שמאי מקרקעין במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
שמאי מקרקעין במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

שמאי מקרקעין במרכז שכדאי להכיר

בתחום המקרקעין קיימים שטחים אפורים רבים בהיבט המיסוי. שמאי מקרקעין הבקיאים בתחום זה, יוכלו לחסוך ללקוחותיהם מאות אלפי שקלים בגובה ההיטלים. אלו הם שמאי המקרקעין במרכז שכדאי לכם להכיר

פורסם בתאריך: 18.6.19 16:07

שגב תורג'מן

רכישת נדל"ן או מכירתו היא עסקה גדולה, משמעותית ובעלת ערך כספי רב. עסקאות נדל"ן הן לעיתים רבות מורכבות יותר ממה שנראה לעין. כדי להבין את התמונה האמיתית על מצבו של הנכס ולהעריך את שווי באופן מקצועי ומעמיק, יש להיוועץ בשמאי מקרקעין מומחה, שתפקידו המרכזי הוא לבצע בדיקות בהיבט המשפטי, התכנוני והפיזי של הנכס במטרה לסייע למבצע העסקה לקבל תמונה רחבה של התועלות והחסרונות של הנכס.

"למשרדנו ניסיון רב בהערכת שווי נכסים שונים ומגוונים. מטרתנו היא לשקף ללקוח את התמונה המלאה על הנכס ועל הסביבה. לשם כך אנו עורכים בדיקות מעמיקות לאיתור מידע על הנכס: בדיקה משפטית שתוודא שניתן לקשר, על פי המסמכים השונים, בין המוכר לבין הנכס שנרכש. בנוסף, השמאי יבצע בדיקת היתרי בנייה לגילוי חריגות לא מאושרות, וכן מהן האפשרויות להשבחת הנכס. שמאי מקרקעין יסייע למבצע העסקה לצלוח את הסבך הבירוקרטי, ויפשט את תהליך הרכישה או המכירה. בשנות עבודתי כשמאי סייעתי רבות למצוא פתרונות שונים ומגוונים, שסייעו למבצעי העסקה להכיר את הנכס בצורה מעמיקה, לדוגמא נכסים רבים רשומים על שם מספר בעלים – מה עושים? היתרי הבניה אינם תואמים לבניה בפועל, תשריטים חסרים, מה עושים? האם ניתן להכשיר חריגות? כמה עולה להכשירן? האם הבנק ימשכן? סוגיות אלו משפיעות באופן מהותי על הערכת שווי הנכס ועל האפשרות לבצע, אם בכלל, את עסקת המכר" מסביר שגב תורג'מן, שמאי מקרקעין מומחה ובעל משרד שמאות עצמאי.

"בדיקת הערכת נכס חשובה לא רק בכדי לדעת 'כמה' הוא שווה, אלא 'למה' שווי הנכס הוא כפי שנקבע. שמאי מומחה יעניק לכם דוח מפורט בעל תוקף משפטי שישפיע ישירות על המשא ומתן לקראת עסקת המכר, לכן חשוב להיוועץ בשמאי כבר בתחילת התהליך" מסביר תורג'מן ומפרט: "היום קיימים אתרים רבים המספקים מידע ונתונים רבים. נדרש ידע רב לנתח את הנתונים הגולמיים המגיעים מהרשויות. ישנם אתרים המציגים או מעבדים את המידע באופן לא נכון שיוצר לעיתים תמונה שגויה ולא מדויקת. איסוף הנתונים ע"י השמאי נעשה בקפידה. כמות הנתונים המרכיבים את שווי הנכס היא עצומה והציבור אינה מודע לה. דו"ח מסודר יכול להציג את התמונה הרחבה באופן ברור ופשוט".

גם בעת מכירת נכס קיימת חשיבות מכרעת להיוועץ בשמאי מקרקעין שיחסוך עבורכם תשלומים לרשויות כגון היטל השבחה ומס שבח. היטל השבחה הוא תשלום בגין עליית שווי הנכס כתוצאה מאישור תכנית בניין עיר. כך לדוגמא אם אושרה תכנית משביחה, בעת מימוש הזכויות או בעת מכירת הנכס תתבקשו לשלם היטל השבחה. ערעור על שומת הוועדה בפני שמאי מכריע באמצעות שמאי מקרקעין מטעמך, עשויה להפחית את ההיטל במאות אלפי שקלים. במקרים רבים, תורג'מן וצוות משרדו הובילו לחסכון משמעותי בהיטל ואף לביטולו. המשרד מצטיין בטיפול בהיטלי השבחה בתל אביב והסביבה. המשרד נמצא בתל אביב וכולל צוות של שמאים ומתמחים, ששמים דגש על מתן מענה אישי המותאם לצרכים של הלקוח. המשרד מספק מעטפת רחבה ומענה לסוגיות בנדל"ן בשלל תחומים: ליווי ויעוץ תמ"א 38, הערכות שווי, הפחתת היטל השבחה, מס שבח, אומדן פיצויים בהפקעות, בדיקת נכסים, תביעות פיצויים לירידת שווי נכס, דמי שכירות, עסקאות מורכבות וסוגיות משפטיות נוספות.

לקוחותיו לאורך השנים מעידים עליו כעל "אדם שחי את עולם הנדל"ן, מכיר כל שינוי, מקצוען אמיתי שידבר איתכם בגובה העיניים וייתן לכם את כל המידע כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת".

כתובת: בניין "בית תעוז" קיבוץ גלויות 34 תל אביב
נייד: 052-536-4495
משרד: 03-6822128
מייל: [email protected]

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

שגב תורג'מן (צילום: אלי גיטלמן)

שגב תורג'מן (צילום: אלי גיטלמן)


ניסים טובול שמאי מקרקעין

משרד שמאות המקרקעין 'ניסים טובול' הוא משרד בוטיק מוביל הפועל מזה 13 שנה, ומספק שירותי שמאות מתקדמים במגוון רחב של תחומים במעטפת שירותים מקצועית ומתקדמת. המשרד מעניק שירותים ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ בהתמקדות באזור המרכז, ועובד בשיתוף פעולה עם מגוון רחב של בעלי מקצוע מהטובים בתחומם: מהנדסים, אדריכלים, מעצבי פנים ועורכי דין.

ניסים טובול הינו בוגר לימודי תואר ראשון במשפטים l.l.b וחבר לשכת שמאי המקרקעין בישראל. הוא צבר ניסיון רב בתחום המקרקעין במשך שנות עבודתו הרבות, לצד הכשרות ועדכונים המקנים לו ארסנל של כלים מתקדמים לביצוע הערכות שווי הוגנות ושוויוניות, בדיוק מקסימלי ובאופן המקצועי והאיכותי ביותר. ניסים טובול מוסמך מטעם מועצת שמאי מקרקעין בישראל, יועץ נדל"ן, בעל תעודה ממשרד המשפטים ובוגר קורס מגשרים.

לניסים ניסיון רב בתחום המקרקעין, אותו רכש במשרד המשפטים ובמנהל מקרקעי ישראל,כמו כן, הוא מציג ידע תיאורטי ומעשי רחב המקנים לו כלים להתמודד עם ניהול נכסים רבים כמו דירות, בתים, משרדים, מגרשים ושטחים חקלאיים בכל הארץ. שירות שמאות המקרקעין שהוא מספק, מאפשר ללקוחותיו להעריך את אומדן הנכס ואת השווי שלו.

משרד שמאות ניסים טובול, נמנה ברשימת השמאים והערכות לצורכי בטוחה בנקאית. המשרד מספק ערך רב ללקוחותיו מתוך ההבנה המעמיקה בתחום הנדל"ן בישראל, פוטנציאל עתידי, השבחה אפשרית. המשרד מתמחה בטיפול מול רשויות, מספק שירותי ייעוץ ותכנון בניה, ייעוץ במיסוי נדל"ן, ליווי הליכים משפטיים ומספק שירותי שמאות לנכסי מגורים, תעשייה, משרדים, מלונות, מושבים ומשקים, וכן משתמש בידע הרב שלו גם במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית – תמ"א 38 ופינוי-בינוי.

שירותי משרד שמאות ניסים טובול

בין שירותי השמאות המוצעים במשרד: הערכת שווי נכסי מקרקעין לסוגיהם; שומות להפחתת היטל השבחה; ליווי ותכנון, פרצלציה ותשלומי איזון; מיסוי והיטלים – עריכת שומות, הפחתת ערעורים, ניהול ופיתוח נכסים; הערכות שווי וחוות דעת מומחה למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי; חוות דעת מומחה לבתי המשפט; חלוקה בין יורשים; פירוק שיתוף (גירושין) ;דמי שכירות ראויים; הפחתת מיסים והיטלים; מיסוי מקרקעין; בדיקה לפני רכישה/מכירה; ניתוח זכויות בניה, ועוד.

המשרד מתמחה בהערכת שווי כל סוגי הנכסים לרבות נחלות/משקים חקלאים – חישובי דמי רכישה בנחלות, עלות פיצול נחלה חקלאית הפחתות בחיוב דמי הסכמה, דמי היתר – רשות מקרקעי ישראל, חישוב שומה לדירות מגורים, בתים פרטים ודו משפחתים, נכסים מסחריים כגון חנויות, משרדים, מבני תעשיה, קרקעות חקלאיות, בתי מלון, תחנות דלק וכיו"ב, ומטפל בשומות היטל השבחה -שמאי מכריע לפי תיקון 84.

המשרד מספק שירותי שמאות מקרקעין הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי והמוסדי, מתחייב במתן שרות הוגן, מקצועי ויעיל תוך התייחסות לכל ההיבטים השמאיים והפסיקה שבתחום, וערוך לספק שירותי שמאות מקרקעין ברמה ארצית, תוך הבטחת איכות בלתי מתפשרת במגוון רחב מאוד של אספקטים בעולם הנדל"ן.

שמאי המקרקעין ניסים טובול צבר ניסיון מוכח בהצלחת הפחתת מסי הנדל"ן של לקוחות רבים מכל רחבי הארץ. הוא מתאים יכולותיו המקיפות לצרכיו הספציפיים של כל לקוח, ומספק שמאות מדויקת והוגנת המתאפשרת בזכות הניסיון הרב, הוותק הנצבר וטכנולוגיות המחשוב המתקדמות במשרדו.

המשרד מתחייב לספק שירותי הערכה וייעוץ מהטובים ביותר, תוך מתן תשומת לב אישית ושירות לקוחות על פי סטנדרטים מתקדמים, לצד שמירה על אובייקטיביות ומחויבות לאיכות.

שמאי מקרקעין ניסים טובול

כתובת: חטיבת הראל 18, מודיעין

טלפון: 050-3945888

מייל: [email protected]

ניסים טובול. צילום: אבישי טובול

ניסים טובול. צילום: אבישי טובול


יעקב אשר

לא הייתם רוכשים רכב בלי בדיקה מקדימה על מצבו ועברו, רכישת דירה היא עסק מורכב אף יותר. שוויו של נכס תלוי במגוון פרמטרים: מיקום וסביבה, מפרט, גודל, מצב משפטי, רישיונות והיתרים, זכויות בנייה בלתי מנוצלות ועוד. שמאי מקרקעין יעריך את שוויו האמיתי של הנכס ויאשר האם הנכס רשום על שם המוכר הטוען לבעלות, האם הנכס נבנה באופן חוקי ומה הן הזכויות הנמכרות. הערכה ובדיקה מעמיקה תשקף נכונה את העסקה וכדאיותה, האם עלולים לצוץ בעיות בעתיד והאם מדובר בעסקת חלומות או במצג שווא.

יעקב אשר, שמאי מקרקעין מומחה, רותם את חמש עשרה שנות ניסיונו המקצועי, הוותק והמוניטין שלו להובלת משרד שמאות מוביל. המשרד אשר מונה תשעה אנשי צוות מתמחה בשירותי ייעוץ, ליווי ושמאות מקרקעין, ומתאפיין בהיכרות מעמיקה עם כלל סוגי הנכסים: דירות ובתים פרטיים, משרדים, מגרשים ונחלות, קרקעות חקלאיות, מבני תעשייה, חנויות ומשרד ואף במבני ציבור.

למשרד "יעקב אשר שמאות מקרקעין" ניסיון עשיר והצלחות למכביר בלווי לקוחות בעסקאות רכישות נדל"ן למסחר ולמגורים, מיסוי והיטלים, חישובי מס שבח, בחינות שימושים חורגים, ליווי בתמ"א 38, בחינת שינוי ייעוד ומצבים משפטיים.

מהו היטל השבחה וכיצד ניתן להפחית עלויות?

"היטל השבחה הוא תשלום הנדרש מבעל המקרקעין על ידי העירייה לאחר שזו האחרונה אישרה תכנית שהובילה לעליית שווי הנכס. לדוגמא, אישור להוספת חדר על גג המבנה. ההיטל הוא בגובה של 50% משווי הזכויות הנוספות. בעת מימוש הזכויות – כלומר או בקבלת היתר בנייה או במכירת הנכס, העירייה תשלח שמאי מטעמה שיקבע את גובה ההשבחה. למשרדנו ניסיון רב בהערכת שומות נגדיות לטובת הנישומים, למעשה אנחנו מציגים את הצד השני של המטבע. במקרים רבים מאד הצלחנו להפחית משמעותית את היטל ההשבחה, לעיתים, עד כדי מחיקה מלאה של ההיטל. מדובר בחיסכון גדול שמתאפשר הודות להיכרות המעמיקה שלנו בתחום ולניסיון המצטבר".

מדוע חייבים שמאי מקרקעין בטרם ביצוע העסקה?

"מעבר לחסכון בעלויות והערכת שווי מהימנה. בכל עסקת נדל"ן ישנו צורך מהותי לבדיקת מצבו המשפטי של הנכס ובדיקות נוספות בהיבט התכנוני והפיזי. כך למשל, לפני מספר שנים פנו אליי להערכת דירה בפלורנטין. הכל היה נראה על פניו בסדר, אבל לאחר בדיקה מקיפה שעשינו גילינו שהייעוד של הדירה בהיתר הבניה הוא בכלל לא למגורים אלא לחנות מסחר. באזור הזה שווי של חנות היה בזמנו שליש מדירת מגורים, זאת אומרת שמי שהיה קונה אותה היה משלם מחיר של דירה על חנות. קונה תמים גם אם היה מסתכל על נסח הטאבו היה רואה שזו דירה למגורים, אבל בעזרת הבדיקות שלנו גילינו מהר מאוד את העניין ומנענו ממנו הפסד של מאות אלפי שקלים ועוגמת נפש רבה".

בעסקאות נדל"ן רבות, רב הנסתר על הגלוי. טעות בהערכת שווי נכס עשויה לעלות כסף רב ולהסב נזק כלכלי עצום לבעל הנכס או לרוכש. לפיכך, הערכת נכס היא משהו שכדאי לתת למומחים לבצע. משרד "יעקב אשר" חרט על דגלו אמינות, שקיפות ומקצועיות ללא פשרות.

כתובת: בית דחף, דרך בן צבי 2, תל-אביב
טלפון: 077-4011620
דוא"ל: [email protected]

למעבר לאתר

יעקב אשר (צילום: אוניית הנוסעים msc)

יעקב אשר (צילום: אוניית הנוסעים msc)


משה גולן שמאי מקרקעין ושמאי רכוש

העסקה הכי גדולה שרובנו נעשה במהלך חיינו היא רכישת נכס, אך באופן מפתיע חלקנו לא ייעזרו במומחה על מנת לבדוק ולהעריך את הנכס. רבים טועים לחשוב, כי שכירת עו"ד לצורך רכישת דירה היא גיבוי מספק. אולם, עו"ד לא עובר הכשרה בנושא תוכניות בניין עיר (תב"ע), בדיקת תוכניות בנייה והיתרים וכיוצ"ב, ואיננו כשיר דיו לבדוק את הדברים הללו לעומקם. לכן עורכי הדין מכניסים סעיף בחוזה המכר, בו הם מפנים את הלקוח לשמאי מקרקעין ולמומחים אחרים בתחום המקרקעין. לא מפתיע, כי תביעות רשלנות נגד עורכי דין בתחום המקרקעין נמצאות בצמרת הרשימה מזה שנים, ועובדה זו מחזקת את הצורך בהסתייעות בשמאי טרם רכישת נכס.

נכסים כמו בתים פרטיים, דירות בקומות קרקע, דירות גן ודירות גג, הם אלו שמומלץ במיוחד שייבדקו ע"י שמאי מקרקעין, משום שהם כוללים במקרים רבים חריגות בנייה ו/או זכויות בנייה בעלי שווי.
מצב של חריגות בנייה יכול גם לעכב קבלת משכנתא מהבנק, ואף למנוע קבלת משכנתא, דבר שעלול להביא לביטול החוזה על כל המשתמע מכך. בכלל, כל שווי של נכס מושפע גם מזכויות הבנייה הנלוות אליו או ממגבלות החלות עליו, ולכן יש לבצע בדיקה מעמיקה של כל נכס ונכס לגופו.

דוגמא למקרה שהיוועצות בשמאי מקרקעין חסכה תשלומים רבים, היא לקוח אשר רצה לבנות בית נוסף על מגרש, כשהגיע למשה גולן, הלקוח הופתע לשמוע כי עליו לשלם תשלומים הן לרשות מקרקעי ישראל והן לוועדה המקומית בגין היטל השבחה. משה גולן יידע אותו כי יש באפשרותו להגיש השגות על גובה התשלומים. למעשה, רצוי לדעת כי ניתן להגיש השגה בנוגע לכל תשלום שמקבלים בנושא מקרקעין, באמצעות ההשגה שהוגשה, הופחתו ללקוח מאות אלפי שקלים.

במסגרת תפקידו, משה גולן נותן הערכה של כל סוגי הנכסים: דירות מגורים, בתים פרטיים, משרדים, מסחר, מבני תעשייה ומלאכה וכן שומות של ירידת ערך במקרקעין, השגות על היטל השבחה, השגות לרשות מקרקעי ישראל, בדיקת חריגות בנייה, הערכה של נזקים למבנים כגון נזקי רטיבות, שווי דמי שימוש או שכירות כל סוגי הנכסים וכיוצ"ב. בנוסף, משה נותן חוות דעת לבית משפט בתביעות בתחום המקרקעין.

עו"ד משה גולן – משרד שמאי מקרקעין ושמאות רכוש, מכיר היטב את תחום המקרקעין מזה 15 שנים. שירותיו של משה גולן מתאפיינים בליווי הלקוח בכל שלב, במקצועיות, נגישות וזמינות, ובעבודה קפדנית ומסורה למען כלל הלקוחות. עם לקוחותיו של משה גולן נמנים, משרדי עו"ד, בנקים למשכנתאות, אנשים פרטיים, בית המשפט, חברות וגופים שונים. משה גולן נמצא ברשימת שמאי המקרקעין המומחים של בתי המשפט בישראל, אשר בתי המשפט נסמכים על חוות דעתו כאשר היא נדרשת בתביעות שונות או בהליכים משפטיים, בהם ממנה השופט את משה כשמאי מכריע מטעם בית המשפט.

משה גולן הוא גם שמאי רכוש/מטלטלין וחבר באיגוד שמאי הביטוח. במסגרת תפקידו הוא מעריך רכוש/מיטלטלין לצורך חלוקת רכוש בין בני זוג, מטלטלין שנפגעו כתוצאה מנזקי רטיבות, שריפות וכו'.

פרטי התקשרות:

טלפון: 050-5811330
משרדים חולון:
סוקולב 26, חולון
משרדים ראשל"צ:
הגיתית 5, ראשון לציון

 

מעבר לאתר

מייל: [email protected]

משה גולן. שמאי מקרקעין במרכז

משה גולן. שמאי מקרקעין במרכז



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר