בעלי עסק? הכירו את סוכן הביטוח שיבטיח שתהיו מוכנים לכל צרה. תמונה ממאגר Shutterstock
בעלי עסק? הכירו את סוכן הביטוח שיבטיח שתהיו מוכנים לכל צרה. תמונה ממאגר Shutterstock

בעלי עסק? הכירו את סוכן הביטוח שיבטיח שתהיו מוכנים לכל צרה

סיקור סיכונים איכותי לעסק יכול לעזור לכם לחסוך לא מעט כסף, הכירו את סוכן הביטוח שיודע לזהות תאונות ותקלות עוד לפני שהן מתרחשות

פורסם בתאריך: 3.2.19 16:25

פתיחת תיק אופטימלי הוא הבסיס שממנו כל סוכן ביטוח יעזור לכם לצאת לדרך, אך כשאתם בעלי עסק רמת האחריות שלכם מתרחבת וצריכה לכלול גם את סביבת העסק. סוכן שיודע להכין עבורכם תכנית לסיקור סיכונים יכול לחסוך לכם עשרות ולעיתים אף מאות אלפי שקלים בתביעות ונזקים שיכולים להיחזות מראש.

"היכולת לזהות את נקודות התורפה של העסק יכולה להגיע רק מניסיון שאותו רוכשים עם הזמן", מספר דורון צינמון, סוכן ביטוח ובעליה של סוכנות ביטוח באזור. צינמון שעובד כבר 33 שנה כסוכן ביטוח דואג למבוטחיו כך שיהיו מכוסים מכל הכיוונים ויהיו ערוכים לכל צרה שלא תבוא עליהם.

במסגרת עבודתו עם מבוטחיו מבצע צינמון עבור מבוטחיו סקירת סיכונים כשבמסגרתה מגיע לבית העסק ובוחן אותו מכף רגל ועד ראש כדי לזהות את כל הנקודות הבעייתיות, על מנת שיהיה ניתן לטפל בהן מראש. העובדה שסוכן ביטוח מגיע עד לבית העסק כדי לבחון הכל במו עיניו אינה דבר של מה בכך, יחד עם זאת מייצרת תועלת אדירה עבור מבוטחיו שזוכים לבחינה דקדקנית ותדרוך מלא על האופן בו ניתן להימנע מנזקים ותביעות עתידיות.

בחינה של נקודות התורפה של העסק היא כמובן רק חוליה אחת בשרשרת של מהלכים שנועדו כולם כאחד להביא את תיק המבוטח להגנה מקסימלית מפני סיכונים לצד תכנון מדויק של התיק והתאמתו עבור צרכי המבוטח. אדם שדואג לעצמו לפוליסות ביטוח עלול לחשוב בטעות שהוא עשה את כל מה שצריך בשביל ליצור תיק איכותי, עם זאת, המציאות יכולה להיות רחוקה מכך.

חוסר הבנה בתחום הביטוחים דוחף אנשים רבים לפתוח פוליסות כפולות, לשלם דמי ניהול גבוהים ובעיקר לפתוח תיק שאינו מותאם לצרכיהם ואינו מתעדכן על בסיס תקופתי. "כשיוצרים פוליסת ביטוח הדבר הכי חשוב הוא להתאים אותה למבוטח. כיוון שלאנשים אין באמת ניסיון בתחום הם פותחים לעצמם פוליסות שלא מתאימות להם ובכך למעשה דורכים לעצמם על הרגל", מציין דורון. "כסוכן ביטוח אני אמנם פותח את התיק הביטוחי עבור מבוטחי אך העבודה האמיתית שלי היא לתפור את התיק באופן מושלם למידות לקוחותיי ולעשות התאמות אחת לכמה זמן בהתאם לשינוי בסעיפי הרגולציה שמתעדכנים בלי הרף ובהתאם לשינוי הסטטוס של הלקוח".

סוכנות הביטוח של דורון מטפלת בכל תחומי הביטוחים ומציעה גמישות רבה עבור כל מבוטח המעוניין לפתוח תיק; כחלק משירותי הסוכנות השונים דואג דורון להיאבק לצד לקוחותיו על זכויותיהם אל מול חברות הביטוח בזמן של תביעה – דבר המעלה בעשרות מונים את סיכויי המבוטח לקבל את כספי הפיצוי שמגיעים לו מחברת הביטוח.

תיק ביטוחים אופטימלי יכול להיות ההבדל בין חיסכון של עשרות אלפי שקלים לחיסכון של מאות אלפי שקלים, תכנון נכון של התיק הכולל סקירת סיכונים, תכנית לניהול סיכונים, והבנה של כל זוויות העסק תבטיח לכם ראש שקט בידיים טובות ותיק המותאם במיוחד עבורכם.

כתובת: אזור, רחוב השקמה 2, בית אפרידר

טלפון: 03-5053405

למעבר לאתר של דורון צינמון

דורון צינמון - מתמחה בתכניות לסיקור סיכונים

דורון צינמון – מתמחה בתכניות לסיקור סיכונים.


כתבה שיווקית


 

תגובות

2 תגובות
  1. רותם בראון

    דורון סוכן מעולה!!! מעבירה אליו כל ביטוח שלי או של היקרים לי.

  2. אסי יעקובוביץ, תל אביב

    יופי של כתבה. עניינית ומכוונת. אני רק יכול להמליץ על דורון צינמון, סוכן מצוין שתמיד שם בשביל מבוטחיו וגם איש נעים ומשכיל.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר