עסקיות צהריים בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

ארוחות צהריים עסקיות בחולון שאסור לפספס

זהו אמצע יום עבודה ארוך ואתם משתוקקים לארוחה טעימה ועשירה, אשר לא תצריך אתכם לבזבז עליה את כל המשכורת החודשית שלכם. החלטנו לעזור לכם במשימה ומצאנו עבורכם כמה מסעדות שמגישות ארוחות צהריים עסקיות טעימות ומשתלמות

פורסם בתאריך: 23.6.19 09:05

פינת הצלע – גריל בשרי, מטבח בוכרי

בעידן בו ערוצי הטלוויזיה מלאים בתוכניות בישול, כולנו נחשפים למגוון אינסופי של מאכלים ומתכונים מארצות רחוקות. את חלקם רובנו לעולם לא נטעם וחלקם, אם יתמזל מזלנו, נוכל לנסות אם רק נדע לאן ללכת.

גם המטבח הבוכרי זוכה בשנים האחרונות לעדנה של ממש, בזכות אותן תוכניות בישול. המאכלים המאפיינים את המטבח הבוכרי הפכו לשם דבר בכל הקשור להקפדה על בשר משובח, קיפולי בצק יפהפיים של הכיסונים, עושר בירק ותיבול עדין. אם חשקה נפשכם לטעום מאכלים בוכרים, הגעתם למקום הנכון – מסעדת "פינת הצלע: גריל בשרי – מטבח בוכרי" בעיר אזור.

את המסעדה מפעילים בני משפחת איברגימוב, בוכרים כמובן, שעושים זאת באהבה כבר מעל ל-12 שנים. "התחלנו עם מסעדה בחולון ובאפריל השנה נפתח סניף חדש שלנו, הפעם באזור", מספר אבי איברגימוב שמנהל את המסעדה עם אביו ודודו.

עושה חשק לאוכל בוכרי. צילום: אבי איברגימוב

עושה חשק לאוכל בוכרי. צילום: אבי איברגימוב

התפריט במקום, כיאה לגריל בשרי, גדוש במנות "על האש", כגון: שיפודי פרגית, שיפודי בקר, קציצות, סטייקים עסיסיים, צלעות ושווארמה, אך גולת הכותרת של המסעדה היא ללא ספק המאכלים הבוכרים המסורתיים שהמתכונים שלהם עוברים מדור לדור, ומעל ל-16 סוגי סלטים, אותם מכינים מדי יום.

העסקית הבוכרית של "פינת הצלע" שתעלה רק 65 ש"ח לסועד, שווה במיוחד. היא כוללת מאפים, מנה עיקרית ושתייה קלה. למנות פתיחה יוגשו לכם סלטי הבית בליווי לאפות ענקיות שנאפות בטאבון אבן. למנה ראשונה תוכלו לבחור שניים מתוך שלושה מאפים: גוז'גיזה, מנטו או ציבורק. לעיקריות תוכלו לבחור בין שתי מנות: מרק דושפרה – כיסוני בשר עטופים בבצק עדין ונימוח, מרק לגמן – מרק בשרי עם איטריות.

לכל הטוב הזה יתווסף אורז לבחירתכם: אושפלאו (אורז עם גזר וחתיכות בשר) או באחש (אורז עם ירק וחתיכות בשר).

גם צלעות יש כמובן. צילום: אבי איברגימוב

גם צלעות יש כמובן. צילום: אבי איברגימוב

המסעדה מעוצבת כך שניתן לבחור בין ישיבה על ספה פינתי, שולחנות לארבעה, שולחנות לזוג, שולחנות למשפחה גדולה או קבוצת חברים. המקום מואר בזכות ויטרינות הזכוכית הגבוהות והתאורה הנעימה משרה אווירה חמימה.

במסעדה שתי קומות: הקומה התחתונה מתאימה עד ל-80 סועדים, ואילו הקומה השנייה מיועדת לאירועים עם עד 50 אורחים.

בימי שישי מסבים בני משפחת איברגימוב את המסעדה שלהם ל"יריד אוכל מוכן", בו מוצעים למכירה (לפי משקל) למעלה מ- 50 סוגי מאכלים וכמובן סלטי הבית – הכל על טהרת המטבח הבוכרי והמזרחי.

אוהבים חצילים? צילום: אבי איברגימוב

אוהבים חצילים? צילום: אבי איברגימוב

כתובת:  השקמה 2, בניין אפרידר, אזור

שעות פעילות:
ימים א'-ה' 23:30-11:00
יום ו' – יריד אוכל בין השעות: 15:00-08:00
יום ש': חצי שעה אחר צאת השבת ועד חצות

טלפון: 03-6540363 שלוחה 3

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם

מאפים שקשה לעמוד בפניהם. צילום: אבי איברגימוב

מאפים שקשה לעמוד בפניהם. צילום: אבי איברגימוב


קקאו חולון – ארוחת הצהריים שתטעין אתכם להמשך היום

בבניין העיריה שבעיר חולון והרחק מההמולה העירונית, שוכן לו קקאו, בית קפה-מסעדה באווירה כפרית ורגועה. לרוב, חיפוש אחר מקום ראוי להפסקת הצהריים שלכם, יסתיים בסביבה הומה ורועשת ובאווירה שדוחקת בכם לסיים לאכול ולחזור למשרד להמשך היום. הגיע הזמן שתכירו את המקום המושלם להפסקה הבאה שלכם.

אווירת הצהריים המושלמת. צילום עצמי

אווירת הצהריים המושלמת. צילום עצמי

בקקאו חולון תרגישו באווירה המיוחדת כבר בכניסה בזכות העיצוב הכפרי והמרגיע, החצר הירוקה שמזכירה קפיצה לצפון הארץ, השירות האדיב שמאפיין את רשת קקאו הארצית בכלל ואת סניף קקאו חולון בפרט, וכמובן מנות האוכל המפנקות שיטעינו אתכם באנרגיה חיובית להמשך היום שלכם. המקום נגיש ובקרבת מקום ממוקמת חניה מסודרת ונוחה.

התפריט העשיר והמדויק של קקאו חולון יפתח בפניכם מגוון אפשרויות להפסקת צהריים משביעה, טרייה וטעימה. תוכלו לבחור בין מנות דגים עשרות, פסטות מיוחדות, סלטים מעניינים ועוד. בכל צהריים מנות הספיישל מקבלות נגיעות קולינריות מפתיעות על ידי השף של רשת קקאו.

סלט חלומי ממכר. צילום: UPSALE

סלט חלומי ממכר. צילום: UPSALE

שווה לכם לשאול על מנת הספיישל היומית שבכל יום תפרוס בפניכם טעמים חדשים. המקום פועל בשיתוף פעולה עם השף של טרה והמנות מקבלות השראה ממדינות מעבר לים כמו איטליה, ספרד, מרוקו ועוד. בנוסף למנות המיוחדות מרחבי העולם, בסמוך למועדים כמו שבועות ופסח, תוכלו להתפנק במאכלים מיוחדים ברוח החג.

עסקית הצהריים המפנקת: עסקיות הצהריים בקקאו חולון מתחלקות לשלושה סוגים כאשר המחירים משתנים לפי סוג המנה העיקרית המוצעת. ארוחה עסקית במחיר 54 ₪ כוללת מנה עיקרית ושתייה חמה או קרה; עסקית במחיר 64 ₪ כוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה חמה או קרה; עסקית במחיר 74 ₪ כוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה חמה או קרה.

המנה המומלצת: סלט ניוקי איטלקי. אתם לא צריכים להחליט בין סלט לניוקי, במנה הזו אתם מקבלים הכל. הסלט מוגש עם מבחר עשיר של ירקות – חסה, עלי תרד, צנונית, קישוא מוקפץ, עגבניות ובצל, גבינת פרמז'ן ותיבול של פסטו ולימון.

אירועים בקקאו חולון: המקום נותן מענה גם לאירועים כמו ימי הולדת, בר ובת מצווה, בריתות ועוד. במקום ניתן לערוך אירועים של כ-130 איש. פעם בחודש מתארחת בסניף טברנה יוונית  גדולה ושמחה הכוללת הופעה של זמר יווני בליווי קלידן בוזוקי ובאירועים מיוחדים המקום גם מצטלם לתוכניות טלוויזיה שונות.

קקאו חולון

כתובת: חיים ויצמן 58, חולון
טלפון: 03-6414260
שעות פעילות:
א'-ה' בין השעות 08:00 – 00:00
ו' מהשעה 08:00 ועד שעה לפני כניסת שבת
מוצאי שבת – חצי שעה אחרי צאת שבת ועד 00:00

קישור לאתר
קישור לעמוד הפייסבוק

*קקאו חולון הינו סניף כשר למהדרין

פילה מוסר על הפלנצה. צילום: UPSALE

פילה מוסר על הפלנצה. צילום: UPSALE


"נאפיס" – אוכל לכל המשפחה

לכל אחד מאיתנו יש טעם אחר. אחד מעדיף פיצה, השני המבורגר והשלישי בכלל אוהב סלט ירקות. אז מה עשתה מסעדת "נאפיס חולון" בשביל לרצות את כולם? פשוט מאוד- היא החליטה לכלול בתפריטה מגוון מאכלים מסוגים שונים, כך שכל אחד יוכל למצוא במקום את מבוקשו.

התפריט העשיר של המקום, הוא ממש לא המאפיין היחידי שמבדיל את סניף רשת "נאפיס" שבחולון ממסעדות אחרות ברחבי הארץ. ולמרות שאי אפשר להסביר את הקסם של "נאפיס חולון" במילים, ניתן לשער כי האווירה החמה ששוררת בין עובדי המקום, הוותק הרב של הסניף (28 שנים), העיצוב המודרני והנקי והשטח הרחב של המסעדה, הינם כמה מהגורמים המרכזיים אשר תרמו להצלחתו. אז בואו נכיר את "נאפיס חולון":

"נאפיס חולון" – אוכל לכל המשפחה. צילום: ציון בלחסן

"נאפיס חולון" – אוכל לכל המשפחה. צילום: ציון בלחסן

סגנונות בישול: ים תיכוני, אסייתי, איטלקי, טבעוני ועוד. למעשה, ניתן להגיד שמבשלים כאן כמעט את כל סוגי המטבחים.

צהרונים: גדולים, טעימים ועשירים במיוחד. למעשה, הם עשירים עד כדי כך שזוגות המגיעים למקום, יכולים להזמין עסקית אחת ועדיין לשבוע. להלן העסקיות:

– נאפיס דיל ב-48 ₪: מנה ראשונה (ניתן לבחור אחת מבין האופציות הבאות: סלט ירקות, חומוס עם טחינה וגרגירים, חצילים במיונז ועוד) ומאפה (ניתן לבחור אחת מבין האפשרויות הבאות: נאפיס במילוי גבינה צהובה וזיתים, מלאווח שמן זית וזעתר, צ'יצ'ולינה ועוד).

– מיני צהרון ב-54 ₪: עסקית א' (מנה עיקרית אחת לבחירה: שניצל, קבב מזרחי, כנפיים ועוד, יחד עם שתיים מהתוספות הבאות: אורז סיני, שעועית ירוקה, פירה ועוד) או עסקית ב' (מנה עיקרית אחת לבחירה, כמו: חזה עוף טוסקני, נודלס, פאד תאי ועוד), יחד עם משקה קל, משקה טבעי או שתייה חמה.

– צהרון ב-64 ₪: מנה ראשונה, מנה עיקרית עם תוספות ומשקה קל, משקה טבעי או שתייה חמה.

שתייה חריפה: קוקטיילים, בירות מהחבית, וויסקי, וודקה ועוד המון.

אווירה: חמה, צעירה, קלילה וזורמת. כמה זורמת? ובכן, בואו פשוט נספר לכם עובדה מעניינת על המקום, וממנה כבר תסיקו את התשובה- 96 אנשים מצאו את בני זוגם בסניף "נאפיס חולון" והתחתנו. קראתם נכון, זוהי לא טעות.

הוויב החברותי והבועט הוא אחד מהמאפיינים הייחודיים של "נאפיס חולון" והוא זה שגם מאפשר לאינספור לקוחות ועובדים להיפתח ולתת לעצמם להתאהב במקום. אז אם אתם רוצים להשלים ל"נאפיס חולון" 100 זוגות, מוזמנים לבקר במקום. נוסף על כך, העסק פתוח 24/7, ועל כן, הבר הרחב שקיים ב"נאפיס חולון" מלא עד אפס מקום גם בשעות הקטנות של הלילה.

"נאפיס – לאכול מכל העולמות"

כתובת: לישנסקי 27, ראשל"צ.

שעות פעילות: 24/7.

*ניתן לקיים אירועים של עד 80 איש בחדר פרטי לחלוטין, המאובזר במסכי טלוויזיה. כמו כן, ניתן להשמיע במתחם מוזיקה לבחירתכם. להזמנת אירועים, ניתן ליצור קשר עם המסעדה בטלפון 03-9618425 או בטלפון 054-5861604.

*למי שקשה להגיע למסעדה, המאכלים יגיעו עד אליו. ניתן להזמין משלוחים בטלפון 03-9410006 או באתר  ”GETFOOD ON-LINE”.

*מי שרוצה לפרגן ב"אינסטגרם", מוזמן להיכנס לכאן.

קישור לאתר רשת "נאפיס"

קישור לפייסבוק "נאפיס חולון"

"נאפיס - לאכול מכל העולמות". צילום: ציון בלחסן

"נאפיס – לאכול מכל העולמות". צילום: ציון בלחסן

צילום: ציון בלחסן

צילום: ציון בלחסן


שיפודי ציפורה אקספרס – מסעדת בשר איכותית בגובה העיניים

מי שמחפש את הטעם העשיר של הבשר במקום שבו הוא יוכל להרגיש בבית, ללא ספק ימצא את מבוקשו אצל "שיפודי ציפורה אקספרס" שבחולון. בחמש השנים האחרונות מסעדת הגריל הים תיכונית מספקת מנות עשירות לקהל הרחב והמגוון, הפוקד את המקום מימים ראשון עד חמישי בכל שעות היום. בשיפודי ציפורה אקספרס הכשרה תוכלו למצוא בין היתר ארוחות עסקיות משתלמות הכוללות מגוון שיפודים, סטייקים עסיסיים, חומוס נדיר, סלטים מרעננים, חדר אירועים פרטי, אווירה אותנטית ושירות מנצח.

כיאה למסעדה איכותית, כל האוכל בה טרי ונעשה במקום, אפילו הלאפות שנאפות על הטאבון. היחס האישי והמקצועיות הם הקווים המנחים של צוות המסעדה שמתפקד כמו משפחה, וכמובן שומר על רמת ניקיון גבוהה וחיוך תמידי.

שיפודי ציפורה חולון

שיפודי ציפורה חולון

העסקיות השוות: העסקיות המוצעות בשיפודיה מתחלקות לשלושה סוגים ומוגשות בין השעות
12:00-16:00, ותהיו בטוחים שעסקית אחת ביום תשאיר אתכם שבעים לכל היום.

  • עסקית חומוס ב-42 ₪: חומוס פטריות או חומוס בשר, לאפות או פיתות לבחירה, ושתייה קלה.
  • עסקית עוף ב-54 ₪: מנת עוף לבחירה בין הבאים – שווארמה פרגית, שניצל, חזה עוף, שיפודי פרגית, שיפודי קבב, נקניקיות, סלט עוף, סלט שווארמה. העסקית מגיעה עם שתי תוספות לבחירה, שתייה קלה, לאפה או פיתה.
  • עסקית בשר ב-64 ₪: מנת בשר לבחירה בין הבאים – שיפודי אנטריקוט, סטייק פרגית, קבבוני טלה, המבורגר. העסקית מגיעה עם שתי תוספות לבחירה, שתייה קלה, לאפה או פיתה.

*קיימת אפשרות לשדרג את השתייה לבירה בתוספת תשלום.

בתום הארוחה יחכו לכם קינוחי פרווה מתקתקים ותוכלו לבחור בין סופלה השוקולד, לבין המלבי תוצרת הבית.

הקהל: בצהרי היום פוקדים את המקום עובדי המשרדים הסמוכים, אנשי ההייטק והבנקים שמגיעים במיוחד בשביל העסקיות, ובערב המקום מתמלא בקהל משפחות. האווירה במקום שמחה, אותנטית, ואדיבה.

אירועי שמחה: בשיפודי ציפורה אקספרס יש אפשרות לקיים אירועים פרטיים עד 100 אורחים, כמו בריתות, בר/בת מצווה, וימי הולדת. באירועים קטנים ניתן לשריין חדר בתוך המקום שמעוצב במיוחד לאירועים, ולטובת אירועים גדולים ניתן לשריין את המקום כולו. למזמינים אירוע ניתן בונוס מיוחד – תפריט בלעדי לאירועי קיץ. התפריט כולל סלטים, לאפות ופיתות בריפיל, שני שיפודים לבחירה – פרגית, קבב, כבד עוף, או לבבות; חומוס, צ'יפס, וסלט במרכז השולחן, וכמובן שתיה קרה. התפריט ניתן לשדרוג ומותאם ללקוח כשהמטרה היא תמיד שביעות רצונו.

משלוחים: המקום מבצע משלוחים ללא כל דמי משלוח בין השעות 12:00-22:00 בחולון ואזור, כאשר מחיר המינימום להזמנה הוא 65 ₪

שיפודי ציפורה אקספרס

טלפון: 03-6702506

כתובת: הרוקמים 26, מתחם עזריאלי, חולון
שעות פעילות: ראשון – חמישי, בין השעות 12:00-22:00
*המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות חולון
*חנייה קרובה, בשפע וללא תשלום ללקוחות המסעדה למשך שעתיים

קישור לעמוד הפייסבוק
קישור לאינסטגרם

שיפודי ציפורה

שיפודי ציפורה


מיטאו

אנשי עסקים, עובדי חברות, מפעלים ומוסכים, המעוניינים לצאת להפסקת ארוחת הצהריים שלהם, מחפשים מקומות הגונים לסעוד בהם במחיר טוב וכמובן להתענג על ארוחה טעימה. בין שלל המקומות המציעים ארוחות צהריים עסקיות נתקלנו במסעדת "מיטאו" בחולון, המציעה לא רק ארוחת צהריים עסקית במחיר הוגן, אלא הרבה מעבר.

יש אנשים שימעיטו בערכה של ארוחת הצהריים, אולם לעובדים הנאלצים לצאת מהמשרד, הפסקה זו מהווה אתנחתא חשובה ביותר לפני המשך יום העבודה העמוס. אז למה לא לשדרג את ההפסקה? מי שנכנס למסעדת "מיטאו" יכול לרגע להתבלבל ולחשוב שמדובר במסעדה בעיירה איטלקית באירופה.

כמו מסעדה בעיירה איטלקית. צילום: יוסי גיל

כמו מסעדה בעיירה איטלקית. צילום: יוסי גיל 

"מיטאו" היא מסעדת הבשרים החדשה שהקימו השותפים יוסי גיל ויוסי ולדמן, במקביל לעשרות שנים של ניסיון בתחום הבשר: יוסי גיל בעל קצביה בראשון לציון ויוסי ולדמן הבעלים של מפעל הבשרים המפורסם באשדוד. בהמשך לשותפותם ארוכת השנים, הפעם הם חברו יחד לכדי מקום יחודי המספק ארוחות צהריים עסקיות, כשבערבים הוא מתפקד כמסעדת בשרים איכותית. בקומה השלישית של המבנה ממוקם מפעל הבשר בו מוכנות ומבושלות כל המנות, וכן בקומה הראשונה ניתן לרכוש את נתחי הבשר במעין סופרמרקט קטן.

"מסעדת מיטאו" היא למעשה בוטיק בשרים, שחזון הקמתו נרקם בעת טיול משותף באיטליה, שם ראו את הקונספט של קצביה ומסעדת בשרים משולבים יחד. לאחר ש"בישלו" את החלום הגיעו לידי הגשמתו ולצורך כך גייסו מעצב פנים איטלקי בשם סמיונה מיקלה שדאג להגשים את חלומם במימד העיצובי. ואכן, הצבעים, סידורי הישיבה ושאר אלמנטים עיצוביים מעניקים למקום מראה אירופאי אלגנטי. ומה זה "מיטאו", אתם שואלים? משחק מילים בין שמו של סבא של יוסי ולדמן (מתיאו) לבין המילה בשר באנגלית.

בוטיק בשרים המשלב קצביה ומסעדת בשרים. צילום: יוסי גיל

בוטיק בשרים המשלב קצביה ומסעדת בשרים. צילום: יוסי גיל

אז תוך כדי שיושבי המסעדה נהנים מהאווירה החמימה במקום, הם יכולים להנות מארוחת צהריים עסקית הכוללת שתייה, במחיר של 60 ש"ח בלבד, כאשר השיטה היא מזנון של "אכול כפי יכולתך". במזנון ניתן לבחור אוכל מבושל, שכולו בושל בקומה השלישית במפעל הבשר, והוא טרי ומגוון: צלי בקר, מפרום, ממולאים מסוגים שונים, גולש, מוסקה, כרעיים, עוף ועוד. אף אחד לא נשאר רעב. מי שלא מעוניין באוכל מבושל יוכל לבחור מתפריט בשרים על הגריל, כפי שמתבקש מבוטיק בשרים איכותי.

השילוב של מסעדת בשרים איכותית, המגישה ארוחות צהריים עסקיות בשילוב עם מפעל הבשר והסופרמרקט בקומה הראשונה, היא הגשמת חלום מרגשת עבור השותפים, ובכך יצרו קונספט יחודי הנותן מענה מושלם ומפנק לעובדים באזור.

כתובת: הפלד 46, חולון.
טלפון: 073-332-2222

למעבר לפייסבוק

מזמינים אתכם להגיע ולהתפנק. צילום: יוסי גיל

מזמינים אתכם להגיע ולהתפנק. צילום: יוסי גיל


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר