ייעוץ מס בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock
ייעוץ מס בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

יועצי מס בחולון

הכירו את יועצי המס בחולון שיעזרו לכם בייצוג מול רשויות המס, עריכת דוחות שנתיים, ניהול חשבונות והתמודדות עם אתגרים פיננסים שונים

פורסם בתאריך: 3.6.19 06:45

חיים מזרחי, מיסים בע"מ. ייעוץ מס באזור

בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים יודעים כי לבחירה במשרד יועצי מס מקצועי ישנה חשיבות רבה להצלחת ופיתוח בית העסק. משרד מקצועי יעמיד לשירותכם מנהלי חשבונות ויועצי מס מקצועיים, מנוסים ובעלי תודעת שירות גבוהה שיסייעו לכם בהתנהלות מכונה מול רשויות המס, הבנקים וביטוח לאומי.

"להתנהלות נכונה מול רשויות המס ישנה השפעה מכרעת על הצלחת העסק. שהרי אנשי מקצוע מנוסים יידעו לטפל בכל הצד הפיננסי של בית העסק. כל שנותר לבעל העסק הוא להביא לפיתוח ולהגדלת הרווחים" אומר חיים מזרחי, יועץ מס באזור ובעליה של חברת חיים מזרחי מיסים בע"מ.

רבים טועים לחשוב שניתן לחסוך בעלות שירותי משרד יועץ מס ומבצעים פעולות דוגמת עריכת דוחות, תיאומי מס והצהרות הון באופן עצמאי מול רשויות המס "חוסר הידיעה מביא לא פעם לכך שבמקום לחסוך בכסף התוצאה המתקבלת היא שבעל העסק משלם יותר מהנדרש" מסביר חיים מזרחי. "במשרדנו אנשי צוות מנוסים מתחום הנהלת החשבונות וייעוץ המס שיעשו עבור הלקוחות את המקסימום על מנת לנצל את הטבות המס הניתנות לבעלי עסקים".

חיים מזרחי, מיסים בע"מ הינו משרד יועצי מס באזור שהוקם בשנת 1991 ומעניק שירותים פיננסיים דוגמת הנהלת חשבונות, חישובי שכר, ייעוץ מס, הצהרת הון, עריכת וביקורת דוחות שנתיים. כמו כן, המשרד מתמחה בביטוחי חיים ופנסיה. את המשרד הקים חיים מזרחי, יועץ מס בהכשרתו עם ניסיון רב שנים. לצידו במשרד הבוטיק מנהלות חשבונות ויועצת מס המעניקים שירות מקצועי, קשוב ואדיב. בחיים מזרחי מיסים בע"מ מעניקים שירותים לשכירים, בעלי עסקים בהם עוסק פטור ועוסק מורשה ובעלי חברות.

"במשרדנו עושים הכל על מנת להבטיח שלקוחותינו- העצמאיים ובעלי החברות ישלמו בזמן אמת את הנדרש. לכן אנו עוסקים בחישובים אמיתיים הנעשים תוך כדי תנועת העסק. המטרה היא למנוע הפתעות ותשלומים שלא לצורך. במצב כזה עריכת הדוחות והמאזנים השנתיים הופכים לפעולה טכנית שאליה מגיעים בעלי העסקים מוכנים. יתרה מכך, חישובים שנעשים בזמן אמת מאפשרים לנו לסייע ללקוחות לשמור על תזרים שפוי, מה שמביא להצלחת העסק" אומר חיים מזרחי

כחלק מסל השירותים הכולל שמציעים במשרדו של חיים מזרחי מוצעת אפליקצייה לניהול חשבונות המאפשרת לבעלי עסקים לבצע פעולות בקלות ובנוחות מהסמארטפון ללא צורך בהגעה למשרד. "המטרה היא לקצר תהליכים, להנגיש ללקוחות את המידע ובעיקר לחסוך להם זמן יקר וכסף" אומר חיים מזרחי. האפליקציה מאפשרת ללקוחות להוציא חשבוניות וקבלות, לקבל דיווחים בזמן אמת על דוחות תקופתיים ולפקח און ליין על הנעשה בבית העסק"

אין ספק שהבחירה בחיים מזרחי מיסים בע"מ תבטיח ליווי מקצועי בכל רובד בבית העסק. המוניטין רב השנים, הניסיון והשירות האדיב יהיו אלה שיבטיחו שהעסק שלך בידיים טובות.

חיים מזרחי, מיסים בע"מ. ייעוץ מס באזור

המצודה 23 אזור

משרד : 03-5185880
פקס :03-6827898
נייד :052-6777054

מעבר לאתר
מייל: [email protected]

חיים מזרחי. צילום: עופר אלבס

חיים מזרחי. צילום: עופר אלבס


סמחוביץ'- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות

החלום על פתיחת בית עסק קטן משלנו מלווה חלק מאיתנו לעיתים שנים רבות. לרצון ולשאיפות לנהל עסק שזוכה להצלחה, מתלווים לא פעם חששות כבדים. כדי לוודא שתוכלו להגשים את החלום חשוב להסתייע באנשי מקצוע המציעים ליווי וייעוץ עסקי שיסייעו לכם בפתיחת העסק, ניהולו והפיתוח העסקי.

"ישנם לא מעט אנשים המעוניינים לפתוח עסק. הם מגלים להפתעתם שבמבחן המציאות הבירוקרטיה, הגופים איתם יש להתנהל והבנת השוק העסקי מקשים עליהם במשימה" אומר אבי ושדי, יועץ מס בכיר בסמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות. "בשל כך ישנה חשיבות רבה לבחירה באנשי מקצוע שיסייעו לנו לאורך כל התהליך של פתיחת העסק- משלב הרעיון, דרך השירותים שיינתנו בו, העלויות ועד הפעילות השוטפת של בית העסק".

סמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות

סמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות

מה היתרונות של שירות ייעוץ וליווי עסקי?

"בעל העסק הוא לרוב איש מקצוע שמומחה בתחומו. מומחי ליווי וייעוץ עסקי יאפשרו לבעל המשרד להתמקד בעבודתו תוך שהם מסייעים בפיתוח העיסקי. לצורך כך, עוד בשלב הרעיון על אופיו משל בית העסק מקיימים ישיבות עם בעל העסק במטרה להבין באיזה שפה הוא מעוניין לדבר, מה הקונספט שהוא מציע, מי קהל היעד  ואיך הוא מעוניין למתג את עצמו. אנחנו מסייעים בגיוס אשראי בנקאי וחוץ בנקאי המאפשר לקבל הלוואות באמצעותן ניתן להגדיל את פעילות העסק".

ליווי עסקי הוא רק בפתיחת עסק?

"כשמו כן הוא- ליווי עסקי נועד ללוות את הבעל העסק גם לאחר שהעסק נפתח. מדובר בתקופה קריטית בה חשוב ללמוד ולהבין את העסק. כשהעסק כבר פועל חשוב ללוות את הלקוח גם בעבודה השוטפת ולהבין איך ניתן לצמצם עלויות ולהגדיל רווחים ומה ניתן לעשות כדי לפתח את העסק. אנו מבצעים יחד עם בעל העסק בדיקת תמחור ומעקב ובקרה על תזרים המזומנים. הישיבות עם בעלי העסק נעשות על מנת להעניק ניתוח העסק עם היד על הדופק ולהביא לשיפור וייעול מתמיד".

"אנחנו כמשרד יועצי מס בבת ים מבצעים הערכות מס באופן שוטף ולא פעם בשנה- מה שיאפשר לבעלי עסקים לשלם לגופים דוגמת הביטוח לאומי ומס הכנסה תשלומים ללא הפתעות בסוף השנה".

כמשרד יועצי מס מוביל מקפידים בסמחוביץ ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות להעניק שירותי הנהלת חשבונות, חשבות שכר וייעוץ מס וזאת בנוסף לשירותי ייעוץ וליווי עסקי המוצע במשרדם.

"אין כיום בעל עסק שיכול לנהל את העסק ללא שירותי ייעוץ מס מקצועיים. בין אם מדובר בבעלי עסקים קטנים, בינוניים, גדולים וחברות בע"מ חשוב להקפיד על סוגיות דוגמת עריכת דוחות, חשבות שכר, הנהלת חשבונות והצהרות הון בידי יועצי מס מקצועיים. גם את ייצוג בעלי העסקים מול רשויות המס חשוב וכדאי להשאיר לאנשי מקצוע המתמחים בתחום דוגמת יועצי מס", אומר סמחוביץ.

את משרד יועצי מס בבת ים סמחוביץ  ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות הקימו בשנת 2009 רונן סמחוביץ ואבי ושדי, יועצי מס מוסמכים וחשבי שכר בכירים החברים בלשכת יועצי המס בישראל. סמחוביץ וושדי בעלי ניסיון וידע עשירים בחשבות שכר והנהלת חשבונות תודות לעבודתם כשכירים במשרדי רואי חשבון.

בין אנשי המקצוע בסמחוביץ ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות ניתן למצוא חשבי שכר, מנהלי חשבונות, יועצי מס, כלכלנים ורואי חשבון שלהם ניסיון עשיר ותודעת שירות גבוהה. צוות המשרד מעניק שירות ייעוץ מס וחשבות שכר בהם:  הנהלת חשבונות, הכנת משכורות, חשבות שכר, ניהול פיננסי שוטף, ביקורת חברות, החזרי מס וגיוס אשראי בנקאי וחוץ בנקאי.

"לצד השירותים לבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים אנחנו מעניקים שירות לשכירים ועצמאיים שהנם עוסק פטור ועוסק מורשה ובעלי חברות. אנחנו מקפידים להתעדכן בתוכנות חדשות המייעלות את השירות ללקוחות. קיימות במשרדנו מערכות ממוחשבות שמחוברות ומסונכרנות למע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי מציין סמחוביץ. החיבור הישיר מאפשר ביצוע פעולות במשרד מבלי לגשת פיזית לאותם המשרדים. אין ספק שהטכנולוגיה הזאת חוסכת כסף וזמן רב ללקוחות.

באיזה פעולות מדובר?

"ישנן פעולות רבות שניתן לבצע מבלי לגשת למשרדי מע"מ או מס הכנסה. למשל, קבלת התכתבויות עם פקידים בגופים אלה, פתיחת תיקים והחזרי מס הם רק חלק מהפעולות שניתן לבצע.

תו איכות ייחודי ניתן לסמחוביץ ושדי המעניק תו תקן של תודעת שירות גבוהה, מצוינות ואיכות- תו אמון הציבור. "מדובר בגוף שפועל ללא מטרות רווח ומטרתו להעניק תו תקן על שירות ומקצועיות של בתי עסק. גוף זה כולל עורכי דין המבצעים בקרת איכות לשירות ולמקצועיות במשרד. תו תקן זה מוענק בהתאם לפרמטרים מחמירים בחוק הגנת הצרכן" מציין רונן סמחוביץ.

סמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות

לישנסקי 27, ראשל"צ

טלפון: 03-9442522

מעבר לאתר

סמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות

סמחוביץ- ושדי, ייעוץ מס וחשבונאות


קובי דיין, "עמית לשכיר למעסיק שירותים פיננסים" בחולון

בעלי עסקים גדולים, קטנים ובינוניים יודעים שהתחרות כיום גדולה. על מנת להביא להצלחת העסק עליהם להתמקד בפיתוח העסקי והגדלת התפוקה ולא פחות בניהול פיננסי נכון ואיכותי. בכדי להצליח במשימה בוחרים רבים מהם להסתייע במשרד בוטיק המטפל בנושאים הכספיים והפיננסיים.

"עמית לשכיר למעסיק שירותים פיננסים" הינו משרד בוטיק בניהולו ובעלותו של קובי דיין. משרד הבוטיק מעניק לשכירים, עצמאיים וחברות חבילה כוללת של שירותים פיננסיים בהם: שירותי הנהלת חשבונות, ייעוץ מס, חשבות שכר, תיאומי מס, החזרי מס, גישור  הלוואות בערבות המדינה וכן לווי וייעוץ עסקי לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים.

קובי דיין הקים את משרדי "עמית לשכיר ולעצמאי שירותים פיננסיים" בשנת 2009. דיין בעל תואר ראשון בחשבונאות  מהמרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה ותואר שני במימון מהמרכז האקדמי פרס ברחובות. כמו כן, בעל תעודות בהנהלת חשבונות 1,2,3, חשב שכר בכיר, ייעוץ מס ומגשר בדיני עבודה. לקובי דיין ניסיון עשיר בניהול משכרות בחברות ענק מהמובילות במשק ובתחומי הפיננסיים והכספים.

לעמית לשכיר ולעצמאי שירותים פיננסיים ניסיון עשיר וידע בכל הקשור בתחום החשבונאות, ייעוץ המס והליווי העסקי. "לצד הניסיון רב השנים מקפיד צוות המשרד על רמת שרות גבוהה ושמירה על קשר אישי עם לקוחות המשרד. אנחנו מחויבים למתן שרות מקצועי, אמין ויעיל וזאת במטרה לספק ללקוחותינו פתרונות ממוקדים ויעילים על ידי עמידה בסטנדרטים גבוהים של אחריות, מקצועיות ושירותיות בכל שלב בתהליך" אומר קובי דיין, מנכ"ל ובעלים משרדי "עמית לשכיר למעסיק שירותים פיננסיים" .

"עמית לשכיר ולעצמאי שירותים פיננסים" מעניקה שירותים פיננסיים לשכירים המעוניינים לבצע תאום מס והחזרי מס. דיין מציין כי את החזרי המס ניתן לבצע שש שנים אחורה ולקבל את החזרי המס רטרואקטיבית "בניגוד למה שרובנו חושבים, אין צורך לבצע החזרי מס כל שנה. חשוב רק לזכור שלא ניתן לקבל החזר מס מעבר לשנה השביעית"  מציין דיין.

המשרד מעניק שירותים פיננסיים וייעוץ לעצמאים ולחברות הגדולות במשק מתחום הבנייה וההסעדה. על מנת להביא לפיתוח העסק שלכם מעניק המשרד הלוואות לעצמאים בערבות מדינה. במשרדו של קובי דיין מתמקדים גם בטיפול בכל הקשור ברישיונות, אישורי עבודה וחשבות שכר לעובדים פלשתינאים המתגוררים באזור איו"ש וכן פלסטינאים שעובדים באיזור איו"ש "משרדנו מעניק שירותי שכר לחברות מתחומי הבנייה וההסעדה בהם יש דרישה להעסקת עובדים פלשתינאים טישראלים. מעסיקים ובעלי חברות המעוניינים להעסיק עובדים פלשתינאים ולקבל מכסות להעסקתם נתקלים בבירוקרטיה המקשה עליהם את תהליך השגת הרישיונות. ההתנהלות נעשית מול מספר גורמים ולכן התהליך ארוך ומייגע. משרדי מטפל בנושא מתחילת התהליך ועד למתן הרישיונות לעובדים. אנו גם עוסקים מבצעים חשבות שכר לעובדים אלו" אומר קובי דיין.

מר דיין הינו מרצה במספר מכללות בתחום המיסים, שכר , דיני עבודה וכן פתיחת עסק וניהולו.

קובי דיין, "עמית לשכיר למעסיק שירותים פיננסים" בחולון

הבעל שם טוב 23 חולון

טלפון: 050-5555590

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר