השתלת שיניים בחולון. תמונה ממאגר Shutterstrock

השתלות שיניים בחולון

הכירו את רופאי השיניים בחולון שיהפכו את החיוך שלכם למושלם בתהליך קצר ומקצועי

פורסם בתאריך: 5.5.19 09:11

מרפאת שיניים דוד יעקובוב

מרפאת השיניים של דוד יעקובוב הינה מרפאת בוטיק, המשתמשת בציוד החדשני ביותר על מנת להביא את המטופלים לתוצאות יוצאות דופן ובמינימום כאב. במרפאה נעשה שימוש בטכנולוגיה החדישה ביותר הקיימת בתחום, עומדת לרשות מטופליה ומציעה מגוון רחב של פתרונות, הן לבעיות רפואיות והן לבעיות קוסמטיות הקשורות יותר בנראות השיניים.

דוד יעקובוב, רופא שיניים וותיק בעל שנים של ניסיון, מנהל את מרפאתו שבחולון ודואג לעזור לפציינטים שלו עם כל בעיה איתה הם מגיעים. דוד צבר ניסיון רב בתחומו, מעניק שירותים שונים כגון: עקירת שיני בינה, הרמות סינוס, השתלות שיניים ועוד.

"רופא שיניים הוא מישהו שרוב האנשים היו מעדיפים שלא להיתקל בו, ולכן אנשים רבים מזניחים במרוצת השנים את הטיפול בפה שלהם עד שהם מגיעים למצב שהנזק כבר בלתי הפיך". מסביר לנו ד"ר יעקובוב בזהירות.

עוברים על הצילומים לפני שמתחילים. צילום: אימפקט מדיה

עוברים על הצילומים לפני שמתחילים. צילום: אימפקט מדיה

"אני לא יכול לחנך אנשים כיצד לטפל בפה שלהם, אבל מה שאני כן עושה הוא להחזיר ולשקם את הפה כך שאנשים הסובלים משיניים חסרות או שיניים רקובות, יוכלו להינות מפה יפה ואסתטי ויוכלו לחזור לאכול את אותם הדברים שכיום הם לא מסוגלים לאכול בגלל המצב הרעוע של הלסת שלהם".

השתלת השיניים המבוצעת במרפאה מתאימה לכל מי שאיבד את שיניו או סובל משיניים בלויות שכבר לא ניתן להצילן. בעזרת מחשוב מתקדם וצילומי סי.טי שעורכים הפציינטים מבעוד מועד, יכול דוד לקבל תמונה מלאה על מצב הלסת ולהיערך להשתלה בהתאם.

בניגוד לטכניקות מיושנות יותר, שדרשו חיתוך של החניכיים על מנת למצוא את העצם ולבצע את ההשתלה, במרפאתו של ד"ר יעקובוב הכל נעשה באופן ממוחשב. משמעות הדבר היא שאין צורך לפתוח את החניכיים או לעשות חיתוכים מיותרים. את צורת הלסת כמו גם האופן שבו היא בנויה, ניתן לראות באמצעות מיפוי ממוחשב וכך ניתן לעבוד בצורה מדויקת ביותר הנושאת איתה יתרונות רבים.

טיפול מקצועי ואמין. צילום אימפקט מדיה.

טיפול מקצועי ואמין. צילום אימפקט מדיה.

לאחר הרדמה אזורית (שגם היא לא מורגשת באופן מפתיע), מבצע ד"ר יעקובוב מניפולציה כירורגית קטנה ולא מורגשת בעצם ולשם הוא מחדיר את השתל.

התהליך עצמו פשוט, קצר ולא פולשני, כשהבשורות הטובות הן שתקופת ההחלמה אורכת מספר שבועות בודדים כשבמהלכן, ולמעשה כבר מרגע סיום הטיפול, ניתן לחזור לאכול ולהתנהל כרגיל.

"אני מבין שאנשים מפחדים מטיפולי שיניים וזה בסדר, אבל צריך להבין שהרפואה כלכך התקדמה בשנים האחרונות, שכיום ניתן לעבור כל תהליך רפואי בקלות ובמהירות ובמינימום תחושה, אפילו אם מדובר בהשתלות שיניים". משתף ד"ר יעקובוב.

השתלת שיניים היא רק אחד מהפתרונות שמטרתם לספק מענה אסתטי ורפואי הולם לשיניים רקובות או מחסור בשיניים. אם לעומת זאת עדיין יש לכם סט שלם של שיניים והן רק קצת עקומות, צהובות או מעט שבורות, ניתן להגיע למרפאה ולתקנם באמצעים שונים כמו ציפויי חרסינה לשיניים צהובות או שבורות או פלטה שקופה לשיניים שברחו מהמקום.

המרפאה פועלת בימים ראשון עד חמישי אך זמינה גם עבור טיפולי עזרה ראשונה 24/7. אם החלטתם לעשות את המהלך הנכון עבורכם ולשקם את הפה, תוכלו להגיע לד"ר דוד יעקובוב שישמח לטפל בכם ולהחזיר לכם את החיוך לפנים.

כתובת: דב הוז 72, חולון
טלפון: 054-6373733

שעות פעילות:
א-ה: 20:00-09:00

מעבר לאתר

עזרה ראשונה 24/7 

ד"ר יעקובוב. צילום: אימפקט מדיה

ד"ר יעקובוב. צילום: אימפקט מדיה


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר