גלידריות מומלצות בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock
גלידריות מומלצות בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

גלידריות מומלצות בחולון

מחפשים את הדרך המושלמת להמתיק אירוע חברה? או אולי פינוק מקורי ליום האהבה? זמן המתוקים הגיע, ואיתו, גלידריות מודרניות המציעות לנו שירותים חדשים ומפתיעים שלוקחים את ענף הקינוחים לרמות חדשות של יצירתיות, חדשנות ושחיתות חסרת תקדים

פורסם בתאריך: 23.5.19 06:50

EGGZITWaffle Your Imagination 

גלידריית קונספט ביתית בחולון המביאה לעולם המתוקים רוח יזמות חדשה ומגוון מוצרים ושירותים חדשים. אגזיט משלבת חומרי גלם איכותיים עם תפריט חדשני ומתקדם כדי לספק לנו חווית מתוקים שעוד לא הכרנו.

על המקום: אגזיט נולדה לפני יותר משנה, כאשר שרון צעירי, הנדסאית אדריכלות, החליטה ללכת אחרי תשוקתה לעולם המתוקים ולעצב עוגות וקינוחים מיוחדים בשילוב הרקע שלה בעיצוב, אסתטיקה והשראות מחייה האישיים. מה שהתחיל כעסק משפחתי, הפך במהרה לגלידריית קונספט מבוקשת ע"י חברות, פסטיבלים ואירועים הדורשים שירותים מתוקים איכותיים.

התפריט

באגזיט תוכלו למצוא תפריט עשיר ידידותי לטבעוניים, שומרי כשרות ובעלי רגישויות שונות, החל מוופלים קראנצ'ים מבלילה מיוחדת הנעשית במקום, גלידות מייצור ביתי ועד למשקאות חמים בטעמים.

קרדיט לתפריט: שי ארגמן, שי&שרון צילום והפקות

קרדיט לתפריט: שי ארגמן, שי&שרון צילום והפקות

מחפשים את המנה המושלמת לעלות לאינסטגרם?

המנות מעוצבות במטרה לגרות את התיאבון שלכם יחד עם החברים והעוקבים ברשתות החברתיות: שייקים מפוארים, צנצנות ההפתעה, עוגת גבינה על מקל, וכמובן הוופל המפתיע שהופך לגביע עם גלידה, קצפת ותוספות למנה מעוצבת במיוחד.

בעלת המקום והמעצבת היצירתית שרון צעירי מספרת: "ההשראות שלי מגיעות מתחום עיצוב העוגות וטרנדים מהעולם. הכול אצלנו נעשה בעבודת יד עם חומרי גלם עשירים ואיכותיים במטרה לייצר חוויה שונה עבור הלקוחות".

צילום: יעל בונפט

צילום: יעל בונפט

מה עוד?

רוצים להפתיע חבר או בת זוג עם מתנה מקורית?

לאגזיט שירות משלוחים המציע מארזים בהתאמה אישית, צנצנות הפתעה במארזים חגיגיים וחבילות פינוק לחגים כמו יום האהבה או יום האישה. אם זה יום הולדת, אירוע מיוחד או עוד יום רגיל, בעזרת אגזיט, תוכלו לשדרג למישהו את היום עם גלידה או קינוח בהפתעה.

הגלידרייה של אגזיט מציעה שירותים מיוחדים לאירועי חברה כמו "האפי האוור" במשרד לשעות הצהריים ומגוון חבילות לאירועים המותאמות בדיוק לצרכי הלקוח. אם אתם מחפשים דרך להמתיק לעובדים שלכם את היום, עם אגזיט תוכלו לקבל שירות מיוחד למקום העסק הכולל את מנות הדגל של הגלידרייה יחד עם חבילות ארוזות ומושקעות שיספקו לאנשי החברה יום שלא ישכחו.

עם הפופולריות הגוברת, אגזיט מרחיבה את היקף פעילותיה לפסטיבלים של אוכל ואירועים שונים בהם תוכלו למצוא עגלה ססגונית עם גלידות, יוגורטים, ומשקאות חמים.

ביקור במקום

אגזיט מעוצב כמו לונה פארק צבעוני המעורר את החושים ומספק ללקוחותיו חוויה לא שגרתית עם צורות הגשה יצירתיות, מנות שופעות בצבע, ריח וטעמים. כפי שבעלת המקום מספרת: "החיים משעממים בלי צבע".

צור קשר

פייסבוק: EGGZIT

אינסטגרם: eggz_it

כתובת: סוקולוב 62, חולון

טלפון: 052-343-7501

גלידריית EGGZIT. צילום: בן מזרחי

גלידריית EGGZIT. צילום: בן מזרחי


גלידרייה דלי קרים

אין ספק שכולנו אוהבים גלידה, ובמיוחד את טעמי הגלידה הקלאסית, זו המזכירה לנו את הימים הטובים של פעם. מסיבה זו ורבות נוספות, 'דלי קרים' הפכה לשם מותג בכל הקשור לטעמים וחוויה נוסטלגית באווירה מודרנית ומתקדמת.

על המקום

סניף דלי קרים ב'לה-פארק' חולון, הוא חלק מרשת "דלי קרים" הישראלית שקיימת כבר מעל 33 שנים. הסניף נמצא במתחם המזון בפארק, הידוע כמתחם מהנה במיוחד עם שלל מקומות בילוי ובידור (בסמוך לבריכת הברבורים, מוזיאון הילדים, היכל הטוטו והיכל הקרח). הסניף הוקם על ידי נטלי, מתוך אהבה לעולם המזון עם דגש על הטעם המתוק. נטלי שמשה כמורה לאנגלית במקור, ותמיד חלמה לעסוק בתחום הגלידות.  גילה הצעיר של מייסדת הסניף(34)  נשואה טרייה, מורגש בהחלט בחוויה הצעירה והתוססת של המקום.

מגוון מבצעים בדלי קרים חולון. באדיבות: דלי קרים

מגוון מבצעים בדלי קרים חולון. באדיבות: דלי קרים

מה בתפריט?

מלבד מגוון רחב של גלידות מופלאות, המקום מציע מגוון רחב ומגוון של קינוחים: פנקייקים, וופל בלגי, פרוזן יוגורט, מוזלי, קרפ צרפתי, שייקים, אייס קפה/וניל, שתיה חמה/קרה ועוד.

בין מגוון טעמי הגלידות: וניל עוגיות, שוקולד עוגיות, סניקרס, מארס, אגוזי ועוד. בנוסף, ישנו מבחר עשיר של גלידות סורבה – גלידות על בסיס מים מפירות טריים. בסה"כ יש כ-38 טעמי גלידה שונים. בנוסף, יש לנו גלידות אמריקאיות, יוגורטים טבעיים עם וללא סוכר וגביעים ללא גלוטן. התפריט מתאים גם לרגישים ללקטוז ולטבעוניים – מוצעת אפשרות לפרוזן יוגורט על בסיס חלב אורז, שוקולד טבעוני וסופלה שוקולד.

נטלי מספרת: "המנות המוצלחות שלנו נחלקות לכמה סוגים: הראשון הוא המוזלי, יוגורט עם כל התוספות: פירות טריים יום יום כמו תותים, אננס, אבטיחים וכו' בתוספת רטבים שאנחנו מייצרים במקום – רוטב אוראו וגם פררו רושה, שהוא רוטב ידוע שלנו שהולך מצוין, ביחד עם רפאלו, סילאן, טחינה גולמית וריבת חלב. הרשת שלנו זכתה במקום הראשון לפני שנתיים במבחן הטעם של התכנית 'עושות חשבון', כאשר הטעמים המובילים היו הגלידה האמריקאית עם אופציית וניל/שוקו/שוקו וניל, וגלידת הוניל עוגיות עם סניקרס.

באדיבות "דלי קרים"

באדיבות "דלי קרים"

מי הוא קהל היעד?

"הקהל מגוון ממש כמו הגלידות, ומורכב מחבר'ה מחולון ומכל רחבי הארץ: מבאר שבע, יבנה, יפו ואפילו הצפון. כל מי שמגיע לפעילויות בפארק פרס נחשף למקום. ישנן משפחות שלמות שמגיעות ליהנות מהטעם, והרבה לקוחות חוזרים. נתון מפתיע הוא, שלמרות שמדובר במקום הנמצא במתחם בילוי, לקוחות רבים מגיעים לצורך רכישת גלידות במשקל. יש היצע רחב של שייק בריאות אותם אנשים צורכים על בסיס קבוע, ומגיעים לקנות אתם במיוחד. ובקיצור – ניתן למצוא מנות הפונות לכולם, החל מגיל שנה ועד אין סוף".

ומה הלאה?

נטלי עונה בחיוך "הייתי רוצה להתפתח בתחום ואולי גם להקים עוד סניף או שניים – לראות את המקום הזה ממשיך וצובר עוד לקוחות. רוב העובדים שלנו הם קבועים ונשארים איתנו שנים. אנחנו עסק ייחודי לכל דבר, ואנחנו רוצים להיות הגלידה המובילה בחולון.

בונוס שאנו שמחים לבשר עליו הוא שבקרוב תהיה לנו תחרות  – "אתגר המנות המוגזמות", ומי שיצליח לגמור אותן יזכה בחצי קילו גלידה מתנה . במהלך החודש הקרוב נפרסם תאריכים לתחרויות, כך ששווה לעקוב!"

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

טלפון : 035109574

רק בסניף דלי קרים לה פארק: קונים מוזלי בינוני ב-29 ש"ח והשני ב-50% הנחה!
לא תתפנקו!?
תקף בין הימים א'-ה' בין השעות 11:00-16:00

ופלי בלגי משפחתי בדלי קרים. באדיבות: דלי קרים

ופלי בלגי משפחתי בדלי קרים. באדיבות: דלי קרים


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר