מסעדות בשרים בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock
מסעדות בשרים בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

מסעדות בשרים בחולון ששווה להכיר

מחפשים אחר נתח הבשרים המושלם בחולון? יצאנו להכיר מסעדות בשרים מומלצות בעיר

פורסם בתאריך: 26.3.19 20:54

"שיפודי התקווה"

בשנים האחרונות מסעדות מסגנון ״אקספרס״ ממלאות צורך שיש בכל אחד מאיתנו – לבוא, לאכול ולברוח מהר. ללחוצים שבנינו זו צריכה להיות ארוחה שתהיה מספיק משביעה בתוך השגרה האינטנסיבית ואין מקום יותר טוב לאכול אותה מאשר ״שיפודי התקווה״.

אם מצאתם את עצמכם בחולון, עובדים בה, או אפילו סתם שכנים טובים, במיוחד עבורכם נפתח סניף הדגל הראשון של הקונספט החדשני של ״שיפודי התקווה״ והיא מסעדת האקספרס.

המסעדה בהשגחת בד״צ בית יוסף וממוקמת במרכז בילוי חדש שנפתח בעיר לאחרונה ונפתחה במיוחד עבור אלה שצריכים אוכל מהיר וממלא מאין כמותו.

מושיק סומך, בן 27 מחולון עשה שינוי מקצועי לפני כחצי שנה ושינה את תוכניותיו מהקצה אל הקצה. מחשמלאי מבוסס ועם מחשבות על כיוונים שונים בחיים, החליט לפני כחצי שנה לקבל מאביו את הזכיינות על העסק המשפחתי, בנה אותו מאפס ללא ידע מוקדם ובימים אלו מנהל את אחד הסניפים הייחודים ביותר שיש לשיפודי התקווה.

״שיפודי התקווה״ המונה כיום כ15 מסעדות בכל רחבי הארץ, החלה את דרכה לפני 40 שנה במסעדה קטנה בשכונת התקווה בתל אביב. הדרך שבה הגישו את הבשרים הפך לחלק מהדנ״א הישראלי ובעקבותה נפתחו עוד מסעדות רבות שהגישו ונתנו חוויה של ארוחה ישראלית.

המבורגר ב"שיפודי התקווה". צילום: ציון בלחסן.

המבורגר ב"שיפודי התקווה". צילום: ציון בלחסן.

הבשר שהמסעדה מציעה עובר דרך רשת הבשר ״ארבעה קצבים״ וזהה לתפריט המגוון של שאר סניפי ״שיפודי התקווה״ כאשר מחירי הבשר משתווים למחירי שוק שיש בשיפודיות נוספות בארץ.

אנשים רבים עוברים במסעדה הזאת שנפתחה רק לאחרונה, בין היתר שחקני כדורגל ואנשים מהתעשייה שבאים לאכול את מנת ה״קבבוני הטלה״ עם התיבול המיוחד שרק ״שיפודי התקווה״ יודעים לעשות. מנה זו קוראת לרבים להגיע ונחשבת למנה המומלצת ביותר מכל התפריט שהמסעדה מציעה בנוסף למגוון הבשרים שיש בה.

שיפודים מושלמים. צילום: ציון בלחסן

שיפודים מושלמים ב"שיפודי התקווה". צילום: ציון בלחסן

המסעדה מציעה גם מנות לצמחוניים כמו פלאפל שעשוי במקום, שקשוקה, חביתת ירק ומגוון סלטים ונותנת הנחה של כ10% לעובדי המתחם וכ5% לקהל המנויים לעיתונים חרדיים.

שלושת הדברים שמושיק דוגל בהם כמנהל בעסק הם שמירה על זמני הוצאת מנות מהירה (במקסימום 10 דקות), שירות אדיב ואישי ואסתטיקה וניקיון בכל המחלקות.

״עבדתי על העסק הזה המון זמן ובשעות לא שעות. אני מרגיש המון סיפוק ויש בי את הרצון להמשיך ולשמר אותו באמצעות הקפדה על מספר כללים. לדוגמא, כל עובד במסעדה עובד עם כפפות שמתחלפות תוך זמן סביר, אין לי פשרות בעניין הזה. חשוב לי אפילו יותר מאשר אם האוכל יהיה להם טעים או לא, אסתטיות זה דבר קריטי. מה גם שהלקוחות שמגיעים מחפשים את היעילות ואת הזמנים המדוייקים והקצרים ובגלל זה חשוב לי לשמור על רמת שירות גבוהה ומהירה״, משתף מושיק.

מושיק מוסיף ששוקל לצאת במבצע לקהל הלקוחות שלו לרגל חג העצמאות הקרב ובא. ובחגים כמו בחגים, הכל מותר ואצלנו הקיבה כבר מתחילה להתכונן.

רוצים ליהנות מכל הטוב הזה גם בבית שלכם? ל״שיפודי התקווה״ יש שליחים שיגיעו עד אליכם ויביאו לכם בדיוק את מנת הבשר שחיכיתם לה.

כתובת: הפלד 7, מרכז חולון

קישור לדף הפייסבוק

טלפון: 03-9453366

שקשוקה מושלמת ב"שיפודי התקווה"

שקשוקה מושלמת ב"שיפודי התקווה"


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר