוח תקציבים והגדרת יעדים פיננסיים. בין אם אתם זקוקים לרואה חשבון אמין ומקצועי שינהל עבורכם את כל נושא החשבונות, השכר, והניהול הכלכלי האופטימלי לחסכון כלכלי ככל האפשר, ובין אם אתם מחפשים אחר יועץ מס אמין ומנוסה-  משרד משעל בן אור הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

המשרד מטפל בעצמאים, עסקים קטנים ובינוניים, חברות, ארגונים גדולים ועמותות. הוא מונה עשרה עובדים שנבחרו בקפידה על סמך הניסיון המקצועי שלהם ושירות הלקוחות הטוב והנעים ביותר. במשרד מקפידים על הטמעת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לניהול פיננסי מדויק וחכם ושירות לקוחות אידאלי, כגון מערכת לקוחות CRM המסייעת לשמירה על קשר הדוק עם לקוחות המשרד ומאפשרת את שיפור רמת השירות בכל עת.

בין השירותים המסופקים במשרד רואי החשבון משעל בן אור: התנהלות מול הבנקים, גיוס אשראי והלוואות, התנהלות מול רשויות המס, ושותפות אמיתית בפיתוח העסק וליווי המנהל להצלחה עסקית וכלכלית.

רואי החשבון במשרד מתמחים בניהול תזרים המזומנים בעסק, פיתוח עסקי, כתיבת תוכנית עסקית, מיסוי ותכנון מס, ביקורת והכנת דוחות כספיים ושירותי הנהלת חשבונות.

"השאיפה העיקרית של כל עצמאי ובעל עסק, היא הגדלת הרווחיות שלו". אומר רו"ח משה משעל.  "הגדלת הרווחים משפרת את הבסיס הכלכלי של העסק ואת יכולתו להתמודד עם קשיים ואתגרים אשר צצים מעת לעת. אנו מסייעים לבעלי העסקים בהגדלת הרווחיות ע"י שמירה על נפח הפעילות הקיים, לצד הגדלת הרווחים על המוצרים/השירותים הנמכרים. דרך נוספת לשיפור הרווח נעשית באמצעות הגדלת נפח הפעילות העסקית. זהו שירות שאנו מתמחים בו ומציעים לכל אחד מלקוחותינו".

המשרד שם לעצמו לדגל שותפות עם לקוחותיו וראייתם במרכז העניינים וליבת העסק. כך, כלל השירותים מבוצעים במיומנות מקצועית ובהקפדה על טובתו של הלקוח קודם לכל. רואי החשבון מקפידים על קשר אישי עם כל לקוח וזמינות מידית לכל עניין ודבר.

משעל בר-אור – משרד רואי חשבון
רחוב סוקולוב 127, חולון
טלפון: 03-6519142

רו"ח משעל בן אור



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר