אורן זריף
אורן זריף

אורן זריף: האם ניתן להתגבר על בעיות ומחלות כלי דם?

פורסם בתאריך: 20.2.19 14:15

מחלות כלי דם עלולות לגרום לסכנת חיים אם לא מטפלים בהקדם. האם ניתן להתגבר על מחלות הדם השונות כגון טרשת העורקים ודלקת בכלי הדם? אורן זריף מציע גישה חדשה לטיפול בתת המודע, שהצליח לעזור להמוני חולים וסובלים כנגד כל הסיכויים.

בשנים האחרונות, נראה כי אנשים הסובלים מבעיות בכלי דם שאינם מוצאים להם מזור בשיטות הרפואה הקונבנציונלית, מגיעים אל אורן זריף לקבלת טיפול בתת המודע. ברוב המקרים מדובר בטיפול אחד בלבד שהצליח לעזור היכן שטובי הרופאים והפרופסורים לא הצליחו.

אורן זריף מטפל עם ניסיון של 25 שנים בריפוי מחלות כרוניות וחשוכות מרפא בשיטת תת המודע והפסיכוקינזיס. זריף אינו רופא ותומך באופן מלא ברפואה הקונבנציונלית. יש אומרים כי מדובר בתופעה בלתי רגילה, על אדם בעל יכולות לא מוסברות לעזור להמוני חולים וסובלים שלא הצליחו למצוא מזור אצל טובי הרופאים והפרופסורים.

כיצד יכול הטיפול של אורן זריף לעזור בבעיות ומחלות כלי דם שונות?

מדי יום פוקדים את הקליניקה של זריף מאות חולים וסובלים מבעיות כלי דם ומחלות שונות. אורן משתמש ברכיבים ייעודים הנקראים טינקטורות, דרכן מעביר תדרים ספציפיים דרך תת המודע והפסיכוקינזיס. לאחר הטיפול, הגוף והנפש מתחילים לעבוד כיחידה אחת על מנת ליצור מצב של ריפוי עצמי. ברוב המקרים נדרש טיפול אחד בלבד, אך יש לאבחן כל מקרה לגופו.

תוצאות הבדיקה הוכיחו: סתימת העורקים נפתחה

"לאחר הטיפול של אורן זריף בתת המודע תוצאות הבדיקה הראו כי זרימת הדם ברגל עלתה ל-65%, טרם הטיפול זרימת הדם הייתה קרובה לאפס. עכשיו אני לא סובל יותר מכאבים ומסוגל ללכת על הרגל בלי שום הגבלה. בזכותו הניתוח ברגע בוטל".

אורן עזר לי עם בעיות בזרימת הדם ברגליים

"הגעתי לטיפול אצל אורן לאחר שעברתי צנתור ברגל. לא התייחסתי ברצינות לעניין, אך לאחר הטיפול של אורן עשיתי בדיקת אולטרה-סאונד וזרימת הדם הרבה יותר טובה וגם ההליכה שלי השתפרה."

סבלתי מבעיות בכלי הדם וכאבים ברגליים– בזכות אורן אני מרגיש נהדר

"סבלתי מקוצר נשימה, בעיות בכלי הדם, כאבים ברגליים ועייפות כרונית. אחרי טיפול אחד בלבד אני מרגיש טוב ועולה במדרגות במקום להשתמש בעלית בכל מקום שאני יכול. עליתי מעל ל-10 קומות בלי לעצור ולא הרגשתי בעיות קוצר נשימה כלל וכלל.

אני מרגישה מלאה באנרגיה – לא סובלת עוד מבעיות בדם

"אני מודה מאוד לאורן. אחרי הטיפול שעברתי אני מרגישה מצוין ומלאה באנרגיה. עכשיו אני לא סובלת יותר מכאבים ובעיות דם".

מה אומרים הרופאים והפרופסורים?

טיפלתי באינספור מקרים בהם הגיעו אליי אנשים לקליניקה עם אבחון רפואי של המחלה ממנה סבלו. לאחר טיפול אחד בלבד בשיטת תת המודע והפסיכוקינזיס, הבעיה נעלמה כלא הייתה. גדולי הרופאים והפרופסורים נשארו פעורי פה לנוכח הצלחות הטיפול בתת המודע.

איך עובדת שיטת הטיפול בתת המודע והפסיכוקינזיס?

שיטת הטיפול בתת המודע שפיתח זריף במשך השנים בהן הוא עובד, מבוססת על ספרו של ג'וזף מרפי "כוחו של התת מודע". זריף מסביר כי שיטת הטיפול בתת המודע והפסיכוקינזיס מסייעת לגוף והנפש לרפא את עצמם ולהתגבר על מחלות כרוניות וחשוכות מרפא.

הטינקטורות בהן משתמש זריף עוברות תהליך התמרה אנדותרמית, הרתחה וחימום ובעזרתן ניתן להעביר אנרגיות בתדרים ספציפיים דרך העין השלישית ותת המודע אל גוף המטופל והאזורים הרלוונטיים. זריף הצליח לעזור להמוני חולים וסובלים שהגיעו אליו במהלך השנים לקבלת טיפול בבעיות כלי דם וסתימות עורקים כנגד כל הסיכויים.


כתבה שיווקית


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר