רופאי שיניים בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock
רופאי שיניים בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

רופאי שיניים בחולון שכדאי להכיר

חיוך מושלם ושיניים בריאות לא חייבים להיות חלום רחוק. את טיפולי השימור, השתלות השיניים וטיפולי אסתטיקת הפה מבצעים רופאי שיניים בחולון בעזרת טיפולים מתקדמים בטכנולוגיות חדשניות

פורסם בתאריך: 17.2.19 17:25

ד"ר יעקובוב דוד

הבחירה ברופא שיניים שיטפל באופן מקצועי ומסור היא החלטה קשה. רובנו בוחרים ברופא שמפזר הבטחות או ברופא שמתחייב לתוצאות מהירות שלא בטוח שיוכל להשיג. לרובנו אין ממש זמן לתהליך ארוך ואנחנו מתפתים לכל אותם טיפולי בזק שניתן לעשות ביום אחד "ישנם מקרים מורכבים וסבוכים שהטיפול החד פעמי הזה אינו מתאים למטופל. התחושה שהוא יכול לגמור את הכל ביום אחד היא שמביאה אותו לקחת החלטה שגויה", אומר ד"ר דוד יעקובוב, רופא שיניים בחולון. "רפואה היא תחום שלוקח זמן וכמו שמניתוח לא מחלימים ביום אחד, כך גם בטיפול שיניים- יש צורך בתהליך ממושך".

ד"ר דוד יעקובוב הינו רופא שיניים בכיר ומוביל בתחומו המציע מגוון רחב של טיפולי שיניים החולשים על כל תחומי רפואת השיניים ובהם השתלות שיניים "טיפולי שתלים דנטאליים מיושמים במסגרת השתלות מונחות מחשב המאפשרות השגת רמת דיוק גבוהה במיוחד בכל הנוגע להצבת השתל וזאת תודות למכשור הייחודי הפועל באופן מופחת קרינה" מציין ד"ר יעקובוב.

בנוסף, ד"ר דוד יעקבוב מעמיד לרשותכם טיפולי שיניים הנערכים לצרכי הכנה חלל הפה לטיפולי שתלים, לרבות, טיפולי הרמת סינוס פתוחה/סגורה וטיפולי הוספת עצם. גם טיפולי אסתטיקה דנטלית מוצעים במרפאתו של ד"ר יעקובוב ובהם טיפולי סתימות לבנות בשיניים הקדמיות, ציפוי שיניים מחרסינה, הלבנת שיניים והנחת כתרי זירוקניה. עוד מוצעים טיפולי שיניים המיועדים לצרכי שימור ותחזוקת השיניים. טיפולים אלו כוללים בין היתר: טיפולי שורש, ניקוי אבן ועקירות שיני בינה. ד"ר יעקובוב נותן מענה לטיפול במחלות חניכיים. טיפולים אלו מיועדים לצרכי התמודדות עם מחלות חניכיים שונות כגון דלקות חניכיים ותופעת נסיגת חניכיים.

כחלק בלתי נפרד מהשירות המקצועי והאישי מציע ד"ר יעקובוב שירותי עזרה ראשונה הכרחיים. כמו כן הוא מקפיד לבנות תכנית אישית מותאמת לצרכי הלקוח. זאת הסיבה שרבים מלקוחותיו שומרים לו אמונים וכמו שמספר יעקובוב "אחת הלקוחות אמרה לי "יצאת צדיק" אחרי טיפול שהענקתי לה. התחושה ששיפרתי את מצבה וגרמתי לה לתחושה טובה שווה הכל" אומר ד"ר יעקובוב.

הניסיון, הידע הסבלנות, האכפתיות ואמינות כל אלה הופכים את ד"ר יעקובוב לרופא השיניים שכדאי לכם לבקר אצלו כשאתם רוצים לדאוג לשיניים שלכם. אחרי הכל- חיוך יפה ומושלם שווה הכל.

ד"ר דוד יעקובוב, רופא שיניים בחולון

טלפון: 054-6373733

קישור לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

ד"ר יעקובוב, רופא שיניים בחולון


ד"ר עמאשה – רפואת שיניים בסטנדרט הגבוה ביותר

אדם העוסק ברפואת שיניים חייב להיות קודם כל רופא לכל דבר ועניין. בעל מקצוע שכזה צריך להתבונן על מצבו הבריאותי המקיף של הלקוח, ולתת מענה לכל בעיה הנגרמת בשיניים, תוך הסתכלות מעמיקה על כלל מאפייניו הבריאותיים של המטופל. לכן, בשביל לבחור רופא שיניים מקצועי באמת, צריך לדעת שמדובר באדם בעל ניסיון רב שנים, אשר משתמש בפרוצדורות שונות ומגוונות ומטפל גם בבעיות מורכבות ומסובכות.

ד"ר עמאשה הוא מרופאי השיניים, אשר שמים את הפן המקצועי בראש סדר עדיפויותיהם. בזכות הניסיון הרב שצבר לאורך למעלה מעשור של פעילות בתחום, הצליח ד"ר עמאשה לפתח את עצמו מבחינה מקצועית ולנהל במקביל שלוש מרפאות שיניים נחשבות ומובילות בישראל (בראשון לציון, בחולון ובבוקעאתא).

ד"ר עמאשה הינו בעל תואר D.M.D., ועל כן, הוסמך כדוקטור לרפואת שיניים. הוא עבד בעבר כמרצה מרצה מטעם החברה לטכנולוגיה רפואית חדשנית "Green Implant" (גם ערך עבורם מחקרים קליניים בשתלים דנטליים) וכיום משמש כמרצה ומדריך ב"המכללה למדעי הבריאות וההתנהגות", כמדריך בחברה השוויצרית לשתלים “SGS” וכחבר בעמותה הבינלאומית למשתילים.

על מנת להרחיב את סט הכלים שעומד לרשותו ולהעניק ללקוחותיו מענה רחב ככל הניתן לבעיותיהם, עבר ד"ר עמאשה השתלמויות וקורסים ברציפות, ביניהם הכשרות בגרמניה, קורס אסתטיקה ושיקום מתקדם, קורס הרדמה כללית, קורס אורתודנטי, קורס הזרקות חומצה וטיפולי בוטוקס ועוד.

בהתאם לרף המקצועיות הגבוה שהציב ד"ר עמאשה במרפאותיו, צוות העובדים בקליניקה של ד"ר עמאשה בחולון ובמרפאה שלו בראשון לציון, עומדים לרשות הלקוחות לאורך כל שעות היממה ומעניקים להם טיפול מסור ויעיל שעונה על כלל צרכיהם.

פעילותם העיקרית של ד"ר עמאשה וצוותו הרפואי מתמקדת בטיפולי אסתטיקה, טיפולי שורש, אורתודנטיה השתלות שיניים ושיקומים קלים ומורכבים, המתבצעים באמצעות שיטות דיגיטליות חדשניות. ד"ר עמאשה מאמין כי שימוש בטכניקות מתקדמות המתכתבות עם ההתפתחות הטכנולוגית שאירעה במאה ה-21, הינו חלק הכרחי בעבודתו של כל רופא שיניים מקצועי, אשר שואף להיות אחד מהמובילים והנחשבים ביותר בתחומו.

הקשבה ויחס מסור ללקוחות, הינם מרכיבים משמעותיים ונטולי פשרות עבור ד"ר עמאשה. הוא מקפיד על יצירת מערכת יחסים חמה, נעימה ומכבדת בינו לבין ללקוחותיו, על מנת שהמטופל יאמין בו באופן מלא, ירגיש בנוח במהלך הטיפול ולא יחשוש אפילו לא במקצת. אחרי הכל, רמת מקצועיות גבוהה חייבת לבוא לידי ביטוי לא רק במהלך הטיפול, אלא גם במתן השירות ללקוח.

בתכל'ס, עד שלא תגיעו אל הקליניקה של ד"ר עמאשה, לא תוכלו להבין באמת עד כמה מדובר באדם מקצוען. מוסר עבודה ומקצועיות הינן תכונות בגדר חובה עבור רופא שיניים, ובמקרה של ד"ר עמאשה, הן בולטות באופן יוצא דופן. הודות לאיכות העבודה ולשירות הקשוב ללקוח, הצליח ד"ר עמאשה להבדיל את עצמו מרופאי שיניים אחרים ולמשוך למרפאתו לקוחות רבים ומגוונים.

ד"ר עמאשה – רפואת שיניים

מרפאת ד"ר עמאשה ראשון לציון (רחוב בילו 1, הכניסה מרחוב ירושלים 20): 03-9606696
מרפאת ד"ר עמאשה חולון (חובבי ציון 3): 03-6432432
סניף בוקעאתא (נותן שירות ללקוחות "מכבי"): 04-6122632

קישור לאתר
קישור לפייסבוק
קישור למייל

ד"ר עמאשה. רפואת שיניים בסטנדרט הגבוה ביותר

ד"ר עמאשה. רפואת שיניים בסטנדרט הגבוה ביותר


מרפאת שיניים ד"ר קורולוב אלכסנדר

מרפאת השיניים ד"ר קורולוב בחולון קיימת משנת 1993, מציעה מערך של שירותים מהטובים והמובילים ביותר ברפואת השיניים והיא מוכרת ומכובדת ע"י תושבי העיר והסביבה. הטיפולים מבוצעים על ידי כמה רופאי השיניים הטובים ביותר באזור, תוך שימוש בטכניקות והטכנולוגיות המשובחות והמתקדמות ביותר. למעלה מ- 14 שנים ברציפות, רופא השיניים ד"ר אלכסנדר קורולוב מחזיר את החיוך למטופליו.

ד"ר קורולוב מנהל מרפאת שיניים מקצועית ומתקדמת, המספקת בגאווה את מיטב הטיפולים המובילים ברפואת השיניים. התפישה המושרשת במרפאה היא כי יצירת בסיס של פה בריא וחזק,  מאפשרת שמירה על שיניים בריאות ויפות וחיוכים בטוחים וארוכי טווח. הטכניקות החדשות המיושמות במרפאה משיגות עבור המטופלים מראה בריא וטבעי.

ד"ר קורולוב הוא דור שלישי לרופאי שיניים, עוסק במקצוע משנת 2007 לאחר שסיים את לימודיו במוסקבה. טרם לימודיו עסק בטכנאות שיניים. הוא הקים לאחרונה מרפאה חדשה לחלוטין בחולון, הכוללת ציוד חדיש ומתקדם ועיצוב מודרני, לרווחת לקוחותיו.

צוות המרפאה

צוות מרפאת השיניים ד"ר קורולוב, כולל את מנהל המרפאה, ד"ר אלכסנדר קורולוב, אשר עוסק בעיקר בכירורגיה ושיקום פה, שתלים, הרמות סינוס, ציפויי שיניים איכותיים, כתרים אסתטיים, השתלות שיניים ביום אחד, שימור ושיקום הפה, כתרים, גשרים, ועוד.

רופאה נוספת במרפאה, אמונה על טיפולי השורש ומספקת גישה ייחודית למטופלים, המשלבת סבלנות רבה ורגישות לצד טכניקות מתקדמות בטיפולי השורש וכן טיפולים משמרים.

רופאה אורתודנטית מבצעת את כלל טיפולי האורתודנטיה המתקדמים לילדים ולמבוגרים במרפאה. היא מספקת אבחון מקצועי ויסודי הכולל צילומי פה ולסת והתאמת הטיפול האורתודנטי המדויק, עלי פי צרכיו המטופל.

מרפאה חדשה ומתקדמת שתגרום לכם לחייך

מרפאת השיניים החדשה של ד"ר קורולוב נפתחה לאחרונה במרכז חולון, ברחוב מאז"ה במיקום מרכזי ונוח וחניה בקרבת מקום. "ההחלטה לפתוח מרפאה חדשה וגדולה יותר, נבעה מהתרחבות העסק, הצטרפות של מטופלים רבים למרפאה, והרצון לספק להם מקום מרווח, חדיש ועם יותר חדרים וכיסאות, בכדי להבטיח שזמני ההמתנה יתקצרו." אומר ד"ר קורולוב, "אנו מברכים על ההחלטה ומזמינים את כולם ליהנות מטיפולים איכותיים ומקצועיים במחירים מיוחדים, לרגל פתיחת הסניף החדש".

One stop shop לרפואת שיניים

מרפאת השיניים ד"ר קורולוב מספקת את כלל טיפולי השיניים, האבחון והצילומים, במקום אחד. המטופלים נהנים מאבחון מדויק ומעמיק במכשור מתקדם, כגון צילום פנורמי המבוצע בתוך המרפאה וחוסך מהם לפנות למכון צילומים. הרופאים המבצעים את הצילומים במרפאה, מפיקים את הצילומים הטובים והאיכותיים ביותר, ומספקים אבחון מדויק לכל לקוח, מתוך הבנה של האזורים הייעודיים לצילום ולאבחון.

כסאות המטופל הם החדשים והמתקדמים ביותר שיש, וכן כלל הציוד והמכשור הטכנולוגי במרפאה. צוות המרפאה מיומן ומקצועי מאוד, ושם דגש רב על שירות מקצועי, סובלני ואמפתי לכל מטופל, בדגש על תפישת "המטופל במרכז", וראיית צרכיו ורצונותיו לפני הכל.

מרפאת שיניים ד"ר קורולוב

כתובת: מאז"ה 3 א' קומה 5, חולון

טלפון: 03-5040841

מעבר לעמוד הפייסבוק

קישור לכתובת המרפאה ב Waze


המרכז הדנטלי

רבים חולמים על חיוך בוהק ומושלם, כזה שחושף שיניים לבנות. יש מי שבוחר להפוך את החלום למציאות ומגיע למרפאת השיניים לבצע טיפולים והליכים שיסייעו לו בהגשמת החלום. הלבנת שיניים, כתרים וציפויים יהיו רק חלק מהדרכים להשיג את החיוך המושלם.

המרכז הדנטלי בחולון הופכים את החיוך הבוהק מעוד סיסמא לאופציה נגישה באמצעות מגוון רחב של טיפולי שיניים ייעודיים. המרפאה שהוקמה לפני 25 שנים על ידי מאיר גולן בחולון, מציעה טיפולים אסתטיים וכירורגיים לשיניים. במסגרת הטיפולים האסתטיים ייהנו המטופלים מטיפולים דוגמת הסרת אבנית, הלבנת שיניים, כתרים וזרקונים. במסגרת הטיפולים הכירורגיים מוצעים בין השאר טיפולי שורש ועקירות, הרמת סינוס, תוספת עצם וטיפולים מורכבים נוספים. "חיוך בוהק הוא מוטו עברנו ואנחנו מאפשרים ללקוחותינו להנות מחיוך בוהק ומושלם באמצעות טיפולים ייעודים שנעשים על ידי הצוות המקצועי במרפאה" אומר מאיר גולן, מנהל ובעלים מרפאת השיניים המרכז הדנטלי חולון.

במרפאת השיניים המרכז הדנטלי חוסכים לכם בזמן יקר ומציעים גם שלל טיפולים אסתטיים שתוכלו לבצע תוך זמן קצר. הלבנת שיניים בשיטת הזום וכל תיקוני השיניים התותבות ניתן לבצע בשעה אחת. הליכים דוגמת כתרים ושתלים ניתן לבצע תוך יום אחד. "כיום אנו עושים שימוש נרחב במכשור מתקדם ובטכנולוגיות חדשות על ידי צוות מקצועי ומנוסה. השילוב הזה מאפשר לנו להעניק את הטיפול המתאים והטוב ביותר. תודות לחדשנות המכשור ניתן לקצר את התהליכים ובכך לחסוך למטופלים הרבה כאב, זמן וכסף".

גולן מגלה שצעירים מקפידים על מראה אסתטי וחיוך מושלם יותר מהמבוגרים "המון צעירים מקפידים לבוא לבדיקות שגרתיות תקופתיות וטיפולי שיננית, שחשוב לעשות כל חצי שנה. הם מגלים שיש צורך בסתימות לכל היותר ולעיתים יגיעו לבצע טיפול שורש. דווקא המבוגרים מגיעים רק ברגע האחרון שמשש כואב להם והנזק גדול. לעיתים מדובר במקרים ממש קשים ולכן עצתי היא להקפיד על בדיקות שגרתיות במרפאה. תחזוקה שוטפת ונכונה של השיניים תחסוך לכם את כאבי השיניים המיותרים והזמן היקר" אומר גולן.

המרכז הדנטלי הוקם בחולון בשנת 1995 על ידי מאיר גולן, טכנאי שיניים בעל 30 שנות ותק וניסיון בתחום. במרפאה עומדים לרשות המטופלים צוות מקצועי הכולל רופאי שיניים מוסמכים המתמחים בטיפולים שונים: ד"ר סטס גרץ, מתמקד בשתלים ושיקום כירורגי, ד"ר מרי מנוקיאן אמונה על טיפול שורש וסתימות וטיפולי חניכיים וד"ר לאון מילשטיין יהיה המומחה שמבצע הזרקות בוטוקס וחומצה הילאורונית באיזורי הפנים. "כחלק ממעטפת שירותים בתחום האסתטיקה של הפה, נוסף על טיפולי השיניים המבוצעים במרפאה, אנחנו מציעים גם טיפולי הזרקות חומרי מילוי שיעניקו לעור הפנים מראה צעיר, חלק ויפה יותר. יש לכך ביקוש רב במרפאתנו" אומר גולן.

הצוות המקצועי של המרכז הדנטלי יעניק לכם את החיוך הבוהק והמושלם שעליו תמיד חלמתם. "אנחנו מציעים תחת קורת גג אחת מגוון פתרונות לבעיות אסתטיות ובעיות שיניים וחלל הפה. זאת באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וצוות מקצועי, מנוסה וקשוב. אנו מעניקים לכל מטופל יחס אישי, שירות מקצועי וחיוך בוהק ומושלם" אומר גולן.

כתובת: יהושע רבינוביץ 58, חולון.
טלפון: 03-6589001
נייד: 050-6400388

למעבר לאתר
דוא"ל


ד"ר שלמה פזילוב

רוצים להעניק לשיניים מראה בריא וחיוך יפה? האם אתם לועסים רק בצד אחד של הפה? מתביישים לחייך בפה מלא או סובלים מכאבים בשיניים?תודות למגוון טיפולי שיניים מתקדמים תוכלו להנות מחיוך הולם ולקבל מענה למגוון בעיות בחלל הפה שלכם.

"בעיות רבות בשיניים גורמות לרבים מאיתנו לחוסר בטחון ותחושת מועקה לא נעימה. שיניים צהובות, שיניים עקומות או מקרים בהם חסרות שיניים, דבר הגורם ללעיסה ירודה ותחושת אי נוחות בשל מראה שאינו אסתטי, הן רק חלק מהבעיות שמביאים לא מעט מטופלים למרפאת השיניים" אומר דר פזילוב העוסק בתחום כבר למעלה מ12 שנים.

כיום מוצעים פתרונות ייעודיים במסגרת טיפולי שיניים ואסתטיקת הפה והם מאפשרים לכם לקבל במרפאתו של ד"ר פזילוב מענה מקצועי ואיכותי. "על מנת לספק את המענה המקצועי, הנכון והיעיל ביותר למטופלים, חשוב לבנות להם תכנית מותאמת אישית בה כלולים כל הטיפולים תחת קורת גג אחת. אנחנו במרפאה מציעים מומחים לטיפולים שונים שעובדים בעבודת צוות ומקצועיות. במרפאה יוכלו המטופלים למצוא פתרונות למגוון רחב של בעיות שיניים ואסתטיקת הפה ולשפר את איכות חייהם", מסביר ד״ר פזילוב.

"המטופלים שלנו נהנים מיחס אישי, טיפול מקצועי ואדיב, הקשבה ואמפטיה. על מנת לאפשר גם לנכים, קשישים ובעלי מוגבלויות להנות משירותי המרפאה, ישנה גישה נוחה לכסאות גלגלים והליכונים".

ד"ר פזילוב הינו רופא שיניים מוסמך שהקים את מרפאת השיניים שלו בשנת 2009 בחולון. זאת לאחר שבמשך שנים צבר ניסיון רב כטכנאי שיניים אומן ואף נחשב למצטיין ומקצועי בתחום שיחזור, תיקון ושיקום הפה והשיניים. ללקוחות המרפאה מוצעים טכנולוגיה מתקדמת ומכשור חדיש בתחום רפואת השיניים.

"חשוב לנו להעניק ללקוח את השירות הטוב ביותר, וכחלק בלתי נפרד מסטנדרט שירות גבוה אנו במרפאה בונים תכניות טיפולים מותאמות אישית לכל לקוח ועושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בטיפולים השונים.

לצד טיפולים ובדיקות שיניים תקופתיות ושגרתיות וטיפול שיננית, מציע ד"ר פזילוב גם טיפולי שיניים מורכבים, טיפולי שורש ועקירות. גם טיפולים אסתטיים דוגמת הלבנת שיניים, ציפוי חרסינה, כתרים, זרקונים, השתלות שיניים, תותבות, טיפולי כירורגיה ושיקום הפה.

"לצד היצע טיפולים מקצועיים המוצעים למגוון רחב של לקוחות, אנחנו מקפידים להעניק ללקוחותינו יחס אישי, הקשבה ואמפטיה. חשוב לנו שהלקוח ירגיש נינוח וישתף אותנו בחששותיו הטבעיים לפני ובזמן הטיפול – במידה וישנם כאלה. אנו מעניקים אוזן קשבת על מנת שלקוחותינו יקבלו את הטיפול המתאים והטוב ביותר. בנוסף נהנים לקוחות מרפאת השיניים מהסדרי תשלומים נוחים", מציין ד"ר פזילוב.

כתובת: שנקר 17, חולון

שעות פעילות:
ימים א,ג,ה': 13:00-09:00 ומ-19:30-16:00
יום ו': 13:00-9:00

טלפון: 03-5348417
מייל: [email protected]

למעבר לאתר
להמלצות
למעבר לגלריה

ד״ר שלמה פזילוב – רופא שיניים בחולון (צילום: שלמה פוזילוב)

ד״ר שלמה פזילוב – רופא שיניים בחולון (צילום: שלמה פוזילוב)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר