פאנג שואי באדריכלות ועיצוב פנים. תמונה ממאגר Shutterstock By Photographee.eu
פאנג שואי באדריכלות ועיצוב פנים. תמונה ממאגר Shutterstock By Photographee.eu

פנג שוואי באדריכלות ועיצוב פנים: הכירו את הרצלה גליל

כבר מזמן הצלחנו להבין שהבית שלנו הוא יותר מחלל עם כמה רהיטים שאהבנו, אבל לפי תורת הפנג שוואי, מסתבר שהדרך בה הבית שלנו מעוצב יכולה להשפיע על כל היבט בחיים שלנו - באושר, בקריירה ואפילו בבריאות. אם גם אתם מתכננים שינוי בבית, כדאי שתכירו את הרצלה גליל

פורסם בתאריך: 24.6.19 08:29

עדכון אחרון: 23.10.19 08:00

הרצלה גליל מאמינה בקשר ישיר, חם, חברי ואמיתי עם הלקוחות שלה. מבחינתה, כל בית אותו היא מתבקשת לעצב מספר סיפור, כמו גם את סיפורם של האנשים הגרים בו.

כדי להכיר לעומק את הבית ודייריו, הרצלה נוהגת לערוך מספר פגישות עם מי שעומד לגור, או מי שכבר גר בבית. לשיטתה, זה הבסיס הנכון לעבודה על הפרויקט, וזו הדרך להכין את  הסקיצות המתאימות לבניה או שיפוץ.

הרצלה היא מעצבת פנים בגישת העיצוב הסינרגי. סינרגיה משמעה כי השלם גדול מסך חלקיו, וכשמדובר בעיצוב פנים ובאדריכלות, הגישה הסינרגית רואה את הבית ויחסיו עם האדם וסביבתו כחלקים נפרדים שביחד יוצרים שלם כולל ומלא.

הרצלה גליל. צילום - אורית אלפסי

הרצלה גליל. צילום – אורית אלפסי

גישה זו באה לעצב את החלל ומעצימה את האנשים דרך הבתים שלהם. עיצוב נכון הוא תוצאה של חיבור בין האדם לסביבתו היוצר דיוק ואיזון בין החומר והרוח וכך ניתן להעניק לאנשים עוצמה, שלווה, שמחה והרמוניה בביתם .

הרצלה משלבת בעבודתה עיצוב אקלקטי, וואבי סאבי, פאנג שואי – והסינרגיה ביניהם. עבודותיה של הרצלה מבטאות ייחוד ומביאות נגיעות של יוקרה, פשטות, טבע ומגע. אלמנטים אלה מתמזגים יחדיו לכדי שלם גדול הנותן ביטוי ומענה לחלומותיו, צרכיו ואופיו של הלקוח.

שלא כמו בתהליך רגיל של עיצוב ושיפוץ בתים, הרצלה אינה מסתפקת בתכניות אדריכליות ובשרטוטים טכניים. אמנם, גם לאלה מקום בתהליך, אך כשהם לעצמם, אין בהם די כדי לשקף את הייחוד והצרכים של הדיירים המיועדים. כדי ליצור את האחדות עם היקום, הרצלה נעזרת גם במפה אסטרולוגית המהווה אינטגרציה של נתוני הפתיחה. בהחלטותיה העיצוביות, היא מתבססת על עקרונות הסינרגיה וכך נגלה בפניה היחס הנכון בין טבע, אדם חלל, כי, לתפיסתה, בין השלושה מתקיימים הדהוד ויחסי גומלין כאשר האדם נמצא במרכז.

הרצלה גליל, עיצוב פנים "לחיים טובים יותר...". צילום - יואל אליווה

הרצלה גליל, עיצוב פנים "לחיים טובים יותר…". צילום – יואל אליווה

הערך המוסף שמציעה הרצלה ללקוחותיה נשען על הפרק המקצועי הקודם שלה, שכן בעברה עבדה כמנהלת פרויקטים. בזכות הידע הפיננסי המעמיק, הרצלה מסייעת לא רק בפן האמנותי והרוחני, אלא מנחה את הלקוחות גם כיצד להישאר עם הרגליים על הקרקע ולנהל את הוצאות הפרויקט תוך שליטה בסעיפי העלויות בצורה מושכלת וחכמה.

האמונה באהבת האדם ובהקשבה פעילה הם הדברים שמניעים את גלגלי העשייה והיצירה  של הרצלה .

עבודה עם לקוח חדש תמיד מרגשת ומאתגרת עבור הרצלה. במהלך העבודה על הפרויקט היא שומרת על קשר צמוד עם הלקוח ומקפידה על זמינות, ליווי, ייעוץ ותמיכה כדי שהלקוח יחווה את ההנאה גם מהדרך וגם מהתוצאה . בעלי המקצוע שלוקחים חלק בפרויקט מקבלים ליווי ותמיכה מקצועית. לאורך העבודה היא תמיד שמחה להציע את נקודת מבטה הייחודית, והיא שותפה ועוזרת בבחירת וקניית החומרים, התאורה הריהוט וכל מה שנדרש.

כשמתחילים פרויקט של שיפוץ או תכנון דירה, ניתן להתאים עצמנו לשרטוטים ותכניות, אבל אפשר גם אחרת. אם נבין את עצמנו והחיבור הנכון לסובב אותנו, נוכל לחיות חיים של הרמוניה מעצימה וממלאה. האפשרויות פרושות בפנינו, עלינו רק לבחור נכון.

הרצלה גליל, עיצוב פנים "לחיים טובים יותר…"

טלפון –  054-8049609

מעבר לעמוד הפייסבוק

הרצלה גליל. צילום - אורית אלפסי

הרצלה גליל. צילום – אורית אלפסי

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר