חברות קייטרינג מומלצות. תמונה ממאגר Shutterstock
חברות קייטרינג מומלצות. תמונה ממאגר Shutterstock

חברות קייטרינג מומלצות בחולון והסביבה

הנה אתם עומדים בכניסה לאירוע שלכם. האורחים הנכבדים נכנסים אל המתחם אחד אחד ומברכים אתכם לשלום, כאשר מחשבה אחת מרכזית עוברת בראשם, והיא: "מה אוכלים?". אז למה שלא תפתיעו אותם עם מנות מקוריות, טעימות ומהממות ביופיין? הכירו את חברות הקייטרינג המומלצות ביותר באזור חולון

פורסם בתאריך: 11.5.19 23:00

"קייטרינג שף הבית" – חברת הקייטרינג המשגשגת שהפכה לשף הבית של אינספור לקוחות

אז אתם נכנסים לאתרי האינטרנט של חברות הקייטרינג השונות, במטרה למצוא את בית העסק המתאים ביותר עבור האירוע שלכם. אך חשוב לדעת שכאשר עובדי ארגון הפועל למטרות רווח כותבים על עצמם, אין זה מקרה שהטקסטים שלהם יהללו את המקום. לכן, בשביל לבחור את החברה שתענה על כלל צרכיכם האישיים, צריך לבדוק האם לבית העסק יש תוצאות מוכחות בשטח.

השמועה על "קייטרינג שף הבית" עברה מפה לאוזן במהירות, וגרמה לכך שכיום, מאות לקוחות מכל רחבי הארץ נהנים באופן קבוע מאוכל מזרחי ואסיאתי בסטנדרט הגבוה ביותר. הודות להשקעה העצומה של השפים בכל פרט ופרט במנות, היחס האישי והקשוב והניסיון רב השנים של כלל העובדים במקום, התפתח בית העסק תוך זמן קצר והפך לשף הבית באינספור אירועים.

קייטרינג שף הבית

קייטרינג שף הבית

הראל, המייסד והבעלים של "קייטרינג שף הבית", מגלה לנו את סוד ההצלחה של המקום: "המרכיב החשוב ביותר עבורנו הוא איכות המנות. אנו בוחרים אך ורק את חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, בונים בקפידה כל מנה ומנה על מנת להגיע לאיזון טעמים מושלם ומבשלים את האוכל כאילו הוא יוגש לאנשים החשובים ביותר בחיינו".

הראל מסביר לנו שעל מנת להגיע לתוצאות מושלמות, חייבים "להגדיל ראש" ולוודא שכל אספקט של המנה מבוצע באופן המקצועי ביותר: "זהו שורש העניין ומכאן הכל מתחיל. אני לא מתפשר על צורת החשיבה הזו ומקפיד על כך שכל השפים שלי יתייחסו לאוכל שהם מבשלים ביתר כבוד".

דיברנו על כך שלבית עסק חייבות להיות תוצאות מוכחות בשטח בשביל שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות. במקרה של "שף הבית", יש כל כך הרבה לקוחות מרוצים, שאפשר לסגור את תהליך בחירת הקייטרינג כבר עכשיו. ואם אתם לא מאמינים לנו, הנה לכם כמה מהביקורות שהראל, מנהל המקום, מקבל בכל יום:

– "היה תענוג! כולם היו מרוצים, ליקקו את האצבעות וכמובן ביקשו לשמור את המספר שלך!".

– "ממש נהנינו. גם מהשירות האדיב וגם מהכמויות הנדיבות. עשרות אנשים כבר ביקשו המלצה וקיבלו כמובן. יישר כוח!".

– "תשמע הראל, אתה אלוף. היה פה אוכל מצוין, שווה לכל כיס. אתה גם אדם שאכפת לו- נשארת לוודא שיש הכל ושכולם מרוצים".

– "אתה אחראי לדבר הזה?! בוא'נה, חתיכת פרסום מגיע לך! דגים פצצה, השניצל היה פריך וטוב. גם הכל הגיע מאורגן פיקס, שזה מאוד נדיר בקייטרינגים, מניסיון. בקיצור, היית עשר!!".

 

לא בכדי קיים המשפט: "מאות לקוחות אינם טועים". אין מה לעשות- אי אפשר להתווכח עם סיפור הצלחה. וכעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להתקשר לחברת "שף הבית" ולהצטרף לאינספור הלקוחות הקבועים שהפכו מזמן את הראל לשף הבית הפרטי שלהם.

"קייטרינג שף הבית"

טלפון: 054-6761385
קישור לאתר
קישור למייל

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר