וטרינרים בחולון שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock

וטרינרים בחולון שכדאי להכיר

לידידינו הטובים ביותר מגיע את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. טיפול המשלב חום, אהבה, נסיון רב שנים וידע מקצועי רחב. יצאנו להכיר וטרינרים מחולון והסביבה

פורסם בתאריך: 17.4.19 20:59

המרפאה הווטרינרית בחולון – האיזון המושלם בין רפואה מסורתית לרפואה משלימה

הסיפור של גלית, בעלת המרפאה הווטרינרית בחולון, התחיל כשהיתה בת 9 וכבר אז ידעה שתגדל להיות ווטרינרית ותקדיש את חייה לטיפול בחיות. האהבה הגדולה שלה לתחום הובילה אותה ללימודי תואר ראשון באוניברסיטה העברית בחוג לבעלי חיים, ומשם לפקולטה לווטרינריה בבית החולים הווטרינרי בבית דגן. לאחר שסיימה את הלימודים האקדמאיים, התחילה לעבוד במרפאה המקומית בחולון, ולאחר מספר שנים רכשה אותה.

כשבן זוגה של גלית קיבל הזדמנות עסקית בארצות הברית, עברו השניים, שהיו אז כבר הורים לארבעה ילדים, ביניהם תאומים בני שנה וחצי, להתגורר בניו יורק. במהלך שהותה בארצות הברית, הרחיבה גלית את לימודי הווטרינריה ופנתה להתמחות ברפואה משלימה, שכללה בין היתר דיקור סיני ורפואה סינית לבעלי חיים, כירופרקטיקה, וטיפול בתרופות מערביות ואלטרנטיביות. לאחר שקיבלה את הרישיון הווטרינרי האמריקאי עבדה כרופאה ווטרינרית במרפאה מקומית בניו יורק, שם שילבה בטיפול שלה בין הרפואה המסורתית לרפואה המשלימה.

המרפאה הווטרינרית בחולון

גלית, בעלת המרפאה הווטרינרית

גלית רואה בעבודתה שליחות של ממש. היא מאמינה כי טיפולים בבעיות בריאותיות ומניעה שלהן, המשלבים  שיטות מהרפואה המשלימה בנוסף לרפואה המסורתית, מאפשרים גישה לבעיות חשוכות מרפא בדרך שעוקפת מכשולים רבים, ולא פחות חשוב – מאריכה ומשפרת את איכות חייהן של חיות המחמד.

כשחזרה לארץ לאחר כארבע שנים, החלה לשלב במרפאתה בחולון בין הרפואה המסורתית לרפואה המשלימה, מה שהפך להיות ה-ד.נ.א המזוהה עם המרפאה.

המרפאה הווטרינרית בחולון היא בית לבעלי חיים רבים ביניהם כלבים, חתולים, ציפורים, ארנבות, שרקנים, וחמוסים, שבעליהם שואפים להשקיע באיכות חייהם, ולטפל לעומק בבעיות הרפואיות שלהם.
כשאתם מגיעים למרפאה של גלית אתם מיד מרגישים שחיית המחמד שלכם נמצאת בידיים טובות: הצוות המסור כולל שתי רופאות כאשר אחת מהן היא גלית, ושלוש אסיסטנטיות אדיבות. במידת הצורך המרפאה מזמנת צוות רפואי מתגבר כגון מומחי קרדיולוגיה, אורתופדיה, מומחי עיניים ואולטרסאונד המבטיחים שכל מקרה יטופל ברמה המקצועית ביותר.

 

המרפאה הווטרינרית בחולון – האיזון המושלם בין רפואה מסורתית לרפואה משלימה

המרפאה הווטרינרית בחולון – האיזון המושלם בין רפואה מסורתית לרפואה משלימה

במרפאה מכשור רפואי מהמתקדם בעולם כמו מחולל אוזון O3 (המחזק את המערכת החיסונית, מערכת העיכול ומחסל חיידקים ווירוסים למיניהם), ציוד אולטרסאונד, מכשיר לייזר לבעיות אורתופדיות, רנטגן משוכלל, מעבדת דם מתקדמת, ועוד. המרפאה מתמחה בין היתר ברפואה פנימית, רפואת עור, כירורגיה, ורפואת שיניים מתקדמת: "אנחנו שמים דגש על רפואת שיניים שוטפת ומבצעים ניקוי, עקירות, צילומי רנטגן דנטליים ומשתמשים במכשיר פוליש. כמו אצל בני האדם, כך גם אצל בעלי החיים – מצב השיניים והחניכיים משפיע רבות על מצבם הפיזי והנפשי",  מסבירה גלית. כמו כן, לטובת הרפואה המשלימה, קיים במרפאה ציוד דיקור משוכלל, ומלאי תרופות הומאופטיות.

לדבריה של גלית, בריאותן ואיכות חייהן של חיות המחמד שלכם תשתפר משמעותית במידה ותקפידו על הדברים הקטנים שעושים את ההבדל: "הכל מתחיל במניעה ואחזקה נכונה", מסבירה גלית. "הקפדה על תזונה טובה, חיסונים, וטיפולים מונעים ומשלימים הם המפתח לחיים בריאים ומאוזנים".

בנוסף לעבודתה כווטרינרית ומטפלת מסורה בחיות, מתנדבת גלית בעמותת 'הרצליה אוהבת חיות', ובעמותת SOS המצילה בעלי חיים נטושים ומוצאת להם בתים חדשים. "המרפאה שלנו מתמודדת לעיתים עם מקרים של בעלי חיים נטושים. אנחנו דואגים לטפל בהם ולחזק אותם וכשמגיע הרגע הנכון – גם מוצאים להם בית חם ואוהב". מספרת גלית בחיוך.

שעות הביקור במרפאה:
א' – ה': 10:00-20:00
ו': 09:00-15:00

טלפון: 03-5047777 

מוקד 24/7 למצבי חירום: 054-9447080

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר