גני ילדים בחולון שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock
גני ילדים בחולון שכדאי להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock

מעון דתי בחולון שכדאי להכיר

גן ילדים משמש חלק בסיסי ובלתי נפרד מכלל ההיבטים החינוכיים, ההתפתחותיים, הרגשיים של הילד וקובע את הבמה עבור החינוך העתידי שלו. כשמדובר בילדיכם, אין ספק בחשיבות בחירת גן הילדים האידאלי שישמש לו חממה עוטפת, בטוחה ומפתחת. יצאנו להכיר גני ילדים מובילים בחולון

פורסם בתאריך: 7.5.19 09:09

גני ילדים ישיבת הסדר חולון

בחירת גן ילדים היא אחת ההחלטות החשובות שהורים מבצעים לאורך חייהם. כשמדובר בבחירת גן מסורתי-דתי, רצון ההורים הוא לרוב לאזן את חינוך הילדים עם לימודי יהדות ומורשת.

אחד מגני הילדים המובילים בחולון גם בהיבט המסורתי-דתי, הם גני ילדים של ישיבת ההסדר חולון.

גני ישיבת ההסדר חולון נחלקים לשניים, ממוקמים במרחב של כמאה מטרים בלבד זה מזה, ולכל אחד מהם מבנה פרטי משלו. גן התינוקות מיועד לגילאי 3 חודשים עד שנה וחודשיים, וגן הבוגרים מיועד לגילאי שנה ושלושה חודשים ועד גיל שלוש. הגנים מסובסדים והם בעלות מופחתת, ומיועדים לא רק לציבור המסורתי והדתי, כל המעוניין להצטרף לגן, מוזמן ומבורך.

הגנים משתייכים לעמותת ישיבת הסדר חולון ופועלים ברוח בני עקיבא, שתפישתה משתפת ומקרבת וזמינה לכל מגוון האוכלוסייה.

גני ילדים בבתים פרטיים

שני גני הילדים של ישיבת הסדר חולון פועלים בבתים פרטיים שיועדו והוסבו לגן, ולכל אחד מגנים בית פרטי הכולל שלושה חדרים, מטבח, חדר אוכל מרווח וחצר משלו.

שעות פעילות הגן הם בין 07:00-17:00 ובימי שישי עד השעה 12:00. ישנן שלוש אפשרויות לשעות השהות בגן, על פי מסלולי תשלום שונים.

התינוקיה

התינוקיה כוללת עד 20 תינוקות לכל היותר, כאשר לכל 5 תינוקות מוצמדת מטפלת המלווה אותם מרגע כניסתם לגן ולאורך כל שעות היום. המטפלות והמחנכות מוסמכות ומעבירות פעילות חינוכית, מסורתית, ובתינוקיה, הדגש העיקרי הוא כמובן לטיפול, תשומת לב והמון אהבה לתינוקות הרכים, ודאגה לכלל צרכיהם. התינוקות הרכים ביותר, בני מספר חודשים, מופרדים מהפעוטות שכבר יודעים לזחול וללכת, והשמירה היא צמודה כל הזמן.

גן הבוגרים

גן הבוגרים נחלק לשתי כיתות על פי שתי קבוצות גיל: כיתה לגילאי שנה ושלושה חודשים עד שנה ועשרה חודשים, וכיתה נוספת עד גילאי שלוש. פעילויות הגן מועברות במתכונת מסורתית-דתית, במתכונת חגי ישראל, תפילות לילדים הגדולים יותר, הקראת ברכות, קריאת שמע, וכד'. הגננות דתיות ומסורתיות, מוסמכות ועובדות במשך שנים עם ילדים ומנוסות וותיקות בכך. הדגש בגנים הוא על אהבת הילד, עידוד להתנסות ולהתפתחות מכוונת, פעילות חינוכית וערכית מעשירה ומקצועית וחום ואהבה לפני הכל ויותר מכל דבר.

ארוחות טעימות ועשירות

בגני הילדים של ישיבת הסדר חולון מוצעות ארוחות טריות מרכיבים טריים בלבד, המוכנות מדי יום במקום. בארוחת הבוקר, הילדים נהנים מכריכים עם ממרחים מגוונים ועשירים בכלל אבות המזון הדרושים להם, ירקות, וחלבונים. ארוחת הצהריים חמה ובשרית, ובין הארוחות מוגשים פירות חתוכים או מרוסקים (בהתאם לגיל הילד), לאורך היום. המזון כשר בכשרות מהודרת.

ישיבת גן הסדר. צילום: ציון בלחסן

ישיבת גן הסדר. צילום: ציון בלחסן

צילום: ציון בלחסן

צילום: ציון בלחסן

חוגים ופעילות העשרה

בגן ישנם חוגים שבועיים המועברים ע"י מדריכים חיצוניים, ביניהם חוג ג'ימבורי וחוג מוזיקה לכל כיתה בהתאם לגילאים שלה.

בת שבע נהרי, מנהלת את גני ישיבת ההסדר והגננת של כיתת הבוגרים, עובדת בגן מאז שנפתח מזה שמונה שנים, כשטרם לכן, ניהלה גן פרטי בחולון למשך 14 שנה ועבדה 8 שנים בגן אמונה בניהול כיתת הגן.

על גני ישיבת ההסדר, היא אומרת: יש לי צוות מדהים שעובד לצדי באווירת משפחה ויחס אישי לכולם. אין תחלופה של צוות ועובדים קבועים ונשארים לאורך שנים. אנו עובדים על פי תכני העירייה, כך שהילדים מגיעים מוכנים לגני העירייה".

"יש המון משחקים דידקטיים בגן לטובת פיתוח הילדים, משחקי שולחן ומשחקי שטיח, ישנה ספריה עשירה להנאת הילדים והם מקבלים מדי שישי ספר לקריאה הביתה. בימי שישי יש קבלת שבת ואני מקפידים על עריכת חגיגות ימי הולדת, חגים, מסיבות יום המשפחה עם שולחנות ערוכים וכיבוד, ובהשתתפות ההורים".

"האני מאמין שלי, זה לספק לילדים המון חום ואהבה, כשהלמידה צריכה להיעשות בכיף. המטרה של הצוות היא להעשיר את הילדים ולפתח אותם, להעשיר את השפה והתקשורת ופיתוח העצמאות והביטחון שלהם במסגרת התהליך".

כתובת הגנים:

התינוקיה שד' ירושלים 12, חולון

גן הבוגרים: הארז 1, חולון

טלפון: בת שבע 052-6073783

גני ילדים ישיבת הסדר חולון. צילום: ציון בלחסן

גני ילדים ישיבת הסדר חולון. צילום: ציון בלחסן

 


כתבה שיווקית 


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר