סוויטוש: עוגות בהתאמה אישית
סוויטוש: עוגות בהתאמה אישית

קייטרינג חלבי במרכז: הכירו את חברת סוויטוש

שבועות הוא ללא ספק חגם של אוהבי הגבינות, מאכלי החלב למיניהם והקינוחים המשובחים. אם גם אתם כאלה, אבל מעדיפים להגיע לשביל החלב לפני שימצאו אתכם טורחים במטבח, ובדיוק צריכים לארח או לארגן אירוע, אין שום סיבה שתבלו לילה לבן בניסיונות למצוא את הקייטרינג החלבי המושלם - אנחנו עשינו עבורכם את העבודה

פורסם בתאריך: 3.6.19 07:38

לאוהבי המטבח החלבי ולחובבי הסוכר, קייטרינג סוויטוש הוא הדבר הכי מתוק שיש.

סוויטוש , קייטרינג ביתי חלבי מתמחה בתחומו, מציע את שירותיו לאירועים קטנים – עד 50-70 איש. בסוויטוש מתמחים באירועים כמו מסיבות מקווה, מסיבות רווקות, ימי הולדת, ארוחות משפחתיות חגיגיות, עלייה לתורה וכו'.

מבחינת הצוות של סוויטוש, האירוע לא מתחיל כשהאורחים מתחילים להגיע, אלא עוד הרבה מראש. זה מתחיל בהזמנה המוקדמת – לפחות שבוע מראש, מה שמבטיח שהצוות יוכל לספק לכם את ההזמנה במלואה, עם הדיוק המרבי וההקפדה על כל הפרטים המאפיינים את סוויטוש.

חברת הקייטרינג החלבי סוויטוש

חברת הקייטרינג החלבי סוויטוש

בשלב הבא, הצוות מספק ללקוח ייעוץ צמוד, ליווי אישי ועיצוב הבופה. ביום האירוע, בשעות שלפני, מגיע הצוות עם כל הציוד, המפות, הכלים, וכמו נמלים חרוצות, הם פושטים על המקום ומסדרים הכל. בסוויטוש יודעים שאנו אוכלים לא רק עם הפה, אלא גם עם העיניים, ומאמינים שאוכל טוב זה לא רק הטעם, זו גם האסתטיקה. צוות הקייטרינג שמגיע ללקוחות משקיע מחשבה בכל פרט בעיצוב המזנון ובסידור חלל האירוע. ככה נערכים בסוויטוש לקראת האורחים של לקוחותיהם.

מגוון המנות הטעימות והטריות מבוסס על טהרת המטבח החלבי. צוות הבשלנים מקפיד על שימוש בחומרי גלם מובחרים, איכותיים וטריים, כי לטעמם, זו הדרך היחידה לבנות תפריט מעולה ולענג את האורחים.

התפריט העשיר של סוויטוש מציע מגוון מנות פתיחה, סלטים, אנטי פסטי ומרקים.

כשטעם ויצירתיות מתחברים יחד

כשטעם ויצירתיות מתחברים יחד

במחלקת המאפים ניתן למצוא, בין השאר, מנות ייחודיות כגון מגוון טורטיות ממולאות וחטיפי לחם מתובל ואפוי בתוספת מטבלים ופריקסה שמגיע עם סלטים למילוי. כמו כן, אם רק תבקשו, סוויטוש יערכו על השולחן החגיגי שלכם מבחר פיתות, פוקאצ'ות, כריכים, פיצות אישיות ועוד, כטוב לבו של האופה של סוויטוש.

העיקר כמובן, כמו בכל קייטרינג, הוא המנות העיקריות. סוויטוש מציעים לכם לבחור מתוך מגוון פסטות ורטבים, קוסקוס וירקות ומנות דג משובחות.

כדי להצדיק את השם (שהוא ממתק בפני עצמו, חייבים להודות), לקייטרינג סוויטוש מחלקת מתוקים שלא תשאיר אף אחד עם טעם מלוח בפה. בין המתוקים של סוויטוש תוכלו למצוא מבחר עצום של עוגות, עוגיות, מאפים, קאפקייקס מקושטים וקינוחים חלביים, קרמיים, פירותיים וססגוניים – ללא ספק הדרך המושלמת לסיים ארוחה חלבית.

נראה כמו פסל, עשוי מסוכר

הדובדבן שבקצפת של סוויטוש הוא ללא ספק מחלקת העוגות המעוצבות. בסוויטוש עומד לרשותכם צוות המתמחה באפיית וקישוט עוגות מבצק סוכר. הבת חולמת על קריירה של רקדנית פלמנקו? הבעל משחק כל יום חמישי פוקר עם החבר'ה מהיחידה? הזוג שמתחתן הכירו זה את זו בקורס צניחה וחושבים שזה הדבר הכי רומנטי בעולם? כל סיפור שכזה אפשר להפוך לעוגה מקושטת – זה לא מסובך, זה מסוכר. אתם רק תספרו למי מיועדת העוגה ומה מייחד אותו, את השאר יעשו עבורכם המומחים של סוויטוש.

לקוחות חדשים? קבלו 5% הנחה למזמינים בפעם הראשונה

למזמינים קייטרינג לכבוד חג השבועות תינתן הנחה נוספת של 5%

טלפון: 050-8232132

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

סוויטש: קייטרינג חלבי במרכז

סוויטוש: קייטרינג חלבי במרכז

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר