מעצבי שיער בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock
מעצבי שיער בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

מעצבי שיער מומלצים בחולון

העונה החמה כבר כאן, וזה הזמן האידיאלי לבחור עבורכם את מעצב השיער שיכין אתכם בצורה המושלמת ביותר לימים החמים שלפנינו. יצאנו להכיר את מעצבי השיער המומלצים בחולון

פורסם בתאריך: 10.6.19 09:06

עיצוב שיער לוסי

המספרה הראשונה שלנו היא מספרה ותיקה שכמעט כל אחד יזהה כבר מהמיקום, על אחת כמה וכמה מהשם – עיצוב שיער לוסי, מקום שכבר נהפך לשם דבר בחולון הנמצא בפסאז' סוקולוב 88. אם חשבתם ש-20 שנה זה הרבה, חכו עד שתשמעו על כך שהבעלים לודמילה עוסקת בתחום כבר מעל ל-40 שנים.

אם אתם מחפשים את מעצב השיער האידאלי, הגעתם למקום הנכון. מעצבי השיער ב'עיצוב שיער לוסי' ניחנים בתשוקה קולחת לכל דבר הקשור בעולם השיער, ובמקצועיות ומיומנות רבה שנצברה לאורך השנים, הם יודעים להפוך כל שיער למלא חן ויופי, עשיר, מלא ברק והחשוב מכל – בריא, אשר ייראה טוב לאורך שנים רבות.

את הידע הנרחב שלהם, לא שומרים מעצבי השיער ב'עיצוב שיער לוסי' לעצמם, להפך. כאשר הם נחשפים לטכניקת עיצוב חדשה או מתאימים את עיצוב השיער למראה הכללי שלכם, הם חולקים בעצות המומחים האפקטיביות והעדכניות ביותר, כך שתוכלו לשלוט בכל מראה, סגנון וטיפוח השיער שלכם, גם בבית.

לקוחות המספרה נהנים משירות ייחודי ויוצא דופן, משיחות קולחות ומהנות עם הצוות ומטיפים ושיטות להחייאת והבראת השיער שהם חולקים באהבה.

מעצבי שיער בחולון: הכירו את לוסי עיצוב שיער

מעצבי שיער בחולון: הכירו את עיצוב שיער לוסי

ההיסטוריה מתחילה בארץ אחרת – לודמילה נולדה ברוסיה וכבר שם היא החלה להתאהב במה שהפך מהר מאוד למקצוע – היא נהפכה מהר מאוד למקצוענית ואף זכתה במקומות ראשונים בתחרויות מובילות. עוד נתון יפה וייחודי הוא שלודמילה לא שומרת את המידע לעצמה, ויש לה תלמידים רבים שפתחו עסקים מצליחים משלהם, גם בישראל וגם ברוסיה. למרות הסטטוס המרשים שלה בתור מורה, הרי שסדר יומה מורכב גם מהשתלמויות ולימודים, כך שניתן לבוא אליה ולדעת שתקבלו את הטיפול והטיפוח העדכניים והאיכותיים ביותר.

מספרת 'עיצוב שיער לוסי' הקפידה לאורך שנים על בניית מוניטין מקומי ואזורי ומהווה סיפור הצלחה. המספרה מספקת שירות לנשים, גברים וילדים, ונשים דתיות ועוסקת בכל התחומים הקשורים לעיצוב השיער, מה שממצב אותה כמרכז ייחודי, One stop shop מושלם עבור כל שירותי השיער שתזדקקו להם אי פעם.

המטרה היא לסייע לכם להיראות זוהרים ורעננים, להחזיר את החיות לשיער ואת האור לפנים, ועל הדרך, לעשות לכם טוב. מעצבי השיער מגייסים את מלוא המומחיות והיצירתיות שלהם כדי להבטיח שתהיה לכם חוויה מרגיעה ונהדרת לכל אורך התהליך, עד ליציאה מהמספרה עם מראה זוהר וקורן. על מנת להבטיח את התוצאות הרצויות, משולבים מוצרי טיפוח מתקדמים ואיכותיים בכל חפיפה ועיצוב, להשלמת המראה הבריא והחיוני לשיער.

היצע השירותים נרחב וכולל מגוון ענפים הקשורים ליופי, בנוסף לטיפוח ועיצוב השיער הכולל תספורות קלאסיות, תסרוקות לחתונה, צבע, פסים (בכל השיטות המתקדמות כגון אומברו, באלייאג', שאטוש, איירוטאצ'), החלקה אורגנית וסלסול, ניתן למצוא במקום גם טיפולי פנים, מניקור, פדיקור, לק ג'ל ובניית ציפורניים המיועדים לנשים וגברים כאחד. ניתן למצוא גם טיפולים ייחודיים נגד נשירה, ואף שירותים מיוחדים כמו הזמנה לדתיים שיכולים לקבוע תור ולקבל את השירות מאחורי וילון בדיסקרטיות מלאה. כבר מהסתכלות קצרה בעסק ניתן לראות כי לקוחות רבים מגיעים ומקבלים ייעוץ, ותמיד מתרשמים לטובה מהתוצאה הסופית, שנעשית תוך ליווי אישי לאורך כל הדרך.

עיצוב שיער לוסי

עיצוב שיער לוסי

נראה שהמומחיות של לודמילה עשתה את שלה וניתן למצוא בתור הארוך גם נשים, גם גברים וגם ילדים מכל הגילאים והמקומות – שיחה קצרה איתם מביאה תשובות מפתיעות כמו מעלה אדומים, נתניה, פתח תקוה ועוד – ונראה שהם היו כאן פעמים רבות, ואף נתקלנו במשפחה שלמה שבאה ביחד להסתפר – ונראה שהם לא היחידים שעושים זאת.

והאמת היא, שניתן להבין אותם: כל מי שייכנס למקום יוכל לראות שמדובר באשת מקצוע שאוהבת את העבודה שלה ומעריכה אותה מאוד, ושמבחינתה מדובר בלא פחות מאומנות. המקום גם נחשב כשקט ורגוע ומציע מחירון במחירים שווים לכל נפש. לסיכום, כבר מהיכרות ראשונית, ניתן להבין בקלות כיצד היא הגיעה לסטטוס שבו היא היום – והיד עוד נטויה.

סוקולוב 88 חולון

מעבר לעמוד הפייסבוק

טלפון 0544568366

לוסי עיצוב שיער: לפני ואחרי החלקה אורגנית

לוסי עיצוב שיער: לפני ואחרי החלקה אורגנית


מספרת H&M: איך משלבים כמעט 30 שנות ותק עם החדשנות?

עד כמה אתם אוהבים את השיער שלכם? כנראה שהרבה ויש להניח שאתם משקיעים לא מעט בעיצוב השיער, לא משנה מה אופיו, צבעו או אורכו. זאת הסיבה שישנה חשיבות רבה בבחירת מעצבי השיער. חשוב לסמוך עליהם, על הניסיון שהם מביאים איתם, על המקצועיות, המוניטין והסטנדרטים שהם מציבים לעצמם.

את כל אלה ניתן למצוא במספרת H&M, שהסיבה לשמה טומנת סיפור מיוחד המסביר את סוד הקסם של המקום: השם של המספרה הוא למעשה ראשי תיבות של מעצבי השיער משה שושן ואמו הנרייט שושן, שעובדים יחד ומצליחים לתת מענה לקהל מגוון של לקוחות. "בגלל השם המיוחד, הרבה מצלצלים אלינו ומתעניינים בקניית בגדים ואנחנו מסבירים להם שזו מספרה – אבל לא סתם מספרה", אומר משה.

תחילת הדרך של המספרה המשפחתית הייתה לפני 27 שנים בכיכר ויצמן. 12 שנים אחר כך עברה למרכז דרגת סנטר שבשכונת קרית בן גוריון בחולון. מאז, כבר 15 שנים, היא פועלת באותו המקום בהצלחה ואף התרחבה וגדלה. הנרייט שושן הייתה בין החלוצות שהביאו לחולון את בשורת עיצוב השיער, בנה משה נדבק בחיידק הפך למעצב שיער מוביל והצטרף אליה ולאחר מכן גם הבת נטלי אוחיון הצטרפה למספרה. התוצאה: עסק משפחתי שבו כל אחד מומחה בתחומו ונותן מענה לכל סוגי הטיפולים, העיצובים, סוגי השיער והלקוחות.

עוד כילד משה ליווה את אמו שהייתה בין הראשונות שהביאו לחולון את הבשורות מתחום עיצוב השיער. כאשר פרט לעבודה המעשית ולידע שספג מאמו, הוא למד באופן מקצועי. העבודה המשותפת של האמא והבן הצליחה להדביק בחיידק עיצוב השיער גם את הבת נטלי. ואיך עובד שיתוף הפעולה? משה מספר: "אני הספר במספרה –  אני מביא קווים חדשנים ועדכניים, גוזר, עושה פן ואמא שלי היא הקולוריסטית. היא אחראית על הצבע, גוונים, פסים, החלקות ולכימיה. נטלי היא עוזרת, חופפת, מסדרת, דואגת ליומן לקוחות לתשלומים לספקים. לכל אחד יש את התפקיד שלו. זה כיף לעבוד עם משפחה, זה מקסים ופחות נוקשה, אבל בגלל זה אני משקיע הרבה יותר".

בני המשפה מקפידים לעבוד עם החומרים האיכותיים והיוקרתיים ביותר בתחום השיער, לצורך צביעה, החלקה, שזירה ועוד. "הצבעים שאיתם אנחנו עובדים במספרה הם של טיון ושל סופר פרמה", מספר משה, "ובהחלקות, יש לנו החלקות לכל סוג שיער – החלקה תאילנדית שהיא אורגנית, ג'אן דה פרל החלקה לשיער צבוע, לאסיו – המיועדת לשיער בלונדיני ולשיער דק ועדין. וזה רק חלק ממה שאנחנו מציעים".

מספרת H&M

מספרת H&M

מה בנוגע לשזירות שיער?

"בשזירות שיער אנחנו משתמשים ב-100 אחוז שיער טבעי – שיער אדם בטכניקות המתקדמות ביותר, בהתאמה אישית לשיער הלקוחה. כל אחת וההתאמה האישית שלה. בנוסף, אנחנו עובדים עם לבוטה פאריז, חברה המתמחה במסכות ושמנים. אנחנו גם עובדים עם מסיכת שיער שמרככת ומשקמת של וולנס. אני תמיד שואף להשתפר עוד ועוד ולתת את השירות הטוב ביותר, להגיע לקהל יעד יותר רחב ולהתפתח ולשאוף קדימה".

במספרה בני המשפחה מקפידים על שני דברים מרכזיים: מקצועיות ללא פשרות ויחס אישי ללקוחות. לכן, במספרה משקיעים בשירות האישי שניתן ללקוחות שמצדם שומרים על נאמנות למספרה הוותיקה שהפכה לחלק מהנוף המקומי בחולון.

"אנשים באים אלינו כי המחירים שלנו יחסית סבירים, אנחנו אנשים עם סבר פנים מאד שירותי, מאד נחמדים, אנחנו מקצוענים מאד והניסיון שלנו מדבר בעד עצמו. יש לנו מצבור לקוחות עצום שהתחברנו אליהם – יש לנו לקוחות של 20 שנה ויותר יש לנו מגוון קהל יעד רחב מאד, הצעירות אוהבות לעבוד איתי ואילו המבוגרות אוהבות לעבוד עם אמא", מספר משה.

למרות הניסיון הרב, במספרת H&M לא קופאים על השמרים ותמיד מתעדכנים בטרנדים החמים ביותר, בעיצובים החדשניים ביותר ובשינויים בתחום עיצוב השיער. מדי שנה וחצי-שנתיים נוסע משה להשתלמות בלונדון של וידאל ששון – אחד מבתי הספר היוקרתיים ביותר בעולם עיצוב השיער. "בכל רבעון, וידאל ששון מוציאים קולקציה חדשה שאני בודק אם היא מתאימה או לא מתאימה לי ואני מתרשם ומבצע שם את הלימודים מבחינה עיונית ומביא את מיטב הקווים החדשים לארץ", אומר משה. "יש לי השתלמויות בלונדון, אני הולך להמון השתלמויות בבתי ספר של חברות הצבעים ואני לא חוסך בכסף או במשאבים – ההשתלמויות מאוד יוקרתיות ומגיעות לעשרות אלפי שקלים. כל עוד אני מטפח את עצמי מבחינה מקצועית ויכול לגשת ללקוחה עם הקווים המתקדמים ביותר ולתת את המקצועיות שלי בצורה הגבוהה ביותר, אז זה מעולה בעיניי".

מספרת H&M, יהושע רבינוביץ 58 (מרכז דר גת סנטר), חולון 
טלפון: 03-5510668 או 052-5468737
דף הפייסבוק ליחצו כאן

מספרת H&M

מספרת H&M


אורן ישראל

אם חשבתם שגורואים יש רק בהודו ושסלבים וידוענים נמצאים על המסך, אורן ישראל יוכיח לכם אחרת. למרות שכנראה כבר שמעתם את השם, תמיד טוב לציין שסלון עיצוב השיער שלו הפך למקום עליה לרגל בכל הקשור לטיפוח ועיצוב השיער, עם דגש על כימיה – הבהרות לכל סוג וצבע שיער, בנוסף לפסים, שינויי גוון וערבובי צבע. אם יש לך צבע שיער מסוים ואת רוצה למצוא את זה שהכי מתאים לך, לרענן את הלוק, לשקם צבע שדהה או פשוט לעשות מהפך – נראה שאורן ישראל הוא הכתובת.

ספר לנו על עצמך

"את הבקיאות שלי בכל נושאי הכימיה לרבות גווני השיער וידיעת הדרך הנכונה לתוצאה הרצויה, צברתי בכ-20 שנים שמתוכן אני עובד כבר 18 שנים בתור עצמאי לכל דבר. המספרה נמצאת ברחוב דוב הוז ולא ניתן לפספס אותה, זאת בזכות שלט הניאון הנושא את שם המקום, שהוא גם שמי.

"השם שלי כבר נהיה מוכר לא רק ברחבי חולון והסביבה, אני מלמד ספרים וספריות רבים, וניתן למצוא שמות לא מעטים בתעשייה שחבים לי את הידע והמקצועיות. כל מחזור כולל 10-15 תלמידים חדשים, והרשימה עוד ארוכה, אליה מצטרפים גם 100-200 מעצבי שיער בכירים במילאנו."

הבנו שיש לך תואר שרק ספרים בודדים בעולם מחזיקים בו, מהו?

"אני מחזיק בתואר שיש רק לתשעה ספרים אחרים מרחבי העולם – פרזנטור של איטלי מילאנו. מדובר במינוי טרי בן 3 חודשים שניתן על ידי חברת ענק בתחום המחזיקה ב-8 מפעלים בעולם. במסגרת ההסמכה שלי, אני מעביר השתלמויות לספרים ומעצבי שיער ממדינות רבות במגוון נושאים, עם דגש על כימיה – איך להגיע לגוון הרצוי, דרכים ושיטות ייחודיות לעיצוב וטיפוח השיער ועוד.

עוד נושא פופולארי עליו אני מרצה הוא תוספות השיער, שנחשבות גם הן לאחת הסיבות לכמות הלקוחות הרבה שאני מקבל מדי יום ביומו. גם בארץ נערכו שלושה אירועים מאוד גדולים של החברה, בהם לקחתי חלק פעיל שלימד את רזי המקצוע מול 500 ספרים מערים כמו קריית שמונה, תל אביב והרצליה שחיכו בשקיקה למידע המקצועי שלי בנוגע לטרנדים העכשוויים בעולם השיער."

אז איך זה מרגיש?

תודה לאל, אין ספק שהשנה האחרונה היא השנה שלי. אני בעלים בליין מוצרים שרץ כבר כ-8 חודשים ומעורר עניין רב הן מצד הלקוחות והן מצד חברות מובילות במשק לגבי פיתוח הליין ביחד עם מוצרים נוספים וכניסה לשווקים חדשים. ניתן למצוא בקטלוג מסכה, שמפו וקרם לחות המיועד להחלקות ושיער יבש. בניגוד למוצרים אחרים שנושאים את שם הידוען, אני לוקח חלק אישי בכל הליך הייצור, ומשתמש רק בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. בדרך כלל כשמדברים על מפעל חיים מדברים רק על אנלוגיה, אך במקרה שלי, מדובר במונח נכון לכל דבר – זה הבייבי שלי.

מה הלקוחות אומרים?

קחו כל לקוחה שלי, והמחמאה שתשמעו הכי הרבה היא היושרה והאמינות שלי – רבות מהן יספרו בשמחה שאני אומר את כל האמת בצורה מכילה ונעימה, ובכך הן יודעות שהן באמת נמצאים בידיים טובות. אני לא מהסס גם לסרב לקבל עבודה אם השיער לא יכול לעמוד בטיפול, וכל אחת מהן היא או מישהי שחזרה אחרי ביקורים רבים בהן תמיד הן קיבלו את הגוונים שהן תמיד רצו, או לקוחה חדשה שקיבלה המלצה חמה. גם בפייסבוק ניתן לראות מחמאות רבות, ואם תסתכלו טוב, תוכלו לראות לא מעט מכאלו שהגיעו ממגוון מקומות בארץ, מהצפון ועד הדרום. למרות שהמראה הצנוע של הסלון יכול להיות מטעה, מבינים מהר מאוד שמדובר ברמה גבוהה מאוד בתחום, ועל כך יעידו רבים.

בסופו של יום, ניתן להגיד שאני נמצא בפסגת הצמרת בתעשייה, גם בתחום המקצועי וגם בתחום האישי. מה שנותן לי את הכוח לקום כל יום ולעבוד הוא הפידבקים החיוביים – וניתן לשמוע דברי הלל רבים שמגיעים אליי מדי יום ביומו – ומה אני צריך יותר מזה?"

דב הוז 8 חולון 

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

אורן ישראל: עיצוב שיער בחולון

אורן ישראל: עיצוב שיער בחולון


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר