חדרי כושר בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock
חדרי כושר בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

חדרי כושר מומלצים בחולון

רוצים להכין את הגוף לקיץ, להתחטב ולשמור על הבריאות? חדרי כושר ומועדוני ספורט הם כבר לא רק מקום שמגיעים אליו להתאמן, אלא חוויה אמיתית הכוללת אימונים, שיעורים מיוחדים וזמן רגיעה. אז לאן הכי כדאי להגיע כדי להתאמן בחולון?

פורסם בתאריך: 22.6.19 21:18

Space

רשת מועדוני הכושר space מפעילה 18 סניפים ברחבי הארץ, ואחד מהגדולים והמרשימים שבהם הוא כמובן סניף חולון. חיים פרנקל, הבעלים של הרשת, מספר: "המועדון בחולון משתרע על פני כמעט 2,000 מטרים, בשני מפלסים שונים. המועדון הוא הסניף השישי של הרשת, ויש בו את חדר הכושר המפואר, בר בריאות גדול, מלתחות נוחות עם לוקרים, סאונה ושלושה אולמות סטודיו עם מגוון רחב מאד של חוגים".

מגיל צעיר מאד נמשך פרנקל לעולם הכושר והאימונים, וכשבגר החליט להפוך את האהבה למקצוע. "אני מתאמן מגיל קטן", מספר חיים, "ופשוט נשאבתי לתחום. הלכתי ללמוד וקיבלתי תעודת הדרכה, התעניינתי עוד ועוד בתחום, קראתי וחקרתי. לאחר שעבדתי במספר תפקידים שונים בתחום, בין אם הדרכה ובין אם ניהול, החלטתי לפתוח מקום. איתרתי מקום בהרצליה, לפני 12 שנה, ושם נפתח הסניף הראשון של רשת space. כרגע יש מעל 60,000 לקוחות בכל הארץ, ואנחנו מעסיקים כ-800 עובדים".

אימון ב-Space חולון.

אימון ב-Space חולון.

מה תמצאו במועדון?

המתאמנים במועדון space חולון יכולים להגיע להתאמן כשבעה ימים בשבוע וליהנות ממגוון שירותים שונים. "במפלס העליון של המועדון יש את אזור חדר הכושר" אומר חיים, "כאשר הוא מחולק למספר אזורים – אזור אירובי, מסילות, אליפטיקלים, אופניים ועוד. בכל מכשיר אירובי יש טלוויזיה אישית עם מגוון רחב של ערוצים. אזור נוסף במועדון הוא אזור הכוח שבו יש מגוון רחב של מכשירי כוח, ובנוסף ישנו אזור האמרים ייחודי למתקדמים. במפלס התחתון ישנם שלושה אולמות סטודיו עם חוגים כמו עיצוב הגוף, פילאטיס, יוגה, TRX, זומבה, קיקבוקסינג ועוד. יש למעלה מ-80 שיעורים מדי שבוע ומגוון רחב של מורים, ומנויים מקבלים 3 שעות של חנייה בחינם, בכל ביקור".

מועדון Space חולון. צילום עצמי

מועדון Space חולון. צילום עצמי

צוות המועדון

אחד הדברים החשובים במועדון הכושר space זו איכות הצוות. "כל צוות מדריכים שלנו בעלי הסמכה מתאימה" אומר פרנקל. "ובאולמות הסטודיו לכל מדריך יש את ההסמכה המתאימה לפי ההתמחות שלו. כרגע בסניף עובדים 30 מדריכי סטודיו ובסך הכל, 50 עובדים. לאחרונה השקנו שני שירותים חדשים שהפכו מאד פופולריים. השירות הראשון הוא מפגשים של ייעוץ כושר, בהם הלקוח מגיע, יושב עם מאמן או מאמנת בכירה והם עושים לו אבחון לפי הצרכים שלו וביחד בונים תוכנית אימונים שתואמת למטרות של הלקוח. השירות השני הוא שירות מאמנים אישיים, בו כל מנוי יוכל לשכור בתוספת תשלום מאמן שילווה אותו אימונים אחד על אחד בתוך המועדון".

ומה מתוכנן לעתיד?

"אנחנו מתכננים להכניס בקרוב לכל סניפי הרשת שני טרנדים חדשים" מספר חיים. "הראשון הוא אבחון תלת ממדי, בו בעזרת ציוד מאד מתקדם ניתן לצלם את המתאמן ב-360 מעלות, בתלת ממד, ולנתח את כל הנתונים שלו – אחוזי שומן, משקל, היקפים, ואף ניתן לצלם שוב אחרי תקופה ולהשוות את הנתונים וההתקדמות בין בדיקה לבדיקה. בנוסף, אנחנו משיקים שיעור סטודיו מאד מיוחד שאני עוד לא יכול לפרט עליו לגמרי, אבל יכלול מעין גליל ממולא מים שפועל לפי דרגות קושי. השיעור הזה יעבוד בעיקר על יציבות וחיזוק שרירים, ואין דבר דומה לזה בישראל היום".

מועדון space חולון

כתובת: הרוקמים 26, מרכז עזריאלי חולון

טלפון: *8979

שעות פתיחה:
א' עד ה' – 6:00 – 23:00
ו' – 7:00 – 18:00
ש' – 9:00 – 21:00

מעבר לאתר
מעבר לעמוד הפייסבוק

מועדון Space חולון. צילום עצמי

מועדון Space חולון. צילום עצמי


מועדון H Team

יתכן וכבר שמעתם על שגעון הכושר קרוספיט, אבל אין ספק שבמועדון H TEAM לוקחים את הקרוספיט לדרגה הבאה. צביקה פרידמן, הבעלים, הקים את המועדון מתוך אהבה אמיתית לספורט הייחודי. "כל החיים הייתי מאוהב בספורט" אומר צביקה, "בעיקר באומנויות לחימה, אבל זה היה תחביב. עבדתי כמהנדס חשמל ואלקטרוניקה. בשעות הערב, אחרי שהילדים היו הולכים לישון, אני הייתי הולך להתאמן. בשנת 2006 גיליתי במקרה את הקרוספיט והתאהבתי בכל מה שקשור אליו. בזמנו, קרוספיט עוד היה אימון לא מוכר. התחלתי לחקור וניסיתי אותו בבית, אלתרתי משהו עם מתח במשקוף, עם משקולות יד, חשבתי שאני בכושר לפני כן, אבל באף חדר כושר לא חוויתי את מה שעבר לי על הגוף והנפש באותו רגע. הקרוספיט שילב את כל העולמות שאהובים עליי, וגם נחשפתי לפן הקהילתי המשמעותי שיש באימון הזה. בהתחלה זה היה אמון מחתרתי והיום יש קבוצות גדולות בכל העולם, ואפשר להרגיש ממש את החיבור האנושי עם אלה שמתאמנים לידך".

צילום: ציון בלחסן

צילום: ציון בלחסן

אימון וקהילה

את החיבור הזה לקח צביקה וייבא לתוך מועדון H TEAM. "זה אימון שהמהות שלו הוא אימון קבוצתי" מספר צביקה. "נכון, עובדים בעצימות גבוהה ויש תחרות, אבל הקבוצה תומכת, מעודדת אותך להמשיך הלאה, עצם זה שאתה חלק ממשהו, שאתה לא מוותר לעצמך, משהו יוצא ממך שם, זה צרת רבים – חצי נחמה בכל אימון, יש מן הזדהות ואני רואה איך זה זולג גם מחוץ למסגרת של האימון. אני רואה את היחסים שנוצרים במועדון שלי, איך אצל המתאמנים הקבועים, המועדון הוא אחד משלושת המקומות העיקריים שהמתאמן מבלה בהם הכי הרבה – משפחה, עבודה ואנחנו".

כושר כמו שכושר צריך להיות

אז אם במקרה עוד לא נחשפתם לאימון קרוספיט, חשוב להבין כי המטרה בו היא לפתח כושר גופני נרחב בכמה אמצעים. "בקרוספיט מתעסקים בשלושה עולמות" מספר צביקה. "באמצעות הגוף מזיזים משקל חיצוני, מניעים את הגוף בתוך המרחב וגם כוללים את עולם הסיבולת המוכר שכולל ריצה, רכיבה על אופניים ועוד. משתמשים בשילובים מתוך העולמות הללו על מנת לאתגר, לדחוף הלאה, להשתפר. זה מביא לתוצאות אדירות, כושר גופני כמו שכושר גופני ממש צריך להיות, אתה שולט בכל המרכיבים שלו".

מועדון H Tteam. צילום: ציון בלחסן

מועדון H Team. צילום: ציון בלחסן

הצוות במקום

אחד הדברים המייחדים את המקום זה צוות המדריכים, שמתחמה כל אחד בתחום אחר. "בהתחלה התחלתי אני" אומר צביקה" וזה המשיך לעוד ארבעה מאמנים שביחד אנחנו פאוור ריינג'רס, לכל אחד יש את הנישה שלו, והדבר שהוא הכי טוב בו. אנחנו ביחד כצוות בין 6 ל-8 שנים, וכל אחד מהם, מעבר להתמחות הספציפית, הוא גם כמובן מאמן קרוספיט מהמנוסים והוותיקים ביותר בתחום. הילה היא האחראית על יחסי האנוש, הדבק האנושי במועדון שלנו, אוהבת כל מה שקשור לכוח ותזונה, גיל, שאנחנו קוראים לו קופיף, הוא ילד מדהים שמגיע מעולם התעמלות קרקע מכשירים, ובכל מה שקשור לעבודת משקל וגוף, השם שלו מוכר גם בתעשיית הכושר בעולם, ליעד הוא מאמן קרוספיט שהתשוקה שלו היא כל מה שקשור להרמת משקולות, ונועה שהיא מתמחה בסיבולת, ריצה, פילטיס, וגם בתרפיה שכוללת מגע ולחיצות מדויקות. הם, ביחד איתי, יוצרים מקום מדהים, שלכל אחד מהמתאמנים יש לאן לפנות, בכל נושא. המטרה שלנו זה שהשעה של אימון תהיה עבור כל מתאמן השעה הכי טובה שלו ביום".

רוצים להצטרף לקהילה?

קרוספיט H TEAM

כתובת: המשביר 1, חולון, מתחם פרימיום סנטר

מעבר לאתר
מעבר לעמוד הפייסבוק
מעבר לעמוד האינסטגרם

קרוספיט H TEAM. צילום: ציון בלחסן

קרוספיט H TEAM. צילום: ציון בלחסן


הסטודיו לפילאטיס חולון

הסטודיו לפילאטיס חולון, בהנהלת סילביה לוצ׳, קיים כבר מעל ל-15 שנה, במרכז הספורט בגין בשכונת ח׳ 300. החלום לפתוח סטודיו לפילאטיס בא מתוך הרצון לחיפוש אחר דבר שיקנה איכות חיים בריאה ואיכותית לאנשים. לפי דבריה, ההתעסקות עם הגוף הינו דבר חשוב שצריך לטפח כדי להחזיק את האדם מאוזן מבחינה פיזית ונפשית.

פילאטיס הינה שיטה אשר עובדת על השרירים הפנימיים של הגוף אותם לרוב אנו מזניחים, דרכה אנחנו מחזקים ומעצבים את העמידה, הגו, ההליכה הישיבה ואף את הנשימה. העבודה על שרירים אלו מתבצעת בעזרת התנגדות של קפיצים וגומיות שונות, אשר יוצרת איזון גופני ויציבה נכונה. כיום, אורתופדים רבים ממליצים ומכירים בשיטה זו לטיפול בבעיות עמוד השידרה, מפרקים ויציבות. לצד זה בשנים האחרונות רופאים ממליצים לחולי פרקינסון, פיברומיאלגיה ותרשת נפוצה על שיקום באמצעות פילאטיס.

עבודה על השרירים הפנימיים של הגוף. צילום: ציון בלחסן

עבודה על השרירים הפנימיים של הגוף. צילום: ציון בלחסן

במתחם קיימים שני מפלסים כאשר בחדר אחד ישנם מכשירי ״טאוור״ ופינה שיקומית, ובחדר השני מכשירי ״רפורמר״. כל אימון מועבר במשך שעה ומוגבל לעד שישה אנשים לקומה. הסטודיו עובד בכל ימות השבוע מ-7:30 עד 12:00, נפתח שוב מ-17:00 עד 22:00.

בסטודיו מתאמנים עשרות אנשים ביום תחת שירותן של סילביה וצוות מדריכות מקצועיות, אשר לכל אחת יש את הסגנון הייחודי שלה. המתאמנות מספרות על היחס החם והסבלני של צוות המדריכות, אשר מלוות אותן בכל קושי, בעיה או שאלה. מערכת היחסים בין המתאמנות למדריכות הוא קשר שמעיד על נכונות, הבנה ואכפתיות ללוות את המתאמנות קדימה ולמעלה.ֿ

המאמנות ידחפו אתכן ויעמדו לשירותכן בכל שתצטרכו. צילום: ציון בלחסן

המאמנות ידחפו אתכן ויעמדו לשירותכן בכל שתצטרכו. צילום: ציון בלחסן

דבר המייחד את הסטודיו לפילאטיס חולון הינו הפינה השיקומית. במתכונת זו השיעורים נערכים בקבוצות או בליווי אישי, אשר מטרתם לטפל בבעיות ספציפיות ובכך לשקם בצורה היעילה ביותר את האזור הפגוע. מעבר לכך גם ספורטאים רבים מגיעים לסטודיו, בשל ההתמקדות הסיזיפית שלהם בחלק מסוים בגוף, שיטת הפילאטיס עוזרת להם לאזן את גופם, לייצבו ולמנוע פציעות עתידיות.

על מנת להתחיל להרגיש את השינוי, סילביה ממליצה על אימון פילאטיס בין פעמיים לשלוש בשבוע, הגוף מתמלא באנרגיה מחודשת, מתחטב ומתחזק. המתאמנים נושמים טוב יותר ומעל הכל – מודעים לגופם ולשיפור באיכות חייהם.

כתובת: רחוב מוטה גור 13, (בתוך מרכז ספורט בגין), קריית איילון, חולון

מעבר לאתר

טלפון: 03-5035319

פעמיים - שלוש בשבוע והגוף מתמלא אנרגיות. צילום: ציון בלחסן

פעמיים – שלוש בשבוע והגוף מתמלא אנרגיות. צילום: ציון בלחסן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר