טיפולי אסתטיקה רפואית בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

טיפולי אסתטיקה רפואית בחולון

ככל שהזמן עובר, העור מתעייף וכח המשיכה עושה את שלו, ונכון שאנחנו לא יכולים להקפיא את הזמן, אבל טיפולים חדשניים בהחלט עוזרים להתמודד איתו. קבלו את הרופאים המובילים בתחום של אסתטיקה רפואית בחולון

פורסם בתאריך: 6.2.19 14:22

ד"ר איזבלה רודמן

החיפוש אחר דרכים חדשניות שיעזרו לנו לשפר ולשמר את המראה החיצוני, מעסיק כבר שנים רבות חוקרים רבים, המבקשים למצוא שיטות חדשות שיעשו אותנו יפים יותר ובעלי מראה חיוני.
במקום הראשון במדע היופי ניצבים החומצה ההיאלורונית והבוטוקס. שני חומרים אלה, שנעשה בהם שימוש נרחב, הפכו ליותר ויותר שכיחים בתעשיית היופי בעקבות הקלות של השימוש בהם והתוצאות המדהימות שהם מביאים. כל שיש לעשות הוא להזריק אותם, בין אם למקומות שונים בגוף ובין אם לפנים, ומיד מקבלים מראה צעיר ורענן יותר.

כשהופיעו הקמטים הראשונים אצל ד"ר איזבלה רודמן היא חיפשה פתרון שישמור על עור הפנים שלה ובמהלך החיפוש הגיעה אל טיפול שנעשה על ידי הזרקת בוטוקס וחומצה היאלורונית. לאחר הטיפול היא כל כך התלהבה מהקלות ומהפשטות שבתהליך, וכמובן מהתוצאות המהפכניות שלו, שהחליטה ללמוד כיצד להזריק בעצמה למטופלות שמגיעות אליה למרפאת השיניים.

"ראיתי כמה טוב זה עשה לי ורציתי לעזור גם לאחרים. זה תהליך קצר ופשוט שמיד בסופו ניתן לחזור לחיים הרגילים, וכולנו יודעים כמה מראה אסתטי תורם לביטחון העצמי וליכולת שלנו להתמודד עם מצבים שונים בחיים", משתפת איזבלה.
מאז אותו טיפול, וב-10 השנים האחרונות, עוסקת ד"ר רודמן בתחום ומקפידה להתעדכן על כל החידושים וההתקדמויות בתחום, דרך ימי עיון, קורסים, סדנאות וכנסים בינלאומיים.


בין הטיפולים אותם מציעה ד"ר רודמן:
● העלמת קמטים במצח ובצדי העיניים (קמטים שמופיעים בזמן חיוך).
● עיצוב ומילוי שפתיים, הרמת זוויות הפה שעם השנים צונחות ויוצרות מראה עצוב ומבוגר.
● הדגשת ומילוי עצמות לחיים ועיצוב הסנטר.
● טיפול בהזעת יתר בבית השחי, שממנו סובלים גברים ונשים בעיקר בעונות החמות.

אחד הטיפולים המיוחדים שניתן למצוא במרפאה נקרא "סקין בוסטר". טיפול שמתאים לבחורות צעירות שלא מעוניינות ולא זקוקות לתוספת נפח, ורק מעוניינות לשמור על איכות העור כדי להאט את תהליך התבגרות וההתקמטות שלו. טיפול זה מתבצע בסדרה של 3 טיפולים ובהמשך פעם בחצי שנה לשימור התוצאה. חשוב לציין שזה מעין "הקדמת תרופה למכה" או בשם המקצועי של התהליך – אנטי-אייג'ינג.

אם את מרגישה שאת זקוקה לשינוי ולטיפול שיעזור לך לשמור על מראה רענן וטבעי בו זמנית, ורוצה להגיע למקום שבו תוכלי לקבל יחס אישי ותשומת לב לצרכים הייחודים שלך, מרפאתה של ד"ר איזבלה רודמן פתוחה עבורך לכל שאלה או התייעצות.

*חניה חופשית במקום
כתובת: דויד אלעזר 12, חולון
טלפון: 052-3126454

מעבר לאתר
מעבר לפייסבוק

מחזירה אנשים לצעירותם - איזבלה רודמן. צילום: ציון בלחסן

מחזירה אנשים לצעירותם – איזבלה רודמן. צילום: ציון בלחסן


ד"ר דניאל גואל

בשנים האחרונות עושה תחום הבריאות מעבר מרפואה מטפלת לרפואה משפרת, עקב כך רופאים מכל התחומים פונים להשקיע מאמצים ברכישת כלים שיעזרו להם להגיש שירותי מרפא משפרים למטופליהם – בין התחומים החזקים ביותר כיום הוא תחום הרפואה האסתטית.

אחד הרופאים העוסקים בתחום של אסתטיקה רפואית בחולון הוא ד"ר דניאל גואל, שהוסיף למרפאת השיניים שלו מגוון טיפולים אסתטיים שנועדו לענות על הביקוש ההולך וגובר לפתרונות שמטרתם לשפר את המראה החיצוני.

מרפאתו של ד"ר גואל קיימת למעלה מ-30 שנה, בין שירותי המרפאה ניתן למצוא טיפולי שיקום ברפואת השיניים כגון: שתלים, טיפולי שורש, טיפולים משמרים, טיפולים כירורגיים ועוד.

בעוד המרפאה ממשיכה לעסוק באותם טיפולים לשיקום הפה ניתן להגיע למרפאה גם עבור טיפולים קוסמטיים באזור הפנים.

הרעיון מאחורי הטיפולים האסתטיים הוא לגרום לאנשים להראות טוב ולהרגיש טוב עם עצמם. זוהי עובדת חיים, ככל שהזמן עובר, הגוף בדיוק כמו כל חומר אחר מתחיל להתבלות ולאבד חומרים שמזינים אותו ומעניקים לו מראה צעיר יותר. טיפולים אסתטיים בחולון קיימים עבור כל מי שמבקש לשפר את המראה, להציג מאפיינים צעירים ורעננים יותר ולהרגיש בשיאו.

במרפאתו של ד"ר גואל ניתן למצוא שלושה סוגי טיפול עיקריים חלקם עוזרים בהתמודדות עם הזדקנות והתבלות העור וחלקם פשוט נועדו להפוך את המטופל לאטרקטיבי יותר על פי מידותיו, הטיפולים המוצעים במקום הם:

  • הזרקת בוטוקס.
  • הזרקת חומצה היאלורונית.
  • מתיחת פנים באמצעות חוטים.

החדשות הטובות הן שהטיפולים כמעט ולא מורגשים.

אחד הטיפולים המבוקשים כיום הוא הזרקה של חומצה היאלורונית לעור הפנים הנעשית על מנת להקנות לו מראה מתוח ומלא חיים. החומצה ההיאלורונית היא למעשה סוג של חומצה שהגוף שלנו מייצר באופן טבעי, זו הסיבה למשל למה עורם של תינוקות נראה כלכך יפה ומלא חיים, אך כמו כל דבר טוב בחיים גם החומצה ההיאלורונית נעלמת בהדרגתיות לאורך השנים והמחסור בה מביא את עור הפנים שלנו להיראות עייף ורפוי. הזרקה של חומצה היאלורונית נחשבת לאחד הטיפולים החדשניים והמוצלחים ביותר שכן יש לה יתרונות רבים כשהעיקריים שבהם הם מילוי הקמטים והשקעים הנוצרים במהלך השנים בעור הפנים כתוצאה מאיבוד גמישותו הטבעית של העור.

"ישנן נשים שנכנסות אליי למרפאה ואני רואה כיצד הן מביטות על עצמן במראה וחולמות על שינוי. לאחר הטיפול שאני מעניק להן נראה שיפור כפול במצבן של אותן נשים, לא רק שהזרקת החומצה ההיאלורונית עוזרת במילוי הקמטים והשקעים ומקנה מראה צעיר יותר, היא גם מחזירה את האור והשמחה לפניהן של המטופלות וזה כשלעצמו אחד השינויים הניכרים ביותר. אני נהנה לראות כיצד נשים יוצאות בגאווה ובשמחה מהמרפאה".

אם חשוב לך לשמור על עור פנים מתוח וצעיר, מלא חיות וחיוניות, להינות משפתיים עסיסיות ולהרגיש טוב עם עצמך מומלץ לפנות למרפאתו של ד"ר דניאל גואל העוסק בתחום של אסתטיקה רפואית בחולון והוא ישמח ללוות אותך לכל אורך הדרך.

כתובת: חנקין 65, חולון

טלפון מרפאה: 03-5501555050-8337460

למעבר לפייסבוק
למעבר לאתר

ד"ר דניאל גואל. טיפולי אסתטיקה רפואית בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

ד"ר דניאל גואל. טיפולי אסתטיקה רפואית בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock


ד"ר מרינה בלום

טיפולים אסתטיים לשמירה על עור צעיר ומראה רענן פונים לכל גיל וכל מגדר ומגזר. כיום, אנשים מבלים אינספור שעות בטיפולי אסתטיקה ומתנסים במגוון רחב של מוצרי יופי כדי לשמור על העור שלהם מפני הזדקנות מהירה.

לא כל אחד רוצה לעבור ניתוח כדי להיראות טוב יותר, ואחת אחת הדרכים הטובות והיעילות לעשות זאת, היא ע"י הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית, אשר שומרת על העור זוהר, קורן ובריא, ומשווה לו מראה צעיר ורענן.

ד"ר מרינה בלום, היא רופאת שיניים וכן עוסקת באסתטיקה של הפנים מזה 16 שנה. בקליניקה שלה בחולון היא מבצעת טיפולי  עיצוב ועיבוי שפתיים, עיצוב עצמות לחיים, עיצוב קו הלסת, מילוי שקעים מתחת לעיניים, מילוי חללים ריקים וליפטינג ע"י חוטים.

במומחיות מקצועית וניסיון רב שנים שנצבר, היא מטפלת בעור הפנים באמצעות הזרקות בוטוקס, חומצה היאלורונית ו- Profhilo.

ד"ר מרינה בלום, אומרת: "התמחיתי בעולם טיפולי אסתטיקת פנים מתקדמים ללא ניתוחים פלסטיים. באמצעות הזרקות של חומצה היאלורונית ובוטוקס, ניתן כיום להעלים קמטים, לחדש את עור הפנים ולהשיג מראה צעיר ורענן. אלו טיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים ביותר".

מהי בעצם חומצה היאלורונית וכיצד היא פועלת על עור הפנים?

"חומצה היאלורונית מצויה בשפע ברקמות חיבור, ושומרת על נפח העור ועל לחותו. לאחרונה, השימוש בחומצה היאלרונית לפיסול פנים הפך לנפוץ יותר. כך אפשר מחדש את צורתו של האף, ליצור עצמות לחיים גבוהות יותר, להפוך שפתיים למלאות יותר וכדומה, לתקן קמטים קלים ועמוקים, שקעים וחוסר סימטריות, ולספק נפח לאזורים שונים בפנים, למלות צלקות אקנה, ועוד".

מה לגבי בוטוקס?

"טיפולי בוטוקס אף הם מבוצעים בהזרקה ולא כרוכים בהליך כירורגי. הם גורמים להפחתת פעילות יתרה של שרירי ההבעה בפנים וכתוצאה מכך לטשטוש ואף להעלמת קמטים.

טיפולים אלו יעילים בעיקר לקמטי הבעה בחלק העליון של הפנים: בין הגבות, סביב העיניים ובמצח".

ומה זה בעצם Profhilo?

"Profhilo היא חומצה היאלורונית טהורה, מיוצבת ומוגנת פטנט המובילה עידן חדש בטיפול להצערת העור. השפעתו הייחודית של Profhilo על רקמת העור משקפת פעילות של ממריץ טבעי לתהליכי התחדשות העור המתקיימת בשלושה ממדים. המבנה ההיברידי החדשני של Profhilo משלב חומצה היאלורונית טהורה במשקל מולקולרי גבוה ונמוך, ללא שימוש בחומרים כימיים סינתטיים המצויים בחומרי מילוי נפוצים מבוססי חומצה היאלורונית. התוצאה המתקבלת באמצעות הטיפול היא מראה טבעי, עור בריא יותר, עור גמיש ובריא יותר, מוצק, מתוח קורן ורענן".

כיצד נעשים הטיפולים ומהן התוצאות שמתקבלות?

"ע"י חומצה היאלורונית מבצעים כמעט הכל: עיצוב קו הלסת, עצמות לחיים, לחיים, צוואר… באמצעות בוטוקס מעלימים קמטי הבעה בחלק העליון של הפנים. בדרך כלל מבצעים טיפול אחד שאורך בין 20-40 דקות, והטיפול מחזיק בין חצי שנה לשנה וחצי".

באיזה גילאים בדרך כלל מגיעים לטיפול?

"טיפולי אסתטיקה מתחילים מגיל  25, כשהטיפולים הכי נפוצים הם מילוי שפתיים, עיצוב קו הלסת, מילוי סנטר, פרופיילו וטיפולי בוטוקס להעלמת קמטים".

 

כתובת הקליניקה, ד"ר מרינה בלום: יהושוע רבינוביץ 58 מרכז דר גת סנטר, מרפאת DR. Blum Plus

טלפון: 03-6524652

מעבר לאתר
מעבר לדף הפייסבוק
מעבר לעמוד האינסטגרם

ד"ר מרינה בלום. צילום: עידן מלכה

ד"ר מרינה בלום. צילום: עידן מלכה


ד"ר חייטון – מרפאות מומחים

מראה צעיר ואסתטי חשוב לכולנו, אך לא כולם מעוניינים להפקיד את עצמם לסכין המנתחים. כיום, תחום האסתטיקה הרפואית מציע מגוון רחב מאוד של טיפולים להצערת ולשיפור המראה, ללא ניתוח, עם תוצאות מידיות והתאוששות מהירה.

אחד הרופאים המובילים בתחום האסתטיקה הרפואית הוא ד"ר אלכסיי חייטון, ש מאז שנת 2000 עובד במרפאות המובילות בישראל לאסתטיקה רפואית, וב- 2012 ייסד את הקליניקה הפרטית שלו, ד"ר חייטון- מרפאות מומחים. בנוסף ד"ר חייטון מרצה ומדריך בכנסים בינלאומיים.

אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר במרפאה של ד"ר חייטון הוא הרמת פנים בעזרת חוטים. הטיפול נועד למצק ולחדש את עור הפנים, ללא צורך בניתוח, בהרדמה כללית או בהתאוששות ארוכה.

יש כמה שיטות לביצוע הרמת פנים בעזרת חוטים, אך ד"ר חייטון משתמש בחוטי aptos, חוטים איכותיים ועמידים במיוחד, המעניקים תוצאות מעולות ושיפור מדהים במראה ובאיכות העור. הטיפול נעשה בהרדמה מקומית, החוטים מוחדרים מתחת לעור ומותחים אותו.

הרמת פנים בעזרת חוטים לא רק מותחת את עור הפנים הרפוי, אלא גם גורמת לו להתחדש ולייצר סיבי קולגן חדשים שמסייעים למראה צעיר וגמיש יותר של העור. הטיפול נעשה במרפאה, ואורך כשעה עד שעה וחצי. המיומנות הגבוהה של ד"ר חייטון מבטיחה תוצאות מושלמות, ללא כל סימנים או צלקות על העור, שישמרו למשך 2-3 שנים.

ד"ר חייטון בקליניקה שלו. צילום: ארטיום ריבאלוב

ד"ר חייטון בקליניקה שלו. צילום: ארטיום ריבאלוב

מורה נבוכים

הרופאה האסתטית מציעה היום מגוון רחב מאוד של טיפולים, והמגוון עשוי להיות קצת מבלבל. לכן אם החלטתם שאתם רוצים לשפר ולהצעיר את מראה הפנים, ד"ר חייטון ממליץ להתייעץ עם הרופא המטפל, ולבחור את הטיפול המתאים לכם ביותר. הוא מדגיש כי הבחירה בטיפול המתאים צריכה להיות שילוב בין הצרכים של המטופל או המטופלת, ודעתו המקצועית של הרופא, "אני צריך  לבחון מהו סוג העור, מה מצבו, ואיזה טיפול ייתן את התוצאה הטובה ביותר", מסביר ד"ר חייטון, "אני מקשיב למה המטופלת רוצה, וכמובן מה התקציב שלה. יש לי קווים אדומים אותם לא אחצה, אם לדוגמה אישה רוצה לעשות שפתיים ואני חושב שהיא לא צריכה לא אעשה זאת. חשוב לי לשמור על מראה טבעי ולא מוגזם".

במרפאה של ד"ר חייטון מבצעים גם טיפולי PRP – פלאזמוליפטינג, שנועד להצעיר ולהבהיר את העור, להעלים ולטשטש קמטים, ולהעניק לעור מראה חלק וגמיש. טיפול זה משתלב נהדר עם הרמת פנים בעזרת חוטים, כששני הטיפולים יוצרים ביחד אפקט מהמם.

בנוסף מבוצעים במרפאה של ד"ר חייטון טיפולים רבים נוספים כמו הזרקות, פיסול פנים, מילוי קמטים, הזרקת בוטולינום טוקסין, מזותרפיה, ביורויטליזציה, PROPHILO ועוד טיפולים רבים נוספים, כך שאתם צריכים רק להגיע למרפאה, לספר מה מפריע לכם ומה אתם רוצים לשפר, וד"ר חייטון יתאי לכם את הטיפול שישיג תוצאה לא פחות ממדהימה.

ד"ר חייטון- מרפאות מומחים

טלפון: 073-731-4179
מעבר לעמוד הפייסבוק
מעבר לאינסטגרם
מעבר לאתר

ד"ר חייטון- מרפאות מומחים. צילום: ארטיום ריבאלוב

ד"ר חייטון- מרפאות מומחים. צילום: ארטיום ריבאלוב

התעודות בקליניקה של ד"ר חייטון. צילום: ארטיום ריבאלוב

התעודות בקליניקה של ד"ר חייטון. צילום: ארטיום ריבאלוב


החופש להרגיש טוב עם הגוף שלך: הכירו את ד"ר ילנה קטנוב, קליניקה לגניקולוגיה ואסתטיקה אינטימית

גוף האישה עובר שינויים רבים במהלך החיים, המשפיעים לעיתים על דימוי הגוף והביטחון העצמי. בשנים האחרונות המודעות לשינוי ושיפור המראה החיצוני עולה ומתפתחת, וכך גם המודעות לתחום האסתטיקה האינטימית שבעבר הציע פחות פתרונות לבעיות הקיימות.

המרפאה לאסתטיקה אינטימית בבעלותה של ד"ר ילנה קטנוב, הוקמה בדיוק בשביל לספק לנשים את הצורך להרגיש יפות, מסופקות ומלאות בטחון עצמי: "מגיעות אליי נשים בגילאים שונים עם בעיות שונות, והמטרה שלי היא לגרום לכל אחת מהן לצאת לאחר הטיפול בהרגשה חיובית ויותר שלמה עם עצמה", מספרת ד"ר קטנוב.

ד"ר קטנוב

ד"ר קטנוב

ד"ר קטנוב, רופאת נשים במקצועה עם ניסיון רפואי עשיר בתחום, החליטה להרחיב את תחום ההתמחות שלה לקוסמטיקה רפואית (הזרקות יופי) וקוסמטיקה אינטימית, וסיימה בהצלחה את הקורס המקצועי בישראל לאסתטיקה רפואית  בהנחייתה של ד"ר קרופניק. כמו כן, לקחה ד"ר קטנוב חלק  בקורסים נוספים באוקראינה בבית הספר לאסתטיקת פנים בהדרכתו של ד"ר רודנקו, וקורס לקוסמטיקה אינטימית בהנחיית ד"ר שבצ'וק. כיום, היא משלבת בין הרפואה לאסתטיקה ומספקת שירותי רפואה גניקולוגית באופן פרטי, טיפולי אסתטיקה אינטימית וקוסמטיקה לאזור הפנים. ד"ר קטנוב מטפלת במקרים השונים במקצועיות, אדיבות ועדינות במטרה לעזור לכל מטופלת להגיע לתוצאות הרצויות, וממשיכה להתמקצע בתחום ולעבור הכשרות מגוונות.

הטיפולים האסתטיים מעניקים לאזור האינטימי מראה צעיר ובריא על ידי שינוי ושיפור המבנה שלו. הטיפולים מתאפשרים באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית בהרדמה מקומית של האזור הרצוי, חומצה זו מיוצרת באופן טבעי בגופנו ואחראית על חיוניות הגוף וצעירותו. עם השנים הייצור הטבעי של החומצה פוחת ולכן העור מאבד מהאלסטיות שלו וניתן להבחין באיבוד המראה החיוני והצעיר של האזורים האינטימיים. על כן, ההזרקה מספקת פתרון מקסימלי, יעיל וטבעי למצב.

לחומצה ההיאלורונית שימושים רבים בתחום האסתטיקה האינטימית, וניתן לבצע באמצעותה הבלטה של נקודת ה-G המאפשרת תחושת הנאה מוגברת בזמן קיום יחסי מין, פלסטיקה אינטימית למילוי האזורים האינטימיים והיצרות הנרתיק. טיפול נוסף המגביר הנאה הוא ה-" "O-SHOTשבו מוזרקת פלסמת דם של המטופלת לאזור הנרתיק, המעצימה את הרגישות באזור האינטימי וגורמת להגברת הסיכוך וחידוד התחושה בעת קיום יחסי מין. טיפול נוסף שפועל למען אותה המטרה, הוא "  "PRPשבנוסף להצערת העור מסייע בטיפול בדלקות ותורם לחיזוק המערכת החיסונית.

הטיפולים אינם כואבים ולא מצריכים ניתוח או אילחוש. מדובר בפתרון אסתטי שביכולתו לרפא בעיות בריאותיות כמו וולבדיניה הגורמת לכאבים בזמן קיום יחסי מין. לרוב, הטיפול בבעיה זו יהיה באמצעות פיזיותרפיה ומשחות למיניהן, אך הטיפול הקוסמטי הזה, מאפשר את שינוי מבנה האיבר באמצעות איתור שורש הבעיה ולא הקלה על הסימפטום. פתרון הבעיות מוביל לתחושה מוגברת באזורים האינטימיים המעודדים תחושת עונג ומגבירים את תחושת הביטחון העצמי.

בנוסף, מציעה ד"ר קטנוב טיפולים קוסמטיים לאזור הפנים באמצעות טיפולי בוטוקס בשלושה מוקדים – המצח, בין הגבות וסביב העיניים, עיצוב שפתיים להגדלת נפחן, וחידוד הסימטריה בתהליך ביורוויטליזציה. בתהליך זה, מוחדרת חומצה היאלורונית באמצעות מחט לאזור הרצוי בליווי ויטמינים המעניקים חיוניות לעור.

אם גם את רוצה להרגיש צעירה יותר ובטוחה בעצמך, אל תהססי לפנות למרפאה של ד"ר קטנוב שתעניק לך יחס אישי, מקצועי ומכבד וכמובן – תוצאות שמבטיחות הרגשה נפלאה.

כתובת: המרכז הרפואי "אשל", רחוב לישנסקי 27, ראשון לציון

טלפון:052-9403019

שעות פעילות:
ראשון 14:00-17:00
ימי שישי 08:00-11:30

קישור לאתר


ד"ר אמין בוחארי

היום כבר ידוע לכל, כי החיוך המושלם המציג שורה של שיניים צחורות לא נוצר מעצמו. כמעט תמיד מדובר בתוצאה של עבודה מקצועית ומוקפדת – ניתן לומר, סוג של אמנות. כמובן, הלבנת שיניים בצורה האפקטיבית ביותר שתישמר לאורך זמן, היא תוצאה של ידע, ניסיון, ומיומנות של רופא השיניים, לצד הטכנולוגיה התומכת והטכניקות המתקדמות.

במרפאתו של ד"ר אמין בוחארי ביפו, מבוצעים הטיפולים האסתטיים מהמתקדמים בישראל, לצד טיפולים כירורגיים ומשמרים.

ד"ר בוחארי, בוגר אוניברסיטת מונפולייה שבצרפת, עם התמחות בשיקום הפה מאוניברסיטת תל אביב ובוגר השתלמויות מיוחדות בשתלים מאוניברסיטת פריז. הוא משמש כמומחה לשיקום פנים ולסתות בבית החולים רמב"ם בחיפה ובעל מרפאה פרטית ביפו, ולדבריו כל מקרה לגופו ומטופל באופן אישי. "יש לבדוק האם השיניים ישרות מספיק? האם הן נראות טבעיות או מונוכרומטיות? האם הן משולבות בהרמוניה עם השפתיים והפנים? האם הם גורמים למטופל להיראות צעיר יותר? כיום ניתן לעצב חיוכים יפים בהתאם לפרופורציות ומבנה הפנים ולבצע הלבנות שיניים שייראו טבעיות ולא מלאכותיות מדי". ד"ר בוחארי מציין.

חזיתיות חרסינה וזירקוניה

במרפאתו של ד"ר בוחארי, מבוצעים טיפולי חזיתיות חרסינה וזירקוניה על גבי השיניים, לקבלת הצבע הלבן הנקי ביותר. "ההבדל בין חרסינה וזירקוניה הוא החומר עצמו. היום זירקוניה יותר "אין" ומדובר בחומר טהור יותר מחרסינה. היא משמשת אמצעי טיפול אסתטי בשכבות השיניים שניזוקו מעששת או כתוצאה של פגם רקמתי מולד".

מה חשוב לדעת כשמבצעים את הטיפול?

"מדובר אמנם בפתרונות מעולים לאסתטיקת הפה, אולם צריך להיזהר מלבצע אותם בגיל צעיר כיוון שצריך לחיות עם החזיתיות הללו לאורך שנים והן יכולות בהמשך להוות מקור לעששת משנית. לעתים, הטיפול צריך להיות מלווה בטיפול אורתודנטי מקדים, כיוון שאצל אנשים להם שיניים לא ישרות, החזיתיות לא יפתרו את העניין. עבור אנשים מבוגרים שלא מעוניינים בטיפול אורתודנטי של גשר בשיניים ניתן לבצע טיפול בשיטת אינוויזיליין – יישור שיניים בשיטה בלתי נראית באמצעות קשתות שקופות עשויות מפולימר רפואי קל, דק ושקוף. במרפאתי יש מחלקה אורתודנטית, בה מבוצעים בין היתר טיפולים אלו".

ואתם מבצעים טיפולי הלבנת שיניים מתקדמים?

"בהחלט. תחום הלבנת שיניים כיום מתקדם מאוד, ונעשה שימוש בחומרים ביולוגיים מיוחדים שאינם פוגעים בשיניים. אנו משתמשים בחומר טבעי על בסיס כלורופיל – החומר נשאב מצמחים, כאשר מי החמצן למעשה נשאבים מהצמח ואותם מי חמצן הם אלו שמלבינים את השן. מדובר בחומר בריכוז מאוד גבוה, כשהטיפול עצמו מבוצע במרפאה באמצעות מכשיר של אור אולטרא סגול. אנו ממליצים להמשיך את הטיפול בבית באמצעות סדי הלבנה שאנו מכינים עבור המטופל".

בין הטיפולים האסתטיים במרפאה ניתן לקבל זריקות מילוי לפנים (מילוי שפתיים, מילוי קמטים, טיפול בקו לסת וכדומה) והלבנות שיניים באמצעות שימוש בלייזר וחומרים ביולוגים שהוכחו כלא פוגעים בשיניים ומפיקים תוצאה מיידית ומרשימה, לצד שיטת הסדים והג'ל לשימוש ביתי.

כל טיפולי השיניים, השיקום וההשתלות, לצד אמצעי ההדמיה (צילומים רגילים ופנוראמיים) ניתנים אצל ד"ר בוחארי אמין תחת קורת גג אחת ובכך חוסכות ללקוח תיזוז בין מרפאות שונות. כאשר הלקוחות זוכים בטיפול איכותי ובמחיר שפוי ולהחזרים כספיים, במידת האפשר, מאחר שמרפאתו של ד"ר בוחארי מקושרת לכל חברות הביטוח וקופות החולים.

ד"ר אמין בוחארי

ד"ר אמין בוחארי

מה לגבי טיפולים כירורגיים, בהרדמה כללית?

"היום ניתן לבצע חלק מהטיפולים בהרדמה כללית ליום אחד למקרים מסוימים כמובן. במרפאתי אני מבצע טיפולים בהרדמה כללית בעזרת רופאה מרדימה, עבור מטופלים חרדתיים מאוד, או שמצבם הבריאותי מחייב הרדמה או טשטוש בעת הטיפול. ניתן גם לבצע את הטיפולים במחלקת פה ולסת בבתי החולים בכל רחבי הארץ. אני עובד בבית החולים רמב"ם, אולם גם עובד בשת"פ עם תל השומר, בלינסון ואיכילוב".

ד"ר בוחארי אמין

כתובת: שדרות ירושלים 102, יפו

טלפון: 03-5180835
טלפון נוסף: 054-4270160
קישור למייל

למעבר לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר