תשמישי קדושה ויודאיקה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
תשמישי קדושה ויודאיקה במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

תשמישי קדושה ויודאיקה במרכז

צדיקים, יש לכם רגע? אספנו בשבילכם את החנויות המומלצות ביותר בחולון לרכישה ובדיקה של תשמישי קדושה, וכמובן מוצרי יודאיקה שיפארו את הבית שלכם באור ומסורת

פורסם בתאריך: 17.6.19 12:11

מכון הסת"ם חיים ביד – המקום שלכם למוצרי יודאיקה והבית היהודי

ההלכה היהודית ומסורת העם היהודי הם חלק בלתי נפרד מהבית היהודי, המקושט בסממנים דתיים. כשמדובר בתשמישי קדושה ובמוצרים הקשורים בהלכה היהודית, לא מומלץ להתפשר. ישנה חשיבות עליונה לדיוק הכתיבה, להכשרת בעלי המקצוע וכמובן לאיכות. במכון הסת"ם חיים ביד תמצאו את המוצרים האיכותיים ביותר ותקבלו את השירות המקצועי והמהימן שחיפשתם.

המקום שנפתח לראשונה לפני למעלה מעשור, מציע שירותי בדיקה ומכירה של תפילין, מגילות, ספרי תורה ומזוזות. בנוסף תוכלו למצוא מוצרי יודאיקה איכותיים ויוקרתיים כמו ספרי קודש, טליתות, פמוטים, ברכת הבית והעסק ועוד.

מכון הסת"ם חיים ביד, פועל כמיטב המסורת באשר למתנות יהודיות, תשמישי קדושה ויודאיקה ומציע את אחד האוספים הגדולים של מתנות יהודיות ממגוון סוגים, המבוססות על מסורות יהודיות: בריתות, בר מצוות, נישואין, אירוסין ועוד.

חתונה יהודית היא הרגע המרגש בו מתכנסים שני אנשים יחד ובונים את הבית היהודי שלהם. כך, מתנות יהודיות הן משמעותיות במיוחד במועד זה ומוצעים מיטב המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר לחתונות אלו.

עבור ארוחת שישי וקידוש, במכון הסת"ם תמצאו מגוון רחב של מוצרים באיכות בלתי מתפרשת: פמוטים לשבת, גביע קידוש ולוח חלה. בחגים, כגון חנוכה: תוכלו למצוא במכון חנוכיה יוקרתית ובפסח – צלחת ליל הסדר, לראש השנה צלחות דבש, מפות ומתנות לחגים. המסורות הן המקור למבחר הגדול ביותר של מתנות יהודיות במכון.

הבית היהודי בגרסה המהודרת

הבית היהודי בגרסה המהודרת

אפרים רמים, בעל המקום, דואג לבחור את צוות העובדים בקפידה: "הצוות כולו מורכב מסופרי סת"ם מוסמכים ומקצועיים בעלי ניסיון עשיר. העבודה נעשית לפי ההלכה, תחת השגחה צמודה, ומתוך שליחות ולשם שמיים", מציין אפרים בחיוך.

באשר לבדיקת תפילין ומזוזות, אפרים ממליץ לבדוק אותם פעם בשלוש וחצי שנים: "המזוזות שומרות עלינו. ישנה חשיבות רבה לכתיבת המילים על קלף המזוזה, ולכן אנחנו מקדישים בעבודה שלנו את הלב והנשמה. כשמבחינים בבעיה כלשהיא בבית, כמו למשל בעיה בריאותית, כלכלית, או בעיה הקשורה לשלום בית, קודם כל מומלץ לבדוק את המזוזות, לוודא שהן אכן תקינות ובמידת הצורך להחליף אותן", מסביר אפרים.

לכבוד שבת ויום טוב

לכבוד שבת ויום טוב

במכון הסת"ם מבוצעות בדיקות תפילין ומזוזות, מכירת תפילין ומזוזות, מגילות, ספרי תורה, וכל הרלוונטי לדת היהודית.

מכון הסת"ם חיים ביד מציע שירות משלוחים מהיר בערים חולון, ראשון לציון, ובת-ים, למבקשים לבדוק ולתקן תשמישי קדושה אשר אין ביכולתם להגיע למקום המכון באופן עצמאי: "אנחנו כאן כדי לסייע בנושא השליחות לכל מי שצריך. לא היינו רוצים שיהודי יוותר על קיום מצווה כהלכתה בגלל ניידות".

אפרים רואה בעבודה במכון חשיבות רבה ולכן כל העבודה מתבצעת במקום וללא מתווכים: "כשהכל מתבצע אצלנו אנחנו יודעים בדיוק מה בוצע, מה תקין, מה חסר ומה מיותר. כמו שהאוכל הנקי ביותר הוא זה שאדם מכין בעצמו בביתו, ויודע בדיוק מה הוא מכיל, כך גם המוצרים שלנו שאנו מקפידים להשגיח עליהם ועל תהליך יצירתם ותיקונם", מסכם אפרים.

אם גם אתם מרגישים שהגיע הזמן לבדוק את המזוזות בבית, התפילין שלכם, או רק לחזור הביתה עם כיסוי מהודר לברכת המוציא של שולחן השבת, קפצו למכון הסת"ם חיים ביד, והצוות ישמח לכוון אתכם.

מכון הסת"ם חיים ביד
מבצע סיני 9, חולון

שעות פעילות: ראשון – חמישי, בין השעות 09:00-20:00
שישי בין השעות 09:00-15:00
טלפון: 03-5010177, 03-6515415
קישור לעמוד הפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר